Predmetom zákazky je poskytovanie služieb technickej podpory pre kampane mäkkého vymáhania. Cieľom technickej podpory SMS a e-mail kampaní je zabezpečenie procesu vo fáze prípravy kampane, dávkového odoslania kampane, zbere údajov, vyhodnocovaní kampane a v prípade požiadavky zo strany verejného obstarávateľa/objednávateľa aj vytvorenie API rozhrania z dôvodu integrácie do iných systémov objednávateľa.Objednávateľ rieši zlepšenie výberu nedoplatkov proaktívnym upozorňovaním klientov na nedoplatky.; Táto pravidelná aktivita prebieha niekoľkokrát mesačne pre rôzne skupiny klientov. Na kampane sa využíva funkčnosť technológie prevádzkovaného call centra. Aktuálne sa využívajú na mäkké vymáhanie komunikačné kanály e-mail a SMS, pričom komunikácia je obojsmerná. Keďže kampane sa generujú niekoľkokrát v priebehu kalendárneho mesiaca a prebiehajú niekoľko dní, je na ich úspešný priebeh potrebná dodatočná technická podpora.
Technické vlastnosti: Kampaň typu A (SZČO, mesačný výkaz poistného) v rozsahu:, Hodnota / charakteristika: Príprava 1 dávky dát, Spustenie 1 dávky dát, Vyhodnotenie –výstupný report z 1 dávky dát (do 2-och týždňov od vyhodnotenia kampane),; Technické vlastnosti: *, Hodnota / charakteristika: Počet (e-mail a- alebo SMS) správ v množstve od 0 do 100 000 kontaktov; Technické vlastnosti: Kampaň typu A1 (SZČO, mesačný výkaz poistného) v rozsahu:, Hodnota / charakteristika: Príprava 1 dávky dát Spustenie 1 dávky dát, Vyhodnotenie –výstupný report z 1 dávky dát (do 2-och týždňov od vyhodnotenia kampane),; Technické vlastnosti: *, Hodnota / charakteristika: Počet (e-mail a- alebo SMS) správ v množstve od 100 001 až 200 000 kontaktov; Technické vlastnosti: Kampaň typu B (zamestnávatelia) v rozsahu:, Hodnota / charakteristika: Príprava 3 dávok dát, Spustenie 3 dávok dát, Vyhodnotenie – výstupný report z 3 dávok dát (do 2-och týždňov od spustenia kampane), Počet (e-mail a- alebo SMS) správ od 0 do 100 000 kontaktov; Technické vlastnosti: Kampaň typu B1 (zamestnávatelia) v rozsahu:, Hodnota / charakteristika: Príprava 3 dávok dát, Spustenie 3 dávok dát, Vyhodnotenie – výstupný report z 3 dávok dát (do 2-och týždňov od spustenia kampane), Počet (e-mail a- alebo SMS) správ od 100 001 do 200 000 kontaktov; Technické vlastnosti: Príprava kampane:rozsah, Hodnota / charakteristika: Vytvorenie kompletnej sady dát• Kontrola a odstránenie duplicít a po konzultácii s objednávateľom prípadné doplnenie údajov; Technické vlastnosti: *, Hodnota / charakteristika: • Porovnanie už konsolidovaných údajov z minulých kampaní s dodanými údajmi pre dávku• Kontrola správnosti/korektnosti e-mail adries; Technické vlastnosti: *, Hodnota / charakteristika: • Kontrola správnosti/korektnosti telefónnych čísel, korekcia formátu čísel• Doplnenie údajov pre spätné kontakty z importovaných súborov (referenti, pobočky); Technické vlastnosti: Odoslanie kampane:rozsah, Hodnota / charakteristika: • Spustenie kampaní cez príslušné nástroje outbound manažmentu Genesys• Odoslanie kompletnej dávky dát• Monitoring priebehu odosielania dát (vykonáva sa aj mimo bežnú pracovnú dobu); Technické vlastnosti: Vyhodnotenie kampane:rozsah, Hodnota / charakteristika: • Kontrola doručenia• Spracovanie odpovedí a odoslanie na príslušných referentov• Detailný report kampane (detail na kontakt); Technické vlastnosti: *, Hodnota / charakteristika: • Percentuálne vyjadrenie v tvare objem dát, ktoré nebolo potrebné upravovať (konsolidované dáta z predchádzajúcich kampaní / objem spracovaných dát)•; Technické vlastnosti: *, Hodnota / charakteristika: Vytvorenie API rozhrania pre export/import všetkých spracovávaných údajov; Technické vlastnosti: Podmienky poskytovania služieb:, Hodnota / charakteristika: Plnenie zmluvy bude po dobu 12 mesiacov od účinnosti zmluvy alebo do vyčerpania celkovej ceny za predmet zmluvy, podľa toho, ktorá skutočnosť nastane skôr; Technické vlastnosti: *, Hodnota / charakteristika: Objednávanie spracovania kampane bude realizované na základe požiadavky