Obstarávanie

Zabezpečenie stravovania prostredníctvom stravných poukážok.


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Správa a údržba ciest Trnavského samosprávneho kraja
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
47 592,00
Konečná suma(Bez DPH):
47 592,00
Zaplatené:
100.0%
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
55520000-1
Elektronická aukcia:
Nie
Opcie:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Počet uzavretých zmlúv:
1

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je zabezpečenie stravovania pre zamestnancov Správy a údržby ciest Trnavského samosprávneho kraja (SÚC TTSK) v súlade s ustanovením §152 ods.2 zákona č. 311/2001 Z.z. Zákonník práce v zmení neskorších predpisov a zákona č.87/2009 Z.z., ktorým sa mení a dopĺňa zákon č.377/2004 Z.z. o ochrane nefajčiarov a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov formou stravných poukážok v zmluvných stravovacích zariadeniach akceptujúcich stravné poukážky uchádzača.

Zoznam uzavretých zmlúv ku obstarávaniu

Ak je viac zmlúv ku jednému obstarávaniu platí nasledovné: V prípade, že sumy na jednotlivých zmluvách sa zhodujú navzájom a aj s celkovou sumou za obstarávanie, s najväčšou pravdepodobnosťou sa v čase uverejnenia ešte nevedelo presné rozdelenie súm pre jednotlivých dodávateľov, alebo sú zle vyplnené vo vestníku.
Dodávateľ Spomedzi uchádzačov Suma kontraktu DPH Mena Dátum uzavretia kontraktu Detaily
GGFS s.r.o. 3 47 592,00 Neuvedené EUR 24. Január 2017 86346

Zoznam dokumentov ku obstarávaniu

Všetky dokumenty sú spárované podla čísla obstarávania z portálu UVO. V prípade, že sa jedná o rozdelené obstarávanie, môžu byť zobrazené všetky súvisiace dokumenty.
Typ dokumentu Názov Dátum zverejnenia Dátum úpravy Súbory
Informácia o zverejnení zmluvy Zmluva na poskytnutie služieb na zabezpečenie stravovania prostredníctvom stravných poukážok 30. Január 2017 30. Január 2017
Iný dokument k zákazke Informácia týkajúca sa splnenia povinnosti podľa § 41 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní_časť Ostatné 24. Marec 2016 24. Marec 2016
Ponuky uchádzačov Ponuka uchádzača_U2 8. Február 2017 8. Február 2017
Zápisnica Zápisnice z vyhodnotenia ponúk 8. Február 2017 8. Február 2017
Suma skutočne uhradeného plnenia Suma skutočne uhradeného plnenia zo zmluvy k 31.3.2018 za obdobie predchádzajúceho kal.roka 2017 28. Marec 2018 28. Marec 2018
Ponuky uchádzačov Ponuka uchádzača_U1 8. Február 2017 8. Február 2017
Informácia o výsledku vyhodnotenia ponúk Informácia o výsledku vyhodnotenia ponúk 23. Máj 2016 23. Máj 2016
Zápisnica o posúdení splnenia podmienok účasti Zápisnica zo splnenia podmienok účasti 8. Február 2017 8. Február 2017
Súťažné podklady Súťažné podklady 11. Február 2016 11. Február 2016
Správa o zákazke Správa o zákazke 6. Február 2017 6. Február 2017
Ponuky uchádzačov Ponuka uchádzača_U3 8. Február 2017 8. Február 2017
Informácia o otváraní ponúk Informácia o otváraní ponúk 19. Apríl 2016 19. Apríl 2016
Zmluva Zmluva na poskytnutie služieb na zabezpečenie stravovania prostredníctvom stravných poukážok 30. Január 2017 30. Január 2017
Zápisnica z otvárania ponúk Zápisnice z otvárania ponúk 8. Február 2017 8. Február 2017

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania

Vyhľadávač poskytuje full-text vyhľadávanie v dokumentoch, ktoré boli priložené ku aktuálnemu obstarávaniu. Z dôvodu kolísavej kvality vstupných dokumentov za správnosť údajov strojového spracovania neručíme. V prípade rámcovej zmluvy, či rozdeleného obstarávania môže jeden dokument patriť viacerým obstarávaniam.

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania je prémiová funkcia dostupná pri podpore 8 a viac dolárov mesačne na portáli Patreon. V prípade, že už ste podporovateľ, prihláste sa a funkcia sa vám odomkne.

Prihlás sa cez Patreon

Podporte UVOstat pre dobrý pocit, prémiové funkcie a všetko bez reklám.

Become a patron button@2x
×