Predmetom zákazky sú služby technickej podpory pre softvérové produkty v prostredí infraštruktúry MPSVR SR. Poskytovaním služieb technickej podpory sa na účely Rámcovej dohody (RD) rozumie poskytovanie podporných služieb softvérových produktov Microsoft, ktoré sú vykonávané subjektami autorizovanými výrobcami. Služby technickej podpory podľa RD zahŕňajú *konzultačné a poradenské služby, riešenie problémov s používaním a nastavovaním SW produktov a službu tzv. špecialistu na projektové riadenie; *poskytovanie odborných služieb spojených s údržbou a bezporuchovou prevádzkou serverov v organizáciách objednávateľa (služby inštalácie, implementácie a profylaktiky) a zabezpečenie implementácie zmien v prostredí koncových používateľov, v prípade, že takáto potreba z poskytnutých služieb vyplynie; *zabezpečenie poskytovania služieb technickej podpory pre softvérové produkty spoločnosti Microsoft, s možnosťou využitia výhradných služieb Microsoft Premier Support partnerom spoločnosti Microsoft. Podrobnejšia špecifikácia predmetu zákazky je uvedená v Prílohe č. 2 súťažných podkladov (Rámcová dohoda).