Funkčná špecifikácia
1. Funkcionalita: On-line zálohovací softvér určený na komplexné zálohovanie virtuálnych a fyzických serverov vrátane zálohovania na aplikačnej vrstve.; 2. Množstvo: - 4x Annual Basic Maintenance Renewal Expired - Veeam Backup & Replication Enterprise. For customers who own Veeam Backup & Replication Enterprise, Basic Support socket licensing prior to July 1st, 2022. (V-VBRENT-VS-P01AR-00);; - 54x Annual Basic Maintenance Renewal Expired - Veeam Backup & Replication Enterprise. For customers who own Veeam Backup & Replication Enterprise, Basic Support socket licensing prior to July 1st, 2022. (V-VBRENT-VS-P01AR-00);; - 2x10Pack Veeam Backup & Replication Universal Subscription License. Veeam Backup & Replication Universal Subscription License. Includes Enterprise Plus Edition features. Subscription Upfront Billing 10 instance pack. & Production (24/7) Support - Renewal Monthly Coterm. (V-VBRVUL-0I-SU1MR-00);; - 80x Monthly Basic Maintenance Renewal - Veeam Backup & Replication Enterprise. For customers who own Veeam Backup & Replication Enterprise, Basic Support socket licensing prior to July 1st, 2022.. Renewal Contract Consolidation. (V-VBRENT-VS-P01MR-00).; 3. Úroveň služby: Basic Support (pre perpetual licencie) + Production Support (pre subscription licencie); 4. Zjednotenie licencií: Verejný obstarávateľ žiada v rámci predĺženia podpory V-VBRENT-VS-P01AR-00 súčasné zabezpečenie downgrade licencií 4x Veeam Availability Suite (kontrakt 01618169) na licencie 4x Veeam Backup & Replication Enterprise.; 5. Čísla kontraktov: #02640356 (4x), #02640388 (54x) #02640375 (20x), #02640409 (80); 6. Technické vlastnosti: - Operačný systém použitia na hypervizoroch – Vmware vSphere 6.0/7.0 a novšie;; - Operačný systém použitia agentov – Microsoft Windows Server 2008 a novšie, Microsoft Windows 10 a novšie;; - Podporované jazyky GUI aplikácie a on-line Pomocníka – Angličtina, Multilingual;; - Typ licencie – elektronická, EDU;; - Obsahuje softvérové komponenty automaticky v najnovších aktualizáciách;; - Úplná obnova virtuálneho počítača alebo iba jeho vybratých virtuálnych diskov;; - Obnova virtuálneho počítača priamo aj zo súboru zálohy (instant VM recovery);; - Priama obnova virtuálneho počítača do cloudu aspoň do AWS a Microsoft Azure;; - Priamo obnova súborov z najčastejších súborových systémov pre Windows, Linux, BSD, Mac OS, Novell, Solaris a Unix;; - Natívna podpora operácii nad objektmi typu Microsoft Active Directory, Microsoft Exchange, Microsoft SQL Server, Microsoft SharePoint a Oracle DB;; - Možnosť rozšírenia pre delegovanie obnovy na úrovni skupiny počítačov na riešiteľskú skupinu;; - Komplexná správa zálohovacej infraštruktúra vrátane zálohovacích proxy serverov;; - Možnosť rozšírenia k priamej integrácii zálohovania s úložiskami aspoň u týchto výrobcov: HewlettPackard, Enterprise, IBM, Lenovo, Dell EMC;; - Natívna integrácia lokálnych objektových úložísk a úložísk kompatibilných s cloudovou službou aspoň AWS a Microsoft Azure;; - Syntetické plné zálohy s komplexným šifrovaním a ochranou voči strate hesla;; - Integrovaná deduplikácia, kompresia a eliminácia stránkovacích súborov;; - Úplná spätná kompatibilita s predchádzajúcimi verziami zálohovacích formátov existujúceho riešenia pre dlhodobé a archívne zálohy;; - Natívna podpora zálohovania priamo na virtuálne a fyzické páskové knižnice;; - Konfigurovateľná afinita k proxy serverom zálohovacej infraštruktúry;; - Replikácia kópie s možnosťou asistovaného alebo automatického failoveru;; - Automatické testovanie