Obstarávanie

Údržba a servis počítačového tomografu CT Revolution


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Fakultná nemocnica Trnava
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
198 455,00
Konečná suma(Bez DPH):
165 379,16
Zaplatené:
83.33%
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
50421200-4
Elektronická aukcia:
Neuvedené
Opcie:
Neuvedené
Rámcová dohoda:
Nie
Použitý postup:
§ 110 ZVO
Jednotka:
údržba a servis
Množstvo:
1.0000
Počet uzavretých zmlúv:
1

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Cena bez DPH

Opis obstarávania

Funkčná špecifikácia

údržba a servis počítačového tomografu CT Revolution; opravy porúch prístroja; použitie náhradných dielov; zabezpečenie údržby vyškolenými servisnými technikmi

Technická špecifikácia textová

Technické vlastnosti: predpísané pravidelné prehliadky ( štandardná doba pokrytia, cesta a práca servisného technika), Hodnota / charakteristika: 4-krát ročne; Technické vlastnosti: použitie (výmena) náhradných dielov:, Hodnota / charakteristika: rontgenovej trubice a detektora; Technické vlastnosti: náhradné diely, ktoré nie sú zahrnuté v zmluve:, Hodnota / charakteristika: plochá/é obrazovka/y LCD, monitory s katódovou trubicou, matrace, popruhy, držadlá, penové podušky, batérie; Technické vlastnosti: služby na diaľku - pripojenie k in-Site, Hodnota / charakteristika: áno; Technické vlastnosti: štandardná doba pokrytia , Hodnota / charakteristika: od 8.00 hod. do 17.00 hod. každý pracovný deň ; Technické vlastnosti: rozšírená doba pokrytia pre opravy, Hodnota / charakteristika: od 17.00 hod. do 21.00 hod.; Technické vlastnosti: údržba AW serveru, Hodnota / charakteristika: áno

Technická špecifikácia číselná

Technické vlastnosti: štandardná doba nástupu technika na opravu od nahlásenia poruchy, Jednotka: hodina, Minimum: , Maximum: 24, Presná hodnota: ; Technické vlastnosti: štandardná doba odstránenia poruchy s použitím náhradných dielov, Jednotka: pracovné dni, Minimum: , Maximum: 3, Presná hodnota:

Zoznam uzavretých zmlúv ku obstarávaniu

Ak je viac zmlúv ku jednému obstarávaniu platí nasledovné: V prípade, že sumy na jednotlivých zmluvách sa zhodujú navzájom a aj s celkovou sumou za obstarávanie, s najväčšou pravdepodobnosťou sa v čase uverejnenia ešte nevedelo presné rozdelenie súm pre jednotlivých dodávateľov, alebo sú zle vyplnené vo vestníku.
Dodávateľ Spomedzi uchádzačov Suma kontraktu DPH Mena Dátum uzavretia kontraktu Detaily
General Electric International (Slovensko), s.r.o. 1 198 455,00 20% EUR 12. Marec 2024 380073

Zoznam dokumentov ku obstarávaniu

Všetky dokumenty sú spárované podla čísla obstarávania z portálu UVO. V prípade, že sa jedná o rozdelené obstarávanie, môžu byť zobrazené všetky súvisiace dokumenty.
Žiadne dokumenty neboli nájdené!

Zoznam výsledkov obstarávaní

Pozor! Konečná suma je vypočítaná ako celková hodnota uzavretých zmlúv (po odpočítaní DPH) v rámci obstarávania. Ak nie sú správne vyplnené jednotlivé sumy, či DPH ku zmluvám vo vestníku, celková suma a aj pomer v % bude nesprávny. Všetky výpočty sú len informatívne.
Názov obstarávania Obstarávateľ Odhadovaná suma (Bez DPH) Konečná suma (Bez DPH) Zaplatené Mena Rok Typ EU fondy Počet zmlúv Úspešné

Zoznam vyhlásených obstarávaní

Názov obstarávania Obstarávateľ Suma obstarávania Suma obstarávania_hidden Mena Dátum zverejnenia Lehota na predkladanie ponúk EU fondy DT_hidden Lehota_hidden

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania

Vyhľadávač poskytuje full-text vyhľadávanie v dokumentoch, ktoré boli priložené ku aktuálnemu obstarávaniu. Z dôvodu kolísavej kvality vstupných dokumentov za správnosť údajov strojového spracovania neručíme. V prípade rámcovej zmluvy, či rozdeleného obstarávania môže jeden dokument patriť viacerým obstarávaniam.

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania je prémiová funkcia dostupná pri podpore 8 a viac eur mesačne na portáli Patreon. V prípade, že už ste podporovateľ, prihláste sa a funkcia sa vám odomkne.