Obstarávanie

Jarná deratizácia 2024.


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Mesto Nitra
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
10 000,00
Konečná suma(Bez DPH):
2 898,00
Zaplatené:
28.98%
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
90923000-3
Elektronická aukcia:
Neuvedené
Opcie:
Neuvedené
Rámcová dohoda:
Nie
Použitý postup:
§ 117 a § 110 ZVO
Jednotka:
celý predmet zákazky
Množstvo:
1.0000
Počet uzavretých zmlúv:
1

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Cena s DPH

Opis obstarávania

Funkčná špecifikácia

Kategória A deratizácia verejných priestranstiev mestských častí Klokočina, Chrenová, Zobor, Staré mesto, Čermáň.:Do deratizácie kategórie A je zahrnuté ošetrenie všetkých miest, priestorov a plôch, ktoré slúžia verejnému užívaniu, verejných plôch zelene, nábreží, parkov a zverejnených záhrad.; Kategórie B  deratizácia verejných priestranstiev prímestských častí Mlynárce, Kynek, Párovské Háje, Janíkovce, Horné a Dolné Krškany, Drážovce. Do deratizácie kategórie B je zahrnuté ošetrenie všetkých miest, priestorov a plôch, ktoré slúžia verejnému užívaniu, verejných plôch zelene, nábreží, parkov a zverejnených záhrad.; Uloženie nástrah vo verejných priestranstvách s viditeľnou aktivitou hlodavcov – nie na povrch pôdy, použitie nástrah od rôznych výrobcov, ktoré sú vhodné schválené a registrované na tento účel.; Pri plnení predmetu zmluvy je dodávateľ povinný:a) Vykonať deratizáciu v súlade s platnými predpismi a odsúhlasenou metodikou.b) Použiť prípravky povolené Regionálnym úradom pre verejné zdravotníctvo a len vo voskových blokoch; c) Nástrahy uložiť tak, aby účinnosť bola čo najvyššia a aby nedošlo ku škodám.d) Vykonať zber a likvidáciu uhynutých hlodavcov, a to aj po výkone deratizácie.e) V prípade potreby vykonať dezinfekciu na miestach úhynu hlodavcov; f) Kontrolu účinnosti vykonať podľa časového harmonogramu. g) O vykonaní činnosti vypracovať záverečnú správu o výkone deratizácie .h) Spolupracovať a metodicky konzultovať prípadné nejasnosti s Regionálnym úradom pre verejné zdravotníctvo  a odborom komunálnych činností a životného prostredia

Technická špecifikácia textová

Technická špecifikácia číselná

Zoznam uzavretých zmlúv ku obstarávaniu

Ak je viac zmlúv ku jednému obstarávaniu platí nasledovné: V prípade, že sumy na jednotlivých zmluvách sa zhodujú navzájom a aj s celkovou sumou za obstarávanie, s najväčšou pravdepodobnosťou sa v čase uverejnenia ešte nevedelo presné rozdelenie súm pre jednotlivých dodávateľov, alebo sú zle vyplnené vo vestníku.
Dodávateľ Spomedzi uchádzačov Suma kontraktu DPH Mena Dátum uzavretia kontraktu Detaily
Redinex, spol. s r.o. 5 2 898,00 0% EUR 15. Apríl 2024 381388

Zoznam dokumentov ku obstarávaniu

Všetky dokumenty sú spárované podla čísla obstarávania z portálu UVO. V prípade, že sa jedná o rozdelené obstarávanie, môžu byť zobrazené všetky súvisiace dokumenty.
Žiadne dokumenty neboli nájdené!

Zoznam výsledkov obstarávaní

Pozor! Konečná suma je vypočítaná ako celková hodnota uzavretých zmlúv (po odpočítaní DPH) v rámci obstarávania. Ak nie sú správne vyplnené jednotlivé sumy, či DPH ku zmluvám vo vestníku, celková suma a aj pomer v % bude nesprávny. Všetky výpočty sú len informatívne.
Názov obstarávania Obstarávateľ Odhadovaná suma (Bez DPH) Konečná suma (Bez DPH) Zaplatené Mena Rok Typ EU fondy Počet zmlúv Úspešné

Zoznam vyhlásených obstarávaní

Názov obstarávania Obstarávateľ Suma obstarávania Suma obstarávania_hidden Mena Dátum zverejnenia Lehota na predkladanie ponúk EU fondy DT_hidden Lehota_hidden

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania

Vyhľadávač poskytuje full-text vyhľadávanie v dokumentoch, ktoré boli priložené ku aktuálnemu obstarávaniu. Z dôvodu kolísavej kvality vstupných dokumentov za správnosť údajov strojového spracovania neručíme. V prípade rámcovej zmluvy, či rozdeleného obstarávania môže jeden dokument patriť viacerým obstarávaniam.

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania je prémiová funkcia dostupná pri podpore 8 a viac eur mesačne na portáli Patreon. V prípade, že už ste podporovateľ, prihláste sa a funkcia sa vám odomkne.