konzistencie zálohy a repliky virtuálneho počítača;; - Spúšťanie virtuálnych počítačov priamo zo zálohy v izolovanom prostredí (sandboxing);; - Integrovaná centrálna správa agentov;; - Modul plug-in webového klienta do vSphere;; - Plnohodnotné webové GUI rozhranie pre centralizovanú správu riešenia;; - Možnosť rozšírenia pre riadenie používateľských prístupov podľa rolí;; - Podpora technológie Change Block Tracking.; 7. Podpora: - Technická podpora výrobcu a predplatné aktualizácií softvérových balíkov na celé obdobie kontraktu;; - Požaduje sa možnosť vytvárať a spravovať tikety k incidentom cez zákaznícky portál výrobcu po registrácii zákazníka;; - Požadujú sa výrobcom poskytované a garantované informácie a podpora k produktu od odborne vyškolených špecialistov technickej podpory;; - Požaduje sa technická podpora pre ponúkané riešenie, ktorá je poskytovaná priamo výrobcom v angličtine (alebo je poskytovaná ako bezodplatná doplnková služba dodávateľom v slovenčine) pre elektronickú, písomnú aj telefonickú komunikáciu v celom rozsahu konverzácie minimálne počas pracovných dni v pracovnom čase aspoň medzi 8.00 a 17.00 hod s reakciou na incident najneskôr nasledujúci pracovný deň. Dodávateľ je povinný do 5 pracovných dní od účinnosti zmluvy predložiť objednávateľovi funkčný telefónny a emailový kontakt na predmetnú technickú podporu;; - Požaduje sa jazyková mutácia webového portálu výrobcu s informáciami v slovenčine;; - Požadujú sa výrobcom poskytované on-line kurzy, ktoré možno absolvovať bez poplatkov;; - Dodávateľ je povinný preukázať objednávateľovi, že je oficiálnym partnerom výrobcu najvyššej kategórie v Slovenskej republike pre ponúkané riešenie, ktorý je oprávnený predávať licencie aj pre akademický a vzdelávací sektor;; - Dodávateľ je povinný do 5 pracovných dní od účinnosti zmluvy preukázať objednávateľovi, že pre účely plnenia zmluvy má k dispozícii aspoň dve osoby s platnou technickou certifikáciou najvyššej úrovne na tovary a služby v predmete zákazky od výrobcu ponúkaného riešenia;; - Úroveň partnerstva dodávateľa musí byť pre objednávateľa verifikovateľná z verejných zdrojov (napr. webstránka výrobcu).; 8. TCO: - V cene riešenia musia byť zahrnuté všetky náklady (ďalej len „TCO“) súvisiace s predmetom zákazky, najmä ale nie výlučne poskytnutie licencie, dodanie, záplaty, aktualizácie, podpora a pod. (okrem priamych prevádzkových nákladov na strane objednávateľa) v súlade s bodmi 10.3 až 10.5 platných Obchodných podmienok elektronického trhoviska (ďalej len "OPET");; - Objednávateľ prevádzkuje svoju celú IKT infraštruktúru homogénnu a plne virtualizovanú na platforme Vmware a pre jej zálohovanie používa výlučne produkty Veeam. Z uvedeného dôvodu sa variantné riešenie nepripúšťa.; 9. Implementácia: Pri implementácii riešenia poskytne objednávateľ dodávateľovi nevyhnutnú súčinnosť a to najmä dodaním potrebných kontaktov, informácií, technickej dokumentácie, špecifikácií, konfigurácií, hesiel, fyzických a vzdialených prístupov. Tieto budú poskytnuté dodávateľovi výlučne v súlade s platnými internými IKT predpismi a procesmi objednávateľa.; 10. Licencie: V prípade rozporu medzi OPET, ustanoveniami zmluvy, osobitnými licenčnými podmienkami a EULA, majú prednosť ustanovenia zmluvy a OPETu pred osobitnými licenčnými podmienkami a EULA.; 11. Prehlásenie: Dodávateľ potvrdzuje, že sa pred uzavretím tejto zmluvy riadne oboznámil s funkčnou a technickou špecifikáciou predmetu zákazky a osobitnými požiadavkami na plnenie predmetu zákazky.
Technická špecifikácia textová
Technická špecifikácia číselná