Obstarávanie

Upratovacie a čistiace služby


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Okresný súd Bardejov
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
20 000,00
Konečná suma(Bez DPH):
6 937,50
Zaplatené:
34.68%
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
90910000-9
Elektronická aukcia:
Neuvedené
Opcie:
Neuvedené
Rámcová dohoda:
Nie
Použitý postup:
§ 117 a § 110 ZVO
Jednotka:
m2
Množstvo:
1783.1200
Počet uzavretých zmlúv:
1

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Cena s DPH

Opis obstarávania

Funkčná špecifikácia

Vykonávanie upratovacích a čistiacich prác objektu  v rozsahu: 1.783,12 m2, vrátane čistiacich prostriedkov a hygienických potrieb. Podrobné členenie plôch v závislosti na charaktere upratovaného priestoru, materiálu podlahy priestoru a frekvencie upratovania je v prílohe č.1, tabuľke č.1 a č.2. Upratovacie a čistiace práce je možné vykonávať v pracovných dňoch v čase od 15:30 do 19:30 hod.; A/ Upratovacie a čistiace práce pozostávajú z týchto činností:; a/ Bežné upratovanie denné:; - utieranie prachu na pracovných stoloch, nábytku, obrazoch, parapetných doskách, zábradlí schodov; - upratovanie v kancelárii predsedníčky  (umývanie drevenej podlahy, čistenie koberca, utieranie prachu vrátane parapet, čistenie, údržba a utieranie sedacej súpravy a kresiel), upratovanie sekretariátu; - umývanie a čistenie záchodových mís a pisoárov; súčasťou čistiacich prác v sociálnych zariadeniach je aj dodávka a pravidelné doplňovanie toaletného papiera, mydla na umývanie rúk a bielych papierových utierok do zásobníkov pre zamestnancov súdu a externých  pracovníkov v počte 55 osôb; - dezinfekcia priestorov prístupných verejnosti – informačné centrum, kancelária predsedníčky, sekretariát predsedníčky, podateľňa okienko, kancelária probačného a mediačného úradníka, pojednávacie miestnosti, sociálne zariadenia vrátane miestnosti určenej pre verejnosť - dezinfekcia kľučiek a všetkých plôch s ktorými môže prísť do styku verejnosť,; - čistenie vonkajšej a vnútornej presklenenej steny a posuvných dverí na vstupe do objektu súdu a zadných vchodových dverí,; - umývanie podlahových krytín a dlažby v kanceláriách a na chodbách, umývanie podlahy v pojednávacích miestnostiach,; - zametanie priestorov pred objektom, vrátane očistenia trávnatej plochy okolo objektu; v zimných mesiacoch aj odstraňovanie snehu v ranných hodinách zo schodiska pred hlavným vchodom do objektu a v rozsahu po chodník,; - upratovanie dvornej časti za objektom  (v letných a jesenných mesiacoch upratovanie napadaného lístia, odpadkov, papierov a pod. v rozsahu prislúchajúceho okolia objektu  vrátane priestorov, v ktorých sú umiestnené smetné koše, v zimných mesiacoch odstraňovanie snehu pred zadným vchodom do objektu),; - vynášanie odpadkov z jednotlivých kancelárií, vrátane pojednávacích miestností, chodieb a sociálnych zariadení do smetných košov.; b/ Bežné upratovanie týždenné:; - vysávanie kancelárie predsedníčky a sekretariátu, – 2x týždenne, častejšie na vyžiadanie,; - utieranie obrazoviek počítačov všetkých zamestnancov a obrazoviek v pojednávacích miestnostiach  – 3x týždenne; za tým účelom upratovacia firma nakupuje vhodné utierky nepoškodzujúce obrazovku počítača,; - vysávanie čalúneného nábytku vysávačom – 1x týždenne,; - umývanie sklenených výplni dverí – 1x týždenne; - čistenie obkladačiek v sociálnych zariadeniach – 1x týždenne,; - čistenie nábytku v pojednávacích miestnostiach – 1x týždenne,; - vyčistenie mikrovlnnej rúry – 1x týždenne,; - dezinfekcia kancelárii a ostatných priestorov okrem priestorov uvedených v bode A, podbod a/ bežné upratovanie denné – 2x týždenne; c/ Bežné upratovanie mesačné:; - upratovanie archívnych priestorov (podlaha),; - čistenie a ošetrenie dverí vhodným prípravkom; - vyčistenie kuchynskej linky a chladničiek 1x mesačne, častejšie na vyžiadanie.; d/ Bežné upratovanie štvrťročné:; - preleštenie nábytku v budove vhodným prípravkom,; - čistenie radiátorov.; e/ Práce na základe požiadaviek súdu v mimoriadnych prípadoch:; Upratovanie a čistenie v objekte  v mimoriadnych prípadoch na základe požiadavky a po dohode s verejným obstarávateľom formou výmeny zmien u upratovacej služby, alebo za odplatu na základe samostatnej objednávky.  V prípade mimoriadnych prác za odplatu na základe samostatnej objednávky bude cena za jednu hodinu výkonu takýchto prác stanovená ako súčet:; - zdokladovaných údajov dodávateľa o výške nákladov na jednu hodinu práce jedného zamestnanca dodávateľa navýšená o príplatky za prácu nadčas a prácu vo sviatky, dni pracovného pokoja a nočnú prácu v zmysle Zákonníka práce; - zdokladovaných vynaložených nákladov na potreby a prostriedky potrebné v prípade mimoriadnych prác v prepočte na jednu hodinu; - celková cena za mimoriadne práce potom bude stanovená ako súčin ceny za jednu hodinu prác špecifikovanej v predchádzajúcom odseku a času odpracovaného pri prácach vykonaných v mimoriadnych prípadoch vyjadreného s presnosťou na 15 minút.

