Predmetom zákazky je riadne poskytnutie audítorských služieb pre Ministerstvo financií SR ako orgán auditu pre Program spolupráce Interreg V-A Slovenská republika Rakúsko 2014 2020 (ďalej aj Program SK AT) vykonávaných v rámci uvedeného programu na rakúskej strane programu (predmet zákazky ďalej aj ako audítorské služby). Požadované audítorské služby sa týkajú overovania vybranej vzorky operácií na základe vykázaných výdavkov (na úrovni zoznamov deklarovaných výdavkov1) hlavných prijímateľov a partnerov so sídlom mimo územia Slovenskej republiky, vykonávanom ako audit operácií, a to v zmysle čl. 127 nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) č. 1303/2013, ako aj čl. 27 delegovaného nariadenia Komisie (EÚ) č. 480/2014. Účelom zákazky je zabezpečiť hospodárny, efektívny, účinný a účelný výkon auditov na auditovaných subjektoch so sídlom mimo územia SR, vykonaný v zmysle čl. 127 nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) č. 1303/2013 ako aj čl. 27 Delegovaného nariadenia Komisie (EÚ) č. 480/2014, a to prostredníctvom právnickej osoby, ktorá má odborné, personálne a materiálne predpoklady na výkon auditu v rámci Programu SK AT. Cieľom zákazky je zabezpečiť komplexný a kompletný audit vrátane follow up vykonaný v súlade s medzinárodne uznávanými audítorskými štandardmi. Audítorské služby sa Poskytovateľ zaväzuje poskytovať prostredníctvom overovania oprávnenosti výdavkov vykázaných auditovanými subjektami hlavnými prijímateľmi a partnermi so sídlom mimo územia Slovenskej republiky, a to spravidla z nasledovných spolkových krajín Rakúskej spolkovej republiky: -Burgenland, -Dolné Rakúsko, -Viedeň. Verejný obstarávateľ uzatvorí s úspešným uchádzačom Rámcovú dohodu na dobu určitú v trvaní odo dňa nadobudnutia účinnosti Rámcovej dohody do uplynutia 24 mesiacov, alebo do vyčerpania finančného limitu tejto Rámcovej dohody, podľa toho, ktorá skutočnosť nastane skôr. Predmet zákazky bude úspešný uchádzač plniť prostredníctvom plnenia čiastkových zákaziek zadávaných úspešnému uchádzačovi verejným obstarávateľom formou písomných objednávok podľa Rámcovej dohody.
Dodávateľ | Spomedzi uchádzačov | Suma kontraktu | DPH | Mena | Dátum uzavretia kontraktu | Detaily |
---|---|---|---|---|---|---|
Grant Thornton Audit, s. r. o. | 4 | 83 700,00 | Neuvedené | EUR | 30. Jún 2023 |
Typ dokumentu | Názov | Dátum zverejnenia | Dátum úpravy | Files | Súbory |
---|---|---|---|---|---|
Iný dokument k zákazke | Informácia k zverejňovaniu na profile | 28. Marec 2023 | 28. Marec 2023 | [{"file_url":"/vyhladavanie/vyhladavanie-dokumentov/download/3288518/1468424?cHash=cc0055c2071b20a76779fcf67f7b6343","filename":"informacia_k_zverejnovaniu_na_profile.pdf"}] | |
Informácia o výsledku vyhodnotenia ponúk | Informácia o výsledku vyhodnotenia ponúk a poradie uchádzačov | 10. Máj 2023 | 10. Máj 2023 | [{"file_url":"/vyhladavanie/vyhladavanie-dokumentov/download/3299685/1494237?cHash=a317889412bd4cba41e68949289e0b2f","filename":"§ 55 ods. 2_Informácia o výsledku vyhodnotenia ponúk a poradie uchádzacov_profil.pdf"}] |
Názov obstarávania | Obstarávateľ | Odhadovaná suma (Bez DPH) | Konečná suma (Bez DPH) | Zaplatené | Mena | Rok | Typ | EU fondy | Počet zmlúv | Úspešné |
---|
Názov obstarávania | Obstarávateľ | Suma obstarávania | Suma obstarávania_hidden | Mena | Dátum zverejnenia | Lehota na predkladanie ponúk | EU fondy | DT_hidden | Lehota_hidden |
---|
Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania je prémiová funkcia dostupná pri podpore 8 a viac eur mesačne na portáli Patreon. V prípade, že už ste podporovateľ, prihláste sa a funkcia sa vám odomkne.