objednávateľa.; Technické vlastnosti: *, Hodnota / charakteristika: Objednávateľ bude hlásiť požiadavky na tvorbu kampaní poskytovateľovi prostredníctvom poverených zamestnancov v pracovných dňoch od 7,00 h do 17,00 h elektronicky (e-mail).; Technické vlastnosti: *, Hodnota / charakteristika: Súčasťou požiadavky na tvorbu kampane bude minimálne: názov kampane, požadovaný komunikačný kanál (e-mail, SMS), obdobie za ktoré konkrétna kampaň prebieha vo formáte mesiac/rok; Technické vlastnosti: *, Hodnota / charakteristika: denný časový úsek, v ktorom je potrebné kampaň zasielať klientom, meno zodpovedného zamestnanca objednávateľa, ktorý bude poskytovateľovi k dispozícii pre prípadné doplnenie informácií,; Technické vlastnosti: *, Hodnota / charakteristika: dátum a čas nahlásenia požiadavky na kampaň.; Technické vlastnosti: *, Hodnota / charakteristika: Poskytovateľ potvrdí elektronicky (e-mail) prijatie požiadavky najneskôr do 4 hodín od prijatia požiadavky.; Technické vlastnosti: *, Hodnota / charakteristika: Poskytovateľ je povinný začať s realizáciou tvorby kampane bez zbytočného odkladu, najneskôr do 4 hodín od požiadavky objednávateľa,; Technické vlastnosti: *, Hodnota / charakteristika: ak nie je v požiadavke stanovené inak, a službu vykonať (t. j. riadne ukončiť) najneskôr do 5 pracovných dní od jej začatia.; Technické vlastnosti: *, Hodnota / charakteristika: Tvorba kampane zahŕňa kompletný výkon zamestnancom/zamestnancami poskytovateľa na konkrétnej činnosti bez ohľadu na počet zamestnancov, ktorý danú službu vykonávajú.; Technické vlastnosti: *, Hodnota / charakteristika: Čas vykonávania služby sa začína počítať od momentu potvrdenia prijatia požiadavky poskytovateľom.; Technické vlastnosti: *, Hodnota / charakteristika: Pokiaľ počas trvania zmluvy nastane situácia kedy bude objednávateľ požadovať vytvorenie kampane iného typu ako je uvedené v predmete zákazky; Technické vlastnosti: *, Hodnota / charakteristika: a poskytovateľ bude schopný takúto kampaň vytvoriť, bude sa takáto kampaň realizovať ako kampaň typu A alebo A1 resp. B alebo B1 podľa počtu dávok a kontaktov.; Technické vlastnosti: *, Hodnota / charakteristika: Po ukončení kampane (príprava, spustenie a vyhotovenie kampane) podľa požiadavky objednávateľa poskytovateľ vyhotoví akceptačný protokol s výstupom podľa časti “Vyhodnotenie kampane”.; Technické vlastnosti: *, Hodnota / charakteristika: Predmet plnenia sa považuje za splnený podpísaním akceptačného protokolu o vykonaní požadovanej služby oprávnenými zástupcami oboch zmluvných strán.; Technické vlastnosti: *, Hodnota / charakteristika: Potvrdený akceptačný protokol bude tvoriť prílohu faktúry.
Technické vlastnosti: 1. KAMPAŇ TYPU A (SZČO, mesačný výkaz poistného), Jednotka: jednotka výkonu / kampaň, Minimum: , Maximum: 160, Presná hodnota: ; Technické vlastnosti: 2. KAMPAŇ TYPU A1 (SZČO, mesačný výkaz poistného), Jednotka: jednotka výkonu / kampaň, Minimum: , Maximum: 10, Presná hodnota: ; Technické vlastnosti: 3. KAMPAŇ TYPU B (zamestnávatelia), Jednotka: jednotka výkonu / kampaň, Minimum: , Maximum: 145, Presná hodnota: ; Technické vlastnosti: 4. KAMPAŇ TYPU B1 (zamestnávatelia), Jednotka: jednotka výkonu / kampaň, Minimum: , Maximum: 10, Presná hodnota:
Dodávateľ | Spomedzi uchádzačov | Suma kontraktu | DPH | Mena | Dátum uzavretia kontraktu | Detaily |
---|---|---|---|---|---|---|
ALCASYS, a.s. | 4 | 199 000,00 | 20% | EUR | 27. Júl 2022 |
Názov obstarávania | Obstarávateľ | Odhadovaná suma (Bez DPH) | Konečná suma (Bez DPH) | Zaplatené | Mena | Rok | Typ | EU fondy | Počet zmlúv | Úspešné |
---|
Názov obstarávania | Obstarávateľ | Suma obstarávania | Suma obstarávania_hidden | Mena | Dátum zverejnenia | Lehota na predkladanie ponúk | EU fondy | DT_hidden | Lehota_hidden |
---|
Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania je prémiová funkcia dostupná pri podpore 8 a viac eur mesačne na portáli Patreon. V prípade, že už ste podporovateľ, prihláste sa a funkcia sa vám odomkne.