Obstarávanie

Zabezpečenie externých audítorských služieb pri audite operácií na programe spolupráce INTERACT III 2014 – 2020 v roku 2023


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Ministerstvo financií Slovenskej republiky
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
Konečná suma(Bez DPH):
18 592,00
Zaplatené:
0%
Mena:
Hlavný CPV kód:
79212000-3
Elektronická aukcia:
Nie
Opcie:
Neuvedené
Rámcová dohoda:
Áno
Počet uzavretých zmlúv:
1

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je riadne poskytnutie audítorských služieb pre Ministerstvo financií SR ako orgán auditu pre program spolupráce INTERACT III 2014 - 2020 (ďalej aj PS INTERACT III) vykonávaných v rámci uvedeného programu na auditovaných subjektoch so sídlom mimo územia SR. Predmet zákazky sa bude plniť prostredníctvom Rámcovej dohody na zabezpečenie audítorských služieb pri audite operácií na programe spolupráce INTERACT III 2014 - 2020 v roku 2023. Účelom zákazky je zabezpečiť hospodárny, efektívny, účinný a účelný výkon auditov na auditovaných subjektoch so sídlom mimo územia SR, vykonaný v zmysle čl. 127 nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) č. 1303/2013 ako aj čl. 27 Delegovaného nariadenia Komisie (EÚ) č. 480/2014 na primeranej vzorke operácií na základe vykázaných výdavkov. Predmet zákazky bude úspešný uchádzač plniť prostredníctvom plnenia čiastkových zákaziek zadávaných úspešnému uchádzačovi verejným obstarávateľom formou písomných objednávok podľa Rámcovej dohody. Požadované audítorské služby sa týkajú overovania vybranej vzorky operácií na základe vykázaných výdavkov (na úrovni žiadostí o platbu) u auditovaných subjektov/prijímateľov - INTERACT kancelárie so sídlom mimo územia SR. INTERACT kancelárie PS INTERACT III 2014 - 2020 majú sídlo v nasledovných členských štátoch EÚ: Rakúsko (Viedeň), Španielsko (Valencia), Dánsko (Viborg) a Fínsko (Turku). Konkrétnych prijímateľov a konkrétne žiadosti o platbu, ktoré budú overené úspešným uchádzačom, určí verejný obstarávateľ na základe výberu vzorky operácií.

Zoznam uzavretých zmlúv ku obstarávaniu

Ak je viac zmlúv ku jednému obstarávaniu platí nasledovné: V prípade, že sumy na jednotlivých zmluvách sa zhodujú navzájom a aj s celkovou sumou za obstarávanie, s najväčšou pravdepodobnosťou sa v čase uverejnenia ešte nevedelo presné rozdelenie súm pre jednotlivých dodávateľov, alebo sú zle vyplnené vo vestníku.
Dodávateľ Spomedzi uchádzačov Suma kontraktu DPH Mena Dátum uzavretia kontraktu Detaily
Kreston Slovakia Audit, s.r.o. 1 18 592,00 Neuvedené EUR 17. August 2023 367723 https://www.crz.gov.sk/zmluva/8215887/ {"desc"=>"Predmetom zákazky je riadne poskytnutie audítorských služieb pre Ministerstvo financií SR ako orgán auditu pre program spolupráce INTERACT III 2014 - 2020 (ďalej aj PS INTERACT III) vykonávaných v rámci uvedeného programu na auditovaných subjektoch so sídlom mimo územia SR.\nPredmet zákazky sa bude plniť prostredníctvom Rámcovej dohody na zabezpečenie audítorských služieb pri audite operácií na programe spolupráce INTERACT III 2014 - 2020 v roku 2023. Účelom zákazky je zabezpečiť hospodárny, efektívny, účinný a účelný výkon auditov na auditovaných subjektoch so sídlom mimo územia SR, vykonaný v zmysle čl. 127 nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) č. 1303/2013 ako aj čl. 27 Delegovaného nariadenia Komisie (EÚ) č. 480/2014 na primeranej vzorke operácií na základe vykázaných výdavkov. Predmet zákazky bude úspešný uchádzač plniť prostredníctvom plnenia čiastkových zákaziek zadávaných úspešnému uchádzačovi verejným obstarávateľom formou písomných objednávok podľa Rámcovej dohody.\nPožadované audítorské služby sa týkajú overovania vybranej vzorky operácií na základe vykázaných výdavkov (na úrovni žiadostí o platbu) u auditovaných subjektov/prijímateľov - INTERACT kancelárie so sídlom mimo územia SR. INTERACT kancelárie PS INTERACT III 2014 - 2020 majú sídlo v nasledovných členských štátoch EÚ: Rakúsko (Viedeň), Španielsko (Valencia), Dánsko (Viborg) a Fínsko (Turku). Konkrétnych prijímateľov a konkrétne žiadosti o platbu, ktoré budú overené úspešným uchádzačom, určí verejný obstarávateľ na základe výberu vzorky operácií.", "title"=>"Zabezpečenie externých audítorských služieb pri audite operácií na programe spolupráce INTERACT III 2014 – 2020 v roku 2023", "con_name"=>"Rámcová dohoda na zabezpečenie externých audítorských služieb pri audite operácií na programe spolupráce INTERACT III 2014 2020 v roku 2023", "currency"=>"EUR", "main_cpv"=>"79212000", "addon_cpv"=>nil, "con_crz_id"=>"2023/116", "final_value"=>18592.0, "con_win_date"=>nil, "lowest_offer"=>nil, "highest_offer"=>nil}

Zoznam dokumentov ku obstarávaniu

Všetky dokumenty sú spárované podla čísla obstarávania z portálu UVO. V prípade, že sa jedná o rozdelené obstarávanie, môžu byť zobrazené všetky súvisiace dokumenty.
Typ dokumentu Názov Dátum zverejnenia Dátum úpravy Files Súbory
Informácia o výsledku vyhodnotenia ponúk Informácia o výsledku vyhodnotenia ponúk a poradie uchádzačov 1. August 2023 1. August 2023 [{"file_url":"/vyhladavanie/vyhladavanie-dokumentov/download/3323102/1549177?cHash=02acfb996a7a4ed294d58654215a92b7","filename":"§ 55 ods. 2_Informácia o výsledku vyhodnotenia ponúk a poradie uchádzacov_profil.pdf"}]
Iný dokument k zákazke Informácia k zverejňovaniu na profile 21. Jún 2023 21. Jún 2023 [{"file_url":"/vyhladavanie/vyhladavanie-dokumentov/download/3311995/1522745?cHash=7a84024eb89de2770f706f7c7737bd60","filename":"informacia_k_zverejnovaniu_na_profile.pdf"}]

Zoznam výsledkov obstarávaní

Pozor! Konečná suma je vypočítaná ako celková hodnota uzavretých zmlúv (po odpočítaní DPH) v rámci obstarávania. Ak nie sú správne vyplnené jednotlivé sumy, či DPH ku zmluvám vo vestníku, celková suma a aj pomer v % bude nesprávny. Všetky výpočty sú len informatívne.
Názov obstarávania Obstarávateľ Odhadovaná suma (Bez DPH) Konečná suma (Bez DPH) Zaplatené Mena Rok Typ EU fondy Počet zmlúv Úspešné

Zoznam vyhlásených obstarávaní

Názov obstarávania Obstarávateľ Suma obstarávania Suma obstarávania_hidden Mena Dátum zverejnenia Lehota na predkladanie ponúk EU fondy DT_hidden Lehota_hidden

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania

Vyhľadávač poskytuje full-text vyhľadávanie v dokumentoch, ktoré boli priložené ku aktuálnemu obstarávaniu. Z dôvodu kolísavej kvality vstupných dokumentov za správnosť údajov strojového spracovania neručíme. V prípade rámcovej zmluvy, či rozdeleného obstarávania môže jeden dokument patriť viacerým obstarávaniam.

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania je prémiová funkcia dostupná pri podpore 8 a viac eur mesačne na portáli Patreon. V prípade, že už ste podporovateľ, prihláste sa a funkcia sa vám odomkne.