Obstarávanie

Diagnostické ultrazvukové prístroje


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Univerzitná nemocnica L. Pasteura Košice
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
498 363,73
Konečná suma(Bez DPH):
448 544,50
Zaplatené:
90.0%
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
33124120-2
Elektronická aukcia:
Nie
Opcie:
Neuvedené
Rámcová dohoda:
Nie
Počet uzavretých zmlúv:
5

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Cena

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je nákup a dodanie diagnostických ultrazvukových prístrojov vrátane príslušenstva pre oddelenia a kliniky verejného obstarávateľa. Predmet zákazky musí byť nový, nepoužívaný a nerepasovaný, v bezchybnom stave a musí zodpovedať všetkým platným právnym predpisom na území Slovenskej republiky. Neoddeliteľnou súčasťou zákazky je doprava do miest dodania, vyloženie v miestach dodania, vybalenie a likvidácia obalov, odovzdanie písomných dokladov potrebných pre nadobudnutie vlastníckeho práva k predmetu zákazky, poskytnutie užívateľskej dokumentácie k predmetu zákazky potrebnej pre riadne a bezchybné používanie predmetu zákazky na stanovený účel v súlade so všetkými právnymi predpismi, kompletizácia a uvedenie predmetu zákazky do prevádzky (inštalácia) s vydaním potvrdenia o inštalácii, odskúšanie funkčnosti a prevádzkyschopnosti dodaného predmetu zákazky, vykonanie prvej úradnej skúšky (preberacej skúšky), odborné zaškolenie personálu, poskytovanie autorizovaného záručného servisu v dĺžke 24 mesiacov a vykonávanie všetkých preventívnych prehliadok a kontrol, ktoré sú stanovené právnymi predpismi a predpísané výrobcom na ponúkaný tovar počas záruky. Predmet zákazky je rozdelený do 5 samostatných častí. Podrobné vymedzenie predmetu zákazky, vrátane vypracovaných technických špecifikácií a požiadaviek verejného obstarávateľa na každú časť predmetu zákazky samostatne, tvorí samostatnú časť C. Opis predmetu zákazky súťažných podkladov (ďalej len SP).

