Obstarávanie

Zdravotnícka technika a vybavenie


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Univerzitná nemocnica L. Pasteura Košice
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
85 922,49
Konečná suma(Bez DPH):
94 097,30
Zaplatené:
109.51%
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
33100000-1
Elektronická aukcia:
Nie
Opcie:
Neuvedené
Rámcová dohoda:
Nie
Počet uzavretých zmlúv:
4

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Cena

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je dodanie novej, nerepasovanej a nepoužívanej zdravotníckej techniky a vybavenia, konkrétne elektrické akútne lôžka (ďalej len „tovar“) pre Kliniku úrazovej Predmet zákazky musí byť v bezchybnom stave a musí zodpovedať všetkým platným právnym predpisom na území Slovenskej republiky. Neoddeliteľnou súčasťou zákazky je doprava do miesta dodania, vyloženie v mieste dodania, vybalenie a likvidácia obalov, odovzdanie písomných dokladov potrebných pre nadobudnutie vlastníckeho práva k predmetu zákazky, poskytnutie užívateľskej dokumentácie k predmetu zákazky potrebnej pre riadne a bezchybné používanie predmetu zákazky na stanovený účel v súlade so všetkými právnymi predpismi, kompletizácia a uvedenie predmetu zákazky do prevádzky (inštalácia) s vydaním potvrdenia o inštalácii, odskúšanie funkčnosti a prevádzkyschopnosti dodaného predmetu zákazky, vykonanie prvej úradnej skúšky (preberacej skúšky), odborné zaškolenie personálu, ako aj poskytovanie autorizovaného záručného servisu v dĺžke 24 mesiacov.

