Obstarávanie

Predĺženie podpory pre existujúce licencie Veeam Backup and Replication Enterprise


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Kancelária Ústavného súdu Slovenskej republiky
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
8 880,00
Konečná suma(Bez DPH):
3 888,89
Zaplatené:
43.79%
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
72000000-5
Elektronická aukcia:
Neuvedené
Opcie:
Neuvedené
Rámcová dohoda:
Nie
Použitý postup:
§ 117 a § 110 ZVO
Jednotka:
zákazka
Množstvo:
1.0000
Počet uzavretých zmlúv:
1

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Cena s DPH

Opis obstarávania

Funkčná špecifikácia

1. Funkcionalita: On-line zálohovací softvér určený na komplexné zálohovanie virtuálnych a fyzických serverov vrátane zálohovania na aplikačnej vrstve.; 2. Množstvo: 10x socket, 4x instancia; 3. Úroveň služby: rovnaká ako doteraz; 4. Čísla kontraktov: 02660041; 5. Technické vlastnosti: - Operačný systém použitý na hypervízoroch: Microsoft Windows Server 2019 datacenter (HyperV);; - Operačný systém použitia agentov – Microsoft Windows Server, Oracle linux, CENTOS/RHEL;; - Typ licencie – elektronická;; - Obsahuje softvérové komponenty automaticky v najnovších aktualizáciách;; - Úplná obnova virtuálneho počítača alebo iba jeho vybratých virtuálnych diskov;; - Obnova virtuálneho počítača priamo aj zo súboru zálohy (instant VM recovery);; - Priamo obnova súborov z najčastejších súborových systémov pre Windows, Linux;; - Natívna podpora operácii nad objektmi typu Microsoft Active Directory, Microsoft Exchange, Microsoft SQL Server, Microsoft SharePoint a Oracle DB;; - Možnosť rozšírenia k priamej integrácii zálohovania s úložiskami aspoň u týchto výrobcov: HewlettPackard, Enterprise, IBM, Lenovo, Dell EMC;; - Syntetické plné zálohy s komplexným šifrovaním a ochranou voči strate hesla;; - Integrovaná deduplikácia, kompresia a eliminácia stránkovacích súborov;; - Úplná spätná kompatibilita s predchádzajúcimi verziami zálohovacích formátov existujúceho riešenia pre dlhodobé a archívne zálohy;; - Natívna podpora zálohovania priamo na virtuálne a fyzické páskové knižnice;; - Spúšťanie virtuálnych počítačov priamo zo zálohy v izolovanom prostredí (sandboxing);; - Podpora technológie Change Block Tracking.; 6. Podpora: - Technická podpora výrobcu a predplatné aktualizácií softvérových balíkov na celé obdobie kontraktu;; - Požaduje sa možnosť vytvárať a spravovať tikety k incidentom cez zákaznícky portál výrobcu po registrácii zákazníka;; - Požadujú sa výrobcom poskytované a garantované informácie a podpora k produktu od odborne vyškolených špecialistov technickej podpory;; - Požaduje sa technická podpora pre ponúkané riešenie, ktorá je poskytovaná priamo výrobcom (alebo je poskytovaná ako bezodplatná doplnková služba dodávateľom v slovenčine) pre elektronickú, písomnú aj telefonickú komunikáciu v celom rozsahu konverzácie minimálne počas pracovných dni v pracovnom čase aspoň medzi 8.00 a 17.00 hod s reakciou na incident najneskôr nasledujúci pracovný deň. Dodávateľ je povinný do 5 pracovných dní od účinnosti zmluvy predložiť objednávateľovi funkčný telefónny a emailový kontakt na predmetnú technickú podporu;; - Požadujú sa výrobcom poskytované on-line kurzy, ktoré možno absolvovať bez poplatkov;; - Dodávateľ je povinný preukázať objednávateľovi, že je oficiálnym partnerom výrobcu najvyššej kategórie v Slovenskej republike pre ponúkané riešenie;; - Dodávateľ je povinný do 5 pracovných dní od účinnosti zmluvy preukázať objednávateľovi, že pre účely plnenia zmluvy má k dispozícii aspoň jednu osobu s platnou technickou certifikáciou najvyššej úrovne na tovary a služby v predmete zákazky od výrobcu ponúkaného riešenia;; - Úroveň partnerstva dodávateľa musí byť pre objednávateľa verifikovateľná z verejných zdrojov (napr. webstránka výrobcu).; 7. TCO: - V cene riešenia musia byť zahrnuté všetky náklady (ďalej len „TCO“) súvisiace s predmetom zákazky, najmä ale nie výlučne poskytnutie licencie, dodanie, záplaty, aktualizácie, podpora a pod. (okrem priamych prevádzkových nákladov na strane objednávateľa) v súlade s bodmi 10.3 až 10.5 platných Obchodných podmienok elektronického trhoviska (ďalej len "OPET");; - Objednávateľ prevádzkuje svoju celú IKT infraštruktúru homogénnu a plne virtualizovanú na platforme HyperV a pre jej zálohovanie používa výlučne produkty Veeam. Z uvedeného dôvodu sa variantné riešenie nepripúšťa.; 8. Implementácia: Pri implementácii riešenia poskytne objednávateľ dodávateľovi nevyhnutnú súčinnosť a to najmä dodaním potrebných kontaktov, informácií, technickej dokumentácie, špecifikácií, konfigurácií, hesiel, fyzických a vzdialených prístupov. Tieto budú poskytnuté dodávateľovi výlučne v súlade s platnými internými IKT predpismi a procesmi objednávateľa.; 9. Licencie: V prípade rozporu medzi OPET, ustanoveniami zmluvy, osobitnými licenčnými podmienkami a EULA, majú prednosť ustanovenia zmluvy a OPETu pred osobitnými licenčnými podmienkami a EULA.; 10. Prehlásenie: Dodávateľ potvrdzuje, že sa pred uzavretím tejto zmluvy riadne oboznámil s funkčnou a technickou špecifikáciou predmetu zákazky a osobitnými požiadavkami na plnenie predmetu zákazky.

