Obstarávanie

Angiografický systém s príslušenstvom pre invazívnu kardiológiu - Elektroanatomický mapovací systém


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Fakultná nemocnica s poliklinikou J. A. Reimana v Prešove
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
130 000,00
Konečná suma(Bez DPH):
113 885,00
Zaplatené:
87.6%
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
33111720-4
Elektronická aukcia:
Áno
Opcie:
Neuvedené
Rámcová dohoda:
Nie
Počet uzavretých zmlúv:
1

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Cena

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je dodanie 1 ks elektroanatomického mapovacieho systému pre potreby Kardiocentra Fakultnej nemocnice s poliklinikou J. A. Reimana Prešov. Predmet zákazky musí byť nový, nepoužívaný a nerepasovaný, v bezchybnom stave a musí zodpovedať všetkým požiadavkám platných právnych predpisov Slovenskej republiky pre účely používania v zdravotníckom zariadení. Neoddeliteľnou súčasťou zákazky je doprava predmetu zákazky do dohodnutého miesta dodania, t. j. priamo do priestorov, do ktorých bude predmet zákazky nainštalovaný a to na vlastné náklady, vyloženie v mieste dodania, vybalenie a likvidácia obalov, odovzdanie písomných dokladov potrebných pre nadobudnutie vlastníckeho práva k predmetu zákazky, poskytnutie užívateľskej dokumentácie k predmetu zákazky potrebnej pre riadne a bezchybné používanie predmetu zákazky na stanovený účel počas celej doby platnosti tejto zmluvy v súlade so všetkými právnymi predpismi, a to najmä, no nie len výlučne: návod na použitie predmetu zákazky, kompletná užívateľská dokumentácia, technická servisná dokumentácia, certifikáty v slovenskom alebo českom jazyku, kompletizácia a uvedenie predmetu zákazky do prevádzky (inštalácia) s vydaním potvrdenia o inštalácii, odskúšanie funkčnosti a prevádzkyschopnosti dodaného predmetu zákazky, zaškolenie personálu verejného obstarávateľa o správnom užívaní predmetu zákazky s vydaním potvrdenia o zaškolení obsahujúceho menný zoznam zaškoleného personálu, ako aj poskytovanie alebo zabezpečovanie záručných opráv v prípade výskytu vád predmetu zákazky v priebehu záručnej doby, vrátane pravidelných bezpečnostných a elektrických kontrol podľa odporúčaní výrobcu a platnej legislatívy SR počas doby záruky. Všetky písomné doklady musia byť vyhotovené v slovenskom alebo českom jazyku. Podrobné vymedzenie predmetu zákazky vrátane vypracovaných technických špecifikácii a požiadaviek verejného obstarávateľa na predmet zákazky, tvorí časť B. Opis predmetu zákazky súťažných podkladov a časť C. Obchodné podmienky dodania predmetu zákazky súťažných podkladov.

Zoznam uzavretých zmlúv ku obstarávaniu

Ak je viac zmlúv ku jednému obstarávaniu platí nasledovné: V prípade, že sumy na jednotlivých zmluvách sa zhodujú navzájom a aj s celkovou sumou za obstarávanie, s najväčšou pravdepodobnosťou sa v čase uverejnenia ešte nevedelo presné rozdelenie súm pre jednotlivých dodávateľov, alebo sú zle vyplnené vo vestníku.
Dodávateľ Spomedzi uchádzačov Suma kontraktu DPH Mena Dátum uzavretia kontraktu Detaily
Operatíva, medicínska spoločnosť s.r.o. 2 113 885,00 Neuvedené EUR 4. Marec 2024 381058 https://www.crz.gov.sk/zmluva/9010345/ {"desc"=>"Predmetom zákazky je dodanie 1 ks elektroanatomického mapovacieho systému pre potreby Kardiocentra Fakultnej nemocnice s poliklinikou J. A. Reimana Prešov. Predmet zákazky musí byť nový, nepoužívaný a nerepasovaný, v bezchybnom stave a musí zodpovedať všetkým požiadavkám platných právnych predpisov Slovenskej republiky pre účely používania v zdravotníckom zariadení. Neoddeliteľnou súčasťou zákazky je doprava predmetu zákazky do dohodnutého miesta dodania, t. j. priamo do priestorov, do ktorých bude predmet zákazky nainštalovaný a to na vlastné náklady, vyloženie v mieste dodania, vybalenie a likvidácia obalov, odovzdanie písomných dokladov potrebných pre nadobudnutie vlastníckeho práva k predmetu zákazky, poskytnutie užívateľskej dokumentácie k predmetu zákazky potrebnej pre riadne a bezchybné používanie predmetu zákazky na stanovený účel počas celej doby platnosti tejto zmluvy v súlade so všetkými právnymi predpismi, a to najmä, no nie len výlučne: návod na použitie predmetu zákazky, kompletná užívateľská dokumentácia, technická servisná dokumentácia, certifikáty v slovenskom alebo českom jazyku, kompletizácia a uvedenie predmetu zákazky do prevádzky (inštalácia) s vydaním potvrdenia o inštalácii, odskúšanie funkčnosti a prevádzkyschopnosti dodaného predmetu zákazky, zaškolenie personálu verejného obstarávateľa o správnom užívaní predmetu zákazky s vydaním potvrdenia o zaškolení obsahujúceho menný zoznam zaškoleného personálu, ako aj poskytovanie alebo zabezpečovanie záručných opráv v prípade výskytu vád predmetu zákazky v priebehu záručnej doby, vrátane pravidelných bezpečnostných a elektrických kontrol podľa odporúčaní výrobcu a platnej legislatívy SR počas doby záruky. Všetky písomné doklady musia byť vyhotovené v slovenskom alebo českom jazyku.\nPodrobné vymedzenie predmetu zákazky vrátane vypracovaných technických špecifikácii a požiadaviek verejného obstarávateľa na predmet zákazky, tvorí časť B. Opis predmetu zákazky súťažných podkladov a časť C. Obchodné podmienky dodania predmetu zákazky súťažných podkladov.", "title"=>",,Angiografický systém s príslušenstvom pre invazívnu kardiológiu - Elektroanatomický mapovací systém\"", "con_name"=>"Kúpna zmluva č. 46/2024", "currency"=>"EUR", "main_cpv"=>"33111720", "addon_cpv"=>["33111721", "33120000", "51410000", "60000000", "80511000"], "con_crz_id"=>"46/2024", "final_value"=>113885.0, "con_win_date"=>nil, "lowest_offer"=>113885.0, "highest_offer"=>114000.0}

Zoznam dokumentov ku obstarávaniu

Všetky dokumenty sú spárované podla čísla obstarávania z portálu UVO. V prípade, že sa jedná o rozdelené obstarávanie, môžu byť zobrazené všetky súvisiace dokumenty.
Žiadne dokumenty neboli nájdené!

Zoznam výsledkov obstarávaní

Pozor! Konečná suma je vypočítaná ako celková hodnota uzavretých zmlúv (po odpočítaní DPH) v rámci obstarávania. Ak nie sú správne vyplnené jednotlivé sumy, či DPH ku zmluvám vo vestníku, celková suma a aj pomer v % bude nesprávny. Všetky výpočty sú len informatívne.
Názov obstarávania Obstarávateľ Odhadovaná suma (Bez DPH) Konečná suma (Bez DPH) Zaplatené Mena Rok Typ EU fondy Počet zmlúv Úspešné

Zoznam vyhlásených obstarávaní

Názov obstarávania Obstarávateľ Suma obstarávania Suma obstarávania_hidden Mena Dátum zverejnenia Lehota na predkladanie ponúk EU fondy DT_hidden Lehota_hidden

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania

Vyhľadávač poskytuje full-text vyhľadávanie v dokumentoch, ktoré boli priložené ku aktuálnemu obstarávaniu. Z dôvodu kolísavej kvality vstupných dokumentov za správnosť údajov strojového spracovania neručíme. V prípade rámcovej zmluvy, či rozdeleného obstarávania môže jeden dokument patriť viacerým obstarávaniam.

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania je prémiová funkcia dostupná pri podpore 8 a viac eur mesačne na portáli Patreon. V prípade, že už ste podporovateľ, prihláste sa a funkcia sa vám odomkne.