Zoznam uzavretých zmlúv ku obstarávaniu

Ak je viac zmlúv ku jednému obstarávaniu platí nasledovné: V prípade, že sumy na jednotlivých zmluvách sa zhodujú navzájom a aj s celkovou sumou za obstarávanie, s najväčšou pravdepodobnosťou sa v čase uverejnenia ešte nevedelo presné rozdelenie súm pre jednotlivých dodávateľov, alebo sú zle vyplnené vo vestníku.
Dodávateľ Spomedzi uchádzačov Suma kontraktu DPH Mena Dátum uzavretia kontraktu Detaily
Artspect spol. s r. o. 1 4 464,00 Neuvedené EUR 29. December 2023 370431 https://www.crz.gov.sk/zmluva/8778229/ {"desc"=>"Predmetom zákazky je dodanie novej, nerepasovanej a nepoužívanej zdravotníckej techniky a vybavenia, konkrétne pasívne antidekubitné matrace (ďalej len „tovar“) pre Kliniku úrazovej chirurgie.\nPredmet zákazky musí byť v bezchybnom stave a musí zodpovedať všetkým platným právnym predpisom na území Slovenskej republiky. Neoddeliteľnou súčasťou zákazky je doprava do miesta dodania, vyloženie v mieste dodania, vybalenie a likvidácia obalov, odovzdanie písomných dokladov potrebných pre nadobudnutie vlastníckeho práva k predmetu zákazky, poskytnutie užívateľskej dokumentácie k predmetu zákazky potrebnej pre riadne a bezchybné používanie predmetu zákazky na stanovený účel v súlade so všetkými právnymi predpismi, kompletizácia a uvedenie predmetu zákazky do prevádzky (inštalácia) s vydaním potvrdenia o inštalácii, odskúšanie funkčnosti a prevádzkyschopnosti dodaného predmetu zákazky, vykonanie prvej úradnej skúšky (preberacej skúšky), odborné zaškolenie personálu, ako aj poskytovanie autorizovaného záručného servisu v dĺžke 48 mesiacov.\n", "title"=>"Pasívny antidekubitný matrac", "con_name"=>"Kúpna zmluva Z-618/2023", "currency"=>"EUR", "main_cpv"=>"39143112", "addon_cpv"=>nil, "con_crz_id"=>"Z-618/2023", "final_value"=>4464.0, "con_win_date"=>"2023-11-24T00:00:00", "lowest_offer"=>4464.0, "highest_offer"=>nil}
Surgitech s. r. o. 2 33 960,00 Neuvedené EUR 20. December 2023 370430 https://www.crz.gov.sk/zmluva/8746414/ {"desc"=>"Predmetom zákazky je dodanie novej, nerepasovanej a nepoužívanej zdravotníckej techniky a vybavenia, konkrétne operačná lampa (ďalej len „tovar“) pre Kliniku úrazovej chirurgie.\nPredmet zákazky musí byť v bezchybnom stave a musí zodpovedať všetkým platným právnym predpisom na území Slovenskej republiky. Neoddeliteľnou súčasťou zákazky je doprava do miesta dodania, vyloženie v mieste dodania, vybalenie a likvidácia obalov, odovzdanie písomných dokladov potrebných pre nadobudnutie vlastníckeho práva k predmetu zákazky, poskytnutie užívateľskej dokumentácie k predmetu zákazky potrebnej pre riadne a bezchybné používanie predmetu zákazky na stanovený účel v súlade so všetkými právnymi predpismi, kompletizácia a uvedenie predmetu zákazky do prevádzky (inštalácia) s vydaním potvrdenia o inštalácii, odskúšanie funkčnosti a prevádzkyschopnosti dodaného predmetu zákazky, vykonanie prvej úradnej skúšky (preberacej skúšky), odborné zaškolenie personálu, ako aj poskytovanie autorizovaného záručného servisu v dĺžke 24 mesiacov.\n", "title"=>"Operačná lampa", "con_name"=>"Kúpna zmluva Z-600/2023", "currency"=>"EUR", "main_cpv"=>"33167000", "addon_cpv"=>["31524110"], "con_crz_id"=>"Z-600/2023", "final_value"=>33960.0, "con_win_date"=>"2023-11-24T00:00:00", "lowest_offer"=>33960.0, "highest_offer"=>34080.0}
Fénix Bratislava, spol. s r.o. 2 20 882,90 Neuvedené EUR 29. December 2023 370429 https://www.crz.gov.sk/zmluva/8778231/ {"desc"=>"Predmetom zákazky je dodanie novej, nerepasovanej a nepoužívanej zdravotníckej techniky a vybavenia, konkrétne monitory vitálnych funkcií (ďalej len „tovar“) pre Kliniku úrazovej chirurgie.\nPredmet zákazky musí byť v bezchybnom stave a musí zodpovedať všetkým platným právnym predpisom na území Slovenskej republiky. Neoddeliteľnou súčasťou zákazky je doprava do miesta dodania, vyloženie v mieste dodania, vybalenie a likvidácia obalov, odovzdanie písomných dokladov potrebných pre nadobudnutie vlastníckeho práva k predmetu zákazky, poskytnutie užívateľskej dokumentácie k predmetu zákazky potrebnej pre riadne a bezchybné používanie predmetu zákazky na stanovený účel v súlade so všetkými právnymi predpismi, kompletizácia a uvedenie predmetu zákazky do prevádzky (inštalácia) s vydaním potvrdenia o inštalácii, odskúšanie funkčnosti a prevádzkyschopnosti dodaného predmetu zákazky, vykonanie prvej úradnej skúšky (preberacej skúšky), odborné zaškolenie personálu, ako aj poskytovanie autorizovaného záručného servisu v dĺžke 24 mesiacov.\n", "title"=>"Monitory vitálnych funkcií", "con_name"=>"Kúpna zmluva Z-619/2023", "currency"=>"EUR", "main_cpv"=>"33195000", "addon_cpv"=>nil, "con_crz_id"=>"Z-619/2023", "final_value"=>20882.9, "con_win_date"=>"2023-12-07T00:00:00", "lowest_offer"=>20882.9, "highest_offer"=>20913.0}
Artspect spol. s r. o. 3 34 790,40 Neuvedené EUR 19. December 2023 370428 https://www.crz.gov.sk/zmluva/8730035/ {"desc"=>"Predmetom zákazky je dodanie novej, nerepasovanej a nepoužívanej zdravotníckej techniky a vybavenia, konkrétne elektrické akútne lôžka (ďalej len „tovar“) pre Kliniku úrazovej Predmet zákazky musí byť v bezchybnom stave a musí zodpovedať všetkým platným právnym predpisom na území Slovenskej republiky. Neoddeliteľnou súčasťou zákazky je doprava do miesta dodania, vyloženie v mieste dodania, vybalenie a likvidácia obalov, odovzdanie písomných dokladov potrebných pre nadobudnutie vlastníckeho práva k predmetu zákazky, poskytnutie užívateľskej dokumentácie k predmetu zákazky potrebnej pre riadne a bezchybné používanie predmetu zákazky na stanovený účel v súlade so všetkými právnymi predpismi, kompletizácia a uvedenie predmetu zákazky do prevádzky (inštalácia) s vydaním potvrdenia o inštalácii, odskúšanie funkčnosti a prevádzkyschopnosti dodaného predmetu zákazky, vykonanie prvej úradnej skúšky (preberacej skúšky), odborné zaškolenie personálu, ako aj poskytovanie autorizovaného záručného servisu v dĺžke 24 mesiacov.\n", "title"=>"Elektrické akútne lôžko", "con_name"=>"Z-596/2023", "currency"=>"EUR", "main_cpv"=>"33192120", "addon_cpv"=>nil, "con_crz_id"=>"Z-596/2023", "final_value"=>34790.4, "con_win_date"=>"2023-11-24T00:00:00", "lowest_offer"=>34790.4, "highest_offer"=>40406.4}