Technická špecifikácia textová

Technická špecifikácia číselná

Zoznam uzavretých zmlúv ku obstarávaniu

Ak je viac zmlúv ku jednému obstarávaniu platí nasledovné: V prípade, že sumy na jednotlivých zmluvách sa zhodujú navzájom a aj s celkovou sumou za obstarávanie, s najväčšou pravdepodobnosťou sa v čase uverejnenia ešte nevedelo presné rozdelenie súm pre jednotlivých dodávateľov, alebo sú zle vyplnené vo vestníku.
Dodávateľ Spomedzi uchádzačov Suma kontraktu DPH Mena Dátum uzavretia kontraktu Detaily
TCX s.r.o. 2 4 666,67 20% EUR 27. Január 2023 347113

Zoznam dokumentov ku obstarávaniu

Všetky dokumenty sú spárované podla čísla obstarávania z portálu UVO. V prípade, že sa jedná o rozdelené obstarávanie, môžu byť zobrazené všetky súvisiace dokumenty.
Žiadne dokumenty neboli nájdené!

Zoznam výsledkov obstarávaní

Pozor! Konečná suma je vypočítaná ako celková hodnota uzavretých zmlúv (po odpočítaní DPH) v rámci obstarávania. Ak nie sú správne vyplnené jednotlivé sumy, či DPH ku zmluvám vo vestníku, celková suma a aj pomer v % bude nesprávny. Všetky výpočty sú len informatívne.
Názov obstarávania Obstarávateľ Odhadovaná suma (Bez DPH) Konečná suma (Bez DPH) Zaplatené Mena Rok Typ EU fondy Počet zmlúv Úspešné

Zoznam vyhlásených obstarávaní

Názov obstarávania Obstarávateľ Suma obstarávania Suma obstarávania_hidden Mena Dátum zverejnenia Lehota na predkladanie ponúk EU fondy DT_hidden Lehota_hidden

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania

Vyhľadávač poskytuje full-text vyhľadávanie v dokumentoch, ktoré boli priložené ku aktuálnemu obstarávaniu. Z dôvodu kolísavej kvality vstupných dokumentov za správnosť údajov strojového spracovania neručíme. V prípade rámcovej zmluvy, či rozdeleného obstarávania môže jeden dokument patriť viacerým obstarávaniam.

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania je prémiová funkcia dostupná pri podpore 8 a viac eur mesačne na portáli Patreon. V prípade, že už ste podporovateľ, prihláste sa a funkcia sa vám odