Obstarávanie

Technologický upgrade systému pre podporu elektronickej správy registratúry Fabasoft na verziu 2023


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Žilinský samosprávny kraj
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
39 435,00
Konečná suma(Bez DPH):
27 379,16
Zaplatené:
69.42%
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
72212311-2
Elektronická aukcia:
Neuvedené
Opcie:
Neuvedené
Rámcová dohoda:
Nie
Použitý postup:
§ 110 ZVO
Jednotka:
kpl
Množstvo:
1.0000
Počet uzavretých zmlúv:
1

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Cena s DPH

Opis obstarávania

Funkčná špecifikácia

Predmetom dodávaných služieb bude Upgrade informačného systému na elektronické spracovanie spisov, záznamov, dokumentov a pracovných postupov (Workflow) na verziu Fabasoft eGov-Suite 2023 pri zachovaní všetkých doterajších funkcionalít.; Výsledkom upgrade musí byť bezproblémová funkcionalita v spojitosti Microsoft Windows Server 2022 Standard (Windows Server 2019), operačnými systémami na pracovných staniciach Windows 10, Windows 11 a kancelárskym balíkom Microsoft Office 2019, MS Office 2021 vrátane MS Office 365 desktopová verzia.; Upgrade systému Fabasoft musí podporovať najnovšie verzie internetových prehliadačov Internet Edge, Google Chrome alebo Mozilla Firefox.; Súčasťou služieb musí byť príprava a inštalácia testovacieho a produkčného prostredia, vykonanie služieb update a migrácie dát, zachovanie implementovanej zákazníckej nadstavby, UAT testovania, vytvorenia používateľských príručiek a vykonanie prezentačných online školení v počte 4 x 4 hodiny.; Požiadavka 1: Vývoj a implementácia- Príprava nového vývojového prostredia- Preklopenie projektov na verziu eGov2023- Customizácie vývojového prostredia po preklopení zákazníckych projektov, doladenie chýb- Príprava alebo update ďalších vývojových prostredí- Príprava interného testovacieho prostredia- Konzultácie s analytikom / zákazníkom- Úprava formulárov, ikon, menu, widgets, ...- Testovanie - opravy chýb- Kompilácia zákazníckych komponentov; Požiadavka 2: Nová infra + príprava TEST prostredia - Technický support- Návrh prostredia- Konfigurácia TEST prostredia infraštruktúry- Príprava MSI balíkov pre klienstké pracovne stanice a ich testovanie- Aktualizácia dokumentácie; Požiadavka 3. Nová infra + príprava PROD prostredia - Technický support- Update FSC Backend služieb, manažment konzoly cez Wizard, následný reštart Backend služieb (aktualizácia tabuliek DB)- Update Fabasoft domény- Spustenie skriptu pre úpravu ACL objektov- Konfigurácia a spustenie migračných skriptov- Inštalácia kernelových služieb; Požiadavka 4. Testovacia migrácia Fabasoft eGov-Suite na TEST prostredí - Technický support- Aplikačné a systémové testovanie- Testovanie opráv- Kontrola konfigurácií aplikačnej nadstavby; Požiadavka 5. Ostrá migrácia PROD - Technický support- Update FSC Backend služieb, manažment konzoly cez Wizard, následný reštart Backend služieb (aktualizácia tabuliek DB)- Update Fabasoft domény- Spustenie skriptu pre úpravu ACL objektov- Konfigurácia a spustenie migračných skriptov- Inštalácia kernelových služieb- Systémové testovanie- Kontrola konfigurácií aplikačnej nadstavby; Požiadavka 6. Školenie-     Príprava na školenie-     Testovacie scenáre-    Používateľské príručky; Požiadavka 7: Zostavenie projektového manažmentu s nasledujúcou štruktúrou:- Zostavenie tímu, rozbeh projektu- Harmonogram, stretnutia- Projektové vedenie / riadenie procesu

Technická špecifikácia textová

Technická špecifikácia číselná

Technické vlastnosti: Časový rámec realizácie projektu: Spustenie ostrej prevádzky, Jednotka: dátum od, Minimum: , Maximum: , Presná hodnota: 01.01.2024; Technické vlastnosti: Časový rámec realizácie projektu: Príprava testovacieho prostredia - začiatok, Jednotka: dni, Minimum: , Maximum: 30 od účinnosti zmluvy, Presná hodnota: ; Technické vlastnosti: Časový rámec realizácie projektu: Školenie - začiatok, Jednotka: dni, Minimum: , Maximum: 40 od účinnosti zmluvy, Presná hodnota:

Zoznam uzavretých zmlúv ku obstarávaniu

Ak je viac zmlúv ku jednému obstarávaniu platí nasledovné: V prípade, že sumy na jednotlivých zmluvách sa zhodujú navzájom a aj s celkovou sumou za obstarávanie, s najväčšou pravdepodobnosťou sa v čase uverejnenia ešte nevedelo presné rozdelenie súm pre jednotlivých dodávateľov, alebo sú zle vyplnené vo vestníku.
Dodávateľ Spomedzi uchádzačov Suma kontraktu DPH Mena Dátum uzavretia kontraktu Detaily
Asseco Central Europe, a. s. 2 32 855,00 20% EUR 10. September 2023 362298

Zoznam dokumentov ku obstarávaniu

Všetky dokumenty sú spárované podla čísla obstarávania z portálu UVO. V prípade, že sa jedná o rozdelené obstarávanie, môžu byť zobrazené všetky súvisiace dokumenty.
Žiadne dokumenty neboli nájdené!

Zoznam výsledkov obstarávaní

Pozor! Konečná suma je vypočítaná ako celková hodnota uzavretých zmlúv (po odpočítaní DPH) v rámci obstarávania. Ak nie sú správne vyplnené jednotlivé sumy, či DPH ku zmluvám vo vestníku, celková suma a aj pomer v % bude nesprávny. Všetky výpočty sú len informatívne.
Názov obstarávania Obstarávateľ Odhadovaná suma (Bez DPH) Konečná suma (Bez DPH) Zaplatené Mena Rok Typ EU fondy Počet zmlúv Úspešné

Zoznam vyhlásených obstarávaní

Názov obstarávania Obstarávateľ Suma obstarávania Suma obstarávania_hidden Mena Dátum zverejnenia Lehota na predkladanie ponúk EU fondy DT_hidden Lehota_hidden

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania

Vyhľadávač poskytuje full-text vyhľadávanie v dokumentoch, ktoré boli priložené ku aktuálnemu obstarávaniu. Z dôvodu kolísavej kvality vstupných dokumentov za správnosť údajov strojového spracovania neručíme. V prípade rámcovej zmluvy, či rozdeleného obstarávania môže jeden dokument patriť viacerým obstarávaniam.

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania je prémiová funkcia dostupná pri podpore 8 a viac eur mesačne na portáli Patreon. V prípade, že už ste podporovateľ, prihláste sa a funkcia sa vám odomkne.