Technická špecifikácia textová

Technická špecifikácia číselná

Zoznam uzavretých zmlúv ku obstarávaniu

Ak je viac zmlúv ku jednému obstarávaniu platí nasledovné: V prípade, že sumy na jednotlivých zmluvách sa zhodujú navzájom a aj s celkovou sumou za obstarávanie, s najväčšou pravdepodobnosťou sa v čase uverejnenia ešte nevedelo presné rozdelenie súm pre jednotlivých dodávateľov, alebo sú zle vyplnené vo vestníku.
Dodávateľ Spomedzi uchádzačov Suma kontraktu DPH Mena Dátum uzavretia kontraktu Detaily
ZET dip s. r. o. 12 8 325,00 20% EUR 21. December 2022 353425

Zoznam dokumentov ku obstarávaniu

Všetky dokumenty sú spárované podla čísla obstarávania z portálu UVO. V prípade, že sa jedná o rozdelené obstarávanie, môžu byť zobrazené všetky súvisiace dokumenty.
Žiadne dokumenty neboli nájdené!

Zoznam výsledkov obstarávaní

Pozor! Konečná suma je vypočítaná ako celková hodnota uzavretých zmlúv (po odpočítaní DPH) v rámci obstarávania. Ak nie sú správne vyplnené jednotlivé sumy, či DPH ku zmluvám vo vestníku, celková suma a aj pomer v % bude nesprávny. Všetky výpočty sú len informatívne.
Názov obstarávania Obstarávateľ Odhadovaná suma (Bez DPH) Konečná suma (Bez DPH) Zaplatené Mena Rok Typ EU fondy Počet zmlúv Úspešné

Zoznam vyhlásených obstarávaní

Názov obstarávania Obstarávateľ Suma obstarávania Suma obstarávania_hidden Mena Dátum zverejnenia Lehota na predkladanie ponúk EU fondy DT_hidden Lehota_hidden

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania

Vyhľadávač poskytuje full-text vyhľadávanie v dokumentoch, ktoré boli priložené ku aktuálnemu obstarávaniu. Z dôvodu kolísavej kvality vstupných dokumentov za správnosť údajov strojového spracovania neručíme. V prípade rámcovej zmluvy, či rozdeleného obstarávania môže jeden dokument patriť viacerým obstarávaniam.

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania je prémiová funkcia dostupná pri podpore 8 a viac eur mesačne na portáli Patreon. V prípade, že už ste podporovateľ, prihláste sa a funkcia sa vám odomkne.