Servisné služby pre INFOREG obsahujú: a) aktualizácia, administrácia a synchronizácia dátových skladov INFOREG, INFOREG-UPD a INFOREG-ECB; b) nepretržitá prevádzka INFOREG-WEB, systému evidencie ÚPD a systému ECB v prostredí poskytovateľa pre webový prístup k údajom dátového skladu; c) priebežná podpora používateľov INFOREG-APV, INFOREG-GIS a INFOREG-WEB; d) priebežná jednoduchá inovácia, správa, administrácia a synchronizácia verzií programového vybavenia INFOREG; e) priebežná správa, administrácia prevádzky a zálohovanie webového sídla INFOREG-WEB pre webový prístup k funkciám systému; f) iné servisné služby priebežne podľa objednávok.
Dodávateľ | Spomedzi uchádzačov | Suma kontraktu | DPH | Mena | Dátum uzavretia kontraktu | Detaily |
---|
Typ dokumentu | Názov | Dátum zverejnenia | Dátum úpravy | Files | Súbory |
---|---|---|---|---|---|
Iný dokument k zákazke | Odôvodnenie zrušenia použitého postupu | 19. Máj 2017 | 19. Máj 2017 | [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/823245/content/564785/download","filename":"Odôvodnenie zrušenia profil.pdf"}] | |
Správa o zákazke | Správa o zákazke | 19. Máj 2017 | 19. Máj 2017 | [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/823238/content/564711/download","filename":"Správa o zákazke.pdf"}] | |
Rozhodnutie o kontrole | Rozhodnutie o kontrole | 28. Apríl 2017 | 28. Apríl 2017 | [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/813546/content/845162/download","filename":"1678_6000_2017_ODI.pdf"}] |
Názov obstarávania | Obstarávateľ | Odhadovaná suma (Bez DPH) | Konečná suma (Bez DPH) | Zaplatené | Mena | Rok | Typ | EU fondy | Počet zmlúv | Úspešné |
---|
Názov obstarávania | Obstarávateľ | Suma obstarávania | Suma obstarávania_hidden | Mena | Dátum zverejnenia | Lehota na predkladanie ponúk | EU fondy | DT_hidden | Lehota_hidden |
---|
Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania je prémiová funkcia dostupná pri podpore 8 a viac eur mesačne na portáli Patreon. V prípade, že už ste podporovateľ, prihláste sa a funkcia sa vám odomkne.