Zoznam uzavretých zmlúv ku obstarávaniu

Ak je viac zmlúv ku jednému obstarávaniu platí nasledovné: V prípade, že sumy na jednotlivých zmluvách sa zhodujú navzájom a aj s celkovou sumou za obstarávanie, s najväčšou pravdepodobnosťou sa v čase uverejnenia ešte nevedelo presné rozdelenie súm pre jednotlivých dodávateľov, alebo sú zle vyplnené vo vestníku.
Dodávateľ Spomedzi uchádzačov Suma kontraktu DPH Mena Dátum uzavretia kontraktu Detaily
Unique Medical s. r. o. 3 79 120,00 Neuvedené EUR 25. Október 2023 369487 https://www.crz.gov.sk/zmluva/8491984/ {"desc"=>"Predmetom zákazky je nákup a dodanie diagnostických ultrazvukových prístrojov vrátane príslušenstva pre oddelenia a kliniky verejného obstarávateľa. Predmet zákazky musí byť nový, nepoužívaný a nerepasovaný, v bezchybnom stave a musí zodpovedať všetkým platným právnym predpisom na území Slovenskej republiky. Neoddeliteľnou súčasťou zákazky je doprava do miest dodania, vyloženie v miestach dodania, vybalenie a likvidácia obalov, odovzdanie písomných dokladov potrebných pre nadobudnutie vlastníckeho práva k predmetu zákazky, poskytnutie užívateľskej dokumentácie k predmetu zákazky potrebnej pre riadne a bezchybné používanie predmetu zákazky na stanovený účel v súlade so všetkými právnymi predpismi, kompletizácia a uvedenie predmetu zákazky do prevádzky (inštalácia) s vydaním potvrdenia o inštalácii, odskúšanie funkčnosti a prevádzkyschopnosti dodaného predmetu zákazky, vykonanie prvej úradnej skúšky (preberacej skúšky), odborné zaškolenie personálu, poskytovanie autorizovaného záručného servisu v dĺžke 24 mesiacov a vykonávanie všetkých preventívnych prehliadok a kontrol, ktoré sú stanovené právnymi predpismi a predpísané výrobcom na ponúkaný tovar počas záruky. Predmet zákazky je rozdelený do 5 samostatných častí. Podrobné vymedzenie predmetu zákazky, vrátane vypracovaných technických špecifikácií a požiadaviek verejného obstarávateľa na každú časť predmetu zákazky samostatne, tvorí samostatnú časť C. Opis predmetu zákazky súťažných podkladov (ďalej len SP).", "title"=>"Ultrazvukový prístroj pre I. Internú kliniku", "con_name"=>"Kúpna zmluva Z-498/2023", "currency"=>"EUR", "main_cpv"=>"33124120", "addon_cpv"=>nil, "con_crz_id"=>"Z-498/2023", "final_value"=>79120.0, "con_win_date"=>"2023-10-06T00:00:00", "lowest_offer"=>79120.0, "highest_offer"=>106490.0}
BLUEMED s.r.o. 1 73 800,00 Neuvedené EUR 19. Október 2023 369486 https://www.crz.gov.sk/zmluva/8467533/ {"desc"=>"Predmetom zákazky je nákup a dodanie diagnostických ultrazvukových prístrojov vrátane príslušenstva pre oddelenia a kliniky verejného obstarávateľa. Predmet zákazky musí byť nový, nepoužívaný a nerepasovaný, v bezchybnom stave a musí zodpovedať všetkým platným právnym predpisom na území Slovenskej republiky. Neoddeliteľnou súčasťou zákazky je doprava do miest dodania, vyloženie v miestach dodania, vybalenie a likvidácia obalov, odovzdanie písomných dokladov potrebných pre nadobudnutie vlastníckeho práva k predmetu zákazky, poskytnutie užívateľskej dokumentácie k predmetu zákazky potrebnej pre riadne a bezchybné používanie predmetu zákazky na stanovený účel v súlade so všetkými právnymi predpismi, kompletizácia a uvedenie predmetu zákazky do prevádzky (inštalácia) s vydaním potvrdenia o inštalácii, odskúšanie funkčnosti a prevádzkyschopnosti dodaného predmetu zákazky, vykonanie prvej úradnej skúšky (preberacej skúšky), odborné zaškolenie personálu, poskytovanie autorizovaného záručného servisu v dĺžke 24 mesiacov a vykonávanie všetkých preventívnych prehliadok a kontrol, ktoré sú stanovené právnymi predpismi a predpísané výrobcom na ponúkaný tovar počas záruky. Predmet zákazky je rozdelený do 5 samostatných častí. Podrobné vymedzenie predmetu zákazky, vrátane vypracovaných technických špecifikácií a požiadaviek verejného obstarávateľa na každú časť predmetu zákazky samostatne, tvorí samostatnú časť C. Opis predmetu zákazky súťažných podkladov (ďalej len SP).", "title"=>"Ultrazvukové prenosné prístroje pre oddelenia a kliniky", "con_name"=>"Z-478/2023", "currency"=>"EUR", "main_cpv"=>"33124120", "addon_cpv"=>nil, "con_crz_id"=>"Z-478/2023", "final_value"=>73800.0, "con_win_date"=>nil, "lowest_offer"=>73800.0, "highest_offer"=>73800.0}
