Predmetom zákazky je zmena/oprava zdrojového kódu existujúceho Integrovaného informačného systému MV SR na základe prioritných požiadaviek gestorov. Zmena vyplýva zo zmeny praxe, pričom súčasný stav jednotlivých činností je potrebné modifikovať nasledovne: V rámci existujúcich procesov upraviť generovanie daňového výkazu do podoby definovanej gestorom Vo všetkých súvisiacich existujúcich funkcionalitách zrealizovať zmeny súvisiace so zmenami odborových príspevkov Do existujúcej činnosti v rámci tvorby plánu služieb zapracovať zmeny súvisiace so spracovaním verzií, so schvaľovaním a notifikáciou Do existujúcich činností a procesov zrealizovať všetky zmeny súvisiace s úpravou platov, dávok sociálneho poistenia a dávok výsluhového zabezpečenia Do všetkých súvisiacich existujúcich činností zaviesť úpravy príplatku pre zdravotníckych pracovníkov MV Pre existujúce subsystémy CESDaP a SaSP MVSR zrealizovať štandardizované rozhranie pre externé systémy a to v súlade so štandardmi ISVS Zapracovať zmeny ďalšieho stupňa schvaľovania v existujúcej činnosti na správu rolí Zautomatizovať existujúce rozhrania pre daňový úrad a sociálnu poisťovňu a to v súlade so štandardmi ISVS V existujúcich činnostiach a procesoch v oblasti dôchodkového zabezpečenia, sociálneho zabezpečenia a HR automatizovať doby výpočtu a optimalizovať s tým súvisiace procesy Do existujúcich činností a procesov plánovania služieb zakomponovať spracovanie skutočného času služby pri výkone PZ a vyplývajúcich nárokov
Dodávateľ | Spomedzi uchádzačov | Suma kontraktu | DPH | Mena | Dátum uzavretia kontraktu | Detaily |
---|
Typ dokumentu | Názov | Dátum zverejnenia | Dátum úpravy | Files | Súbory |
---|---|---|---|---|---|
Rozhodnutie o kontrole | Rozhodnutie o kontrole | 16. Február 2018 | 16. Február 2018 | [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/944887/content/844391/download","filename":"14550_6000_2017_ODI.pdf"}] | |
Iný dokument k zákazke | odôvodnenie použitia PRK | 25. August 2017 | 25. August 2017 | [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/868160/content/652404/download","filename":"Odôvodnenie použitia priameho rokovacieho konania.pdf"}] |
Názov obstarávania | Obstarávateľ | Odhadovaná suma (Bez DPH) | Konečná suma (Bez DPH) | Zaplatené | Mena | Rok | Typ | EU fondy | Počet zmlúv | Úspešné |
---|
Názov obstarávania | Obstarávateľ | Suma obstarávania | Suma obstarávania_hidden | Mena | Dátum zverejnenia | Lehota na predkladanie ponúk | EU fondy | DT_hidden | Lehota_hidden |
---|
Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania je prémiová funkcia dostupná pri podpore 8 a viac eur mesačne na portáli Patreon. V prípade, že už ste podporovateľ, prihláste sa a funkcia sa vám odomkne.