Predmetom zákazky je riadne poskytnutie audítorských služieb pre Ministerstvo financií SR ako orgán auditu pre program spolupráce INTERACT III 2014 - 2020 (ďalej aj PS INTERACT III) vykonávaných v rámci uvedeného programu na auditovaných subjektoch so sídlom mimo územia SR. Predmet zákazky sa bude plniť prostredníctvom Rámcovej dohody na zabezpečenie audítorských služieb pri audite operácií na programe spolupráce INTERACT III 2014 - 2020 v roku 2023. Účelom zákazky je zabezpečiť hospodárny, efektívny, účinný a účelný výkon auditov na auditovaných subjektoch so sídlom mimo územia SR, vykonaný v zmysle čl. 127 nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) č. 1303/2013 ako aj čl. 27 Delegovaného nariadenia Komisie (EÚ) č. 480/2014 na primeranej vzorke operácií na základe vykázaných výdavkov. Predmet zákazky bude úspešný uchádzač plniť prostredníctvom plnenia čiastkových zákaziek zadávaných úspešnému uchádzačovi verejným obstarávateľom formou písomných objednávok podľa Rámcovej dohody. Požadované audítorské služby sa týkajú overovania vybranej vzorky operácií na základe vykázaných výdavkov (na úrovni žiadostí o platbu) u auditovaných subjektov/prijímateľov - INTERACT kancelárie so sídlom mimo územia SR. INTERACT kancelárie PS INTERACT III 2014 - 2020 majú sídlo v nasledovných členských štátoch EÚ: Rakúsko (Viedeň), Španielsko (Valencia), Dánsko (Viborg) a Fínsko (Turku). Konkrétnych prijímateľov a konkrétne žiadosti o platbu, ktoré budú overené úspešným uchádzačom, určí verejný obstarávateľ na základe výberu vzorky operácií. Podrobné vymedzenie predmetu zákazky je uvedené v Prílohe č. 1 týchto súťažných podkladov Opis predmetu zákazky.
Dodávateľ | Spomedzi uchádzačov | Suma kontraktu | DPH | Mena | Dátum uzavretia kontraktu | Detaily |
---|---|---|---|---|---|---|
Kreston Slovakia Audit, s.r.o. | 5 | 27 888,00 | Neuvedené | EUR | 17. August 2023 |
Typ dokumentu | Názov | Dátum zverejnenia | Dátum úpravy | Files | Súbory |
---|---|---|---|---|---|
Informácia o výsledku vyhodnotenia ponúk | Informácia o výsledku vyhodnotenia ponúk a poradie uchádzačov | 1. August 2023 | 1. August 2023 | [{"file_url":"/vyhladavanie/vyhladavanie-dokumentov/download/3323102/1549177?cHash=02acfb996a7a4ed294d58654215a92b7","filename":"§ 55 ods. 2_Informácia o výsledku vyhodnotenia ponúk a poradie uchádzacov_profil.pdf"}] | |
Iný dokument k zákazke | Informácia k zverejňovaniu na profile | 21. Jún 2023 | 21. Jún 2023 | [{"file_url":"/vyhladavanie/vyhladavanie-dokumentov/download/3311995/1522745?cHash=7a84024eb89de2770f706f7c7737bd60","filename":"informacia_k_zverejnovaniu_na_profile.pdf"}] |
Názov obstarávania | Obstarávateľ | Odhadovaná suma (Bez DPH) | Konečná suma (Bez DPH) | Zaplatené | Mena | Rok | Typ | EU fondy | Počet zmlúv | Úspešné |
---|
Názov obstarávania | Obstarávateľ | Suma obstarávania | Suma obstarávania_hidden | Mena | Dátum zverejnenia | Lehota na predkladanie ponúk | EU fondy | DT_hidden | Lehota_hidden |
---|
Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania je prémiová funkcia dostupná pri podpore 8 a viac eur mesačne na portáli Patreon. V prípade, že už ste podporovateľ, prihláste sa a funkcia sa vám odomkne.