NIMOTECH, s.r.o. 1 49 774,50 Neuvedené EUR 19. Október 2023 369485 https://www.crz.gov.sk/zmluva/8467636/ {"desc"=>"Predmetom zákazky je nákup a dodanie diagnostických ultrazvukových prístrojov vrátane príslušenstva pre oddelenia a kliniky verejného obstarávateľa. Predmet zákazky musí byť nový, nepoužívaný a nerepasovaný, v bezchybnom stave a musí zodpovedať všetkým platným právnym predpisom na území Slovenskej republiky. Neoddeliteľnou súčasťou zákazky je doprava do miest dodania, vyloženie v miestach dodania, vybalenie a likvidácia obalov, odovzdanie písomných dokladov potrebných pre nadobudnutie vlastníckeho práva k predmetu zákazky, poskytnutie užívateľskej dokumentácie k predmetu zákazky potrebnej pre riadne a bezchybné používanie predmetu zákazky na stanovený účel v súlade so všetkými právnymi predpismi, kompletizácia a uvedenie predmetu zákazky do prevádzky (inštalácia) s vydaním potvrdenia o inštalácii, odskúšanie funkčnosti a prevádzkyschopnosti dodaného predmetu zákazky, vykonanie prvej úradnej skúšky (preberacej skúšky), odborné zaškolenie personálu, poskytovanie autorizovaného záručného servisu v dĺžke 24 mesiacov a vykonávanie všetkých preventívnych prehliadok a kontrol, ktoré sú stanovené právnymi predpismi a predpísané výrobcom na ponúkaný tovar počas záruky. Predmet zákazky je rozdelený do 5 samostatných častí. Podrobné vymedzenie predmetu zákazky, vrátane vypracovaných technických špecifikácií a požiadaviek verejného obstarávateľa na každú časť predmetu zákazky samostatne, tvorí samostatnú časť C. Opis predmetu zákazky súťažných podkladov (ďalej len SP).", "title"=>"Ultrazvukový prístroj pre Transplantačné oddelenie", "con_name"=>"Z-490/2023", "currency"=>"EUR", "main_cpv"=>"33124120", "addon_cpv"=>nil, "con_crz_id"=>"Z-490/2023", "final_value"=>49774.5, "con_win_date"=>nil, "lowest_offer"=>49774.5, "highest_offer"=>49774.5}
EPION s.r.o. 2 142 750,00 Neuvedené EUR 19. Október 2023 369484 https://www.crz.gov.sk/zmluva/8464724/ {"desc"=>"Predmetom zákazky je nákup a dodanie diagnostických ultrazvukových prístrojov vrátane príslušenstva pre oddelenia a kliniky verejného obstarávateľa. Predmet zákazky musí byť nový, nepoužívaný a nerepasovaný, v bezchybnom stave a musí zodpovedať všetkým platným právnym predpisom na území Slovenskej republiky. Neoddeliteľnou súčasťou zákazky je doprava do miest dodania, vyloženie v miestach dodania, vybalenie a likvidácia obalov, odovzdanie písomných dokladov potrebných pre nadobudnutie vlastníckeho práva k predmetu zákazky, poskytnutie užívateľskej dokumentácie k predmetu zákazky potrebnej pre riadne a bezchybné používanie predmetu zákazky na stanovený účel v súlade so všetkými právnymi predpismi, kompletizácia a uvedenie predmetu zákazky do prevádzky (inštalácia) s vydaním potvrdenia o inštalácii, odskúšanie funkčnosti a prevádzkyschopnosti dodaného predmetu zákazky, vykonanie prvej úradnej skúšky (preberacej skúšky), odborné zaškolenie personálu, poskytovanie autorizovaného záručného servisu v dĺžke 24 mesiacov a vykonávanie všetkých preventívnych prehliadok a kontrol, ktoré sú stanovené právnymi predpismi a predpísané výrobcom na ponúkaný tovar počas záruky. Predmet zákazky je rozdelený do 5 samostatných častí. Podrobné vymedzenie predmetu zákazky, vrátane vypracovaných technických špecifikácií a požiadaviek verejného obstarávateľa na každú časť predmetu zákazky samostatne, tvorí samostatnú časť C. Opis predmetu zákazky súťažných podkladov (ďalej len SP).", "title"=>"Ultrazvukový prístroj pre Kliniku rádiodiagnostiky a zobrazovacích metód", "con_name"=>"Z-488/2023", "currency"=>"EUR", "main_cpv"=>"33124120", "addon_cpv"=>nil, "con_crz_id"=>"Z-488/2023", "final_value"=>142750.0, "con_win_date"=>nil, "lowest_offer"=>142750.0, "highest_offer"=>143120.0}
EPION s.r.o. 2 103 100,00 Neuvedené EUR 19. Október 2023 369483 https://www.crz.gov.sk/zmluva/8464608/ {"desc"=>"Predmetom zákazky je nákup a dodanie diagnostických ultrazvukových prístrojov vrátane príslušenstva pre oddelenia a kliniky verejného obstarávateľa. Predmet zákazky musí byť nový, nepoužívaný a nerepasovaný, v bezchybnom stave a musí zodpovedať všetkým platným právnym predpisom na území Slovenskej republiky. Neoddeliteľnou súčasťou zákazky je doprava do miest dodania, vyloženie v miestach dodania, vybalenie a likvidácia obalov, odovzdanie písomných dokladov potrebných pre nadobudnutie vlastníckeho práva k predmetu zákazky, poskytnutie užívateľskej dokumentácie k predmetu zákazky potrebnej pre riadne a bezchybné používanie predmetu zákazky na stanovený účel v súlade so všetkými právnymi predpismi, kompletizácia a uvedenie predmetu zákazky do prevádzky (inštalácia) s vydaním potvrdenia o inštalácii, odskúšanie funkčnosti a prevádzkyschopnosti dodaného predmetu zákazky, vykonanie prvej úradnej skúšky (preberacej skúšky), odborné zaškolenie personálu, poskytovanie autorizovaného záručného servisu v dĺžke 24 mesiacov a vykonávanie všetkých preventívnych prehliadok a kontrol, ktoré sú stanovené právnymi predpismi a predpísané výrobcom na ponúkaný tovar počas záruky. Predmet zákazky je rozdelený do 5 samostatných častí. Podrobné vymedzenie predmetu zákazky, vrátane vypracovaných technických špecifikácií a požiadaviek verejného obstarávateľa na každú časť predmetu zákazky samostatne, tvorí samostatnú časť C. Opis predmetu zákazky súťažných podkladov (ďalej len SP).", "title"=>"Ultrazvukový prístroj pre Neurologickú kliniku", "con_name"=>"Z-489/2023", "currency"=>"EUR", "main_cpv"=>"33124120", "addon_cpv"=>nil, "con_crz_id"=>"Z-489/2023", "final_value"=>103100.0, "con_win_date"=>nil, "lowest_offer"=>103100.0, "highest_offer"=>103880.0}