Zoznam dokumentov ku obstarávaniu

Všetky dokumenty sú spárované podla čísla obstarávania z portálu UVO. V prípade, že sa jedná o rozdelené obstarávanie, môžu byť zobrazené všetky súvisiace dokumenty.
Typ dokumentu Názov Dátum zverejnenia Dátum úpravy Files Súbory
Iný dokument k zákazke Link na zverejnené súťažné podklady 6. Október 2023 6. Október 2023 [{"file_url":"/vyhladavanie/vyhladavanie-dokumentov/download/3339161/1587359?cHash=7213677c5aa29d3c6cdb35eb1a783d30","filename":"Info na profil.pdf"}]

Zoznam výsledkov obstarávaní

Pozor! Konečná suma je vypočítaná ako celková hodnota uzavretých zmlúv (po odpočítaní DPH) v rámci obstarávania. Ak nie sú správne vyplnené jednotlivé sumy, či DPH ku zmluvám vo vestníku, celková suma a aj pomer v % bude nesprávny. Všetky výpočty sú len informatívne.
Názov obstarávania Obstarávateľ Odhadovaná suma (Bez DPH) Konečná suma (Bez DPH) Zaplatené Mena Rok Typ EU fondy Počet zmlúv Úspešné

Zoznam vyhlásených obstarávaní

Názov obstarávania Obstarávateľ Suma obstarávania Suma obstarávania_hidden Mena Dátum zverejnenia Lehota na predkladanie ponúk EU fondy DT_hidden Lehota_hidden

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania

Vyhľadávač poskytuje full-text vyhľadávanie v dokumentoch, ktoré boli priložené ku aktuálnemu obstarávaniu. Z dôvodu kolísavej kvality vstupných dokumentov za správnosť údajov strojového spracovania neručíme. V prípade rámcovej zmluvy, či rozdeleného obstarávania môže jeden dokument patriť viacerým obstarávaniam.

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania je prémiová funkcia dostupná pri podpore 8 a viac eur mesačne na portáli Patreon. V prípade, že už ste podporovateľ, prihláste sa a funkcia sa vám odomkne.