Zoznam dokumentov ku obstarávaniu

Všetky dokumenty sú spárované podla čísla obstarávania z portálu UVO. V prípade, že sa jedná o rozdelené obstarávanie, môžu byť zobrazené všetky súvisiace dokumenty.
Typ dokumentu Názov Dátum zverejnenia Dátum úpravy Files Súbory
Iný dokument k zákazke Zverejnenie informácií a dokumentov k zákazke 11. August 2023 11. August 2023 [{"file_url":"/vyhladavanie/vyhladavanie-dokumentov/download/3325903/1556051?cHash=2f9ed2d575bfadc2c60a44284fc2f9f4","filename":"Zverejnenie informácií a dokladov k zákazke.pdf"}]

Zoznam výsledkov obstarávaní

Pozor! Konečná suma je vypočítaná ako celková hodnota uzavretých zmlúv (po odpočítaní DPH) v rámci obstarávania. Ak nie sú správne vyplnené jednotlivé sumy, či DPH ku zmluvám vo vestníku, celková suma a aj pomer v % bude nesprávny. Všetky výpočty sú len informatívne.
Názov obstarávania Obstarávateľ Odhadovaná suma (Bez DPH) Konečná suma (Bez DPH) Zaplatené Mena Rok Typ EU fondy Počet zmlúv Úspešné

Zoznam vyhlásených obstarávaní

Názov obstarávania Obstarávateľ Suma obstarávania Suma obstarávania_hidden Mena Dátum zverejnenia Lehota na predkladanie ponúk EU fondy DT_hidden Lehota_hidden

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania

Vyhľadávač poskytuje full-text vyhľadávanie v dokumentoch, ktoré boli priložené ku aktuálnemu obstarávaniu. Z dôvodu kolísavej kvality vstupných dokumentov za správnosť údajov strojového spracovania neručíme. V prípade rámcovej zmluvy, či rozdeleného obstarávania môže jeden dokument patriť viacerým obstarávaniam.

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania je prémiová funkcia dostupná pri podpore 8 a viac eur mesačne na portáli Patreon. V prípade, že už ste podporovateľ, prihláste sa a funkcia sa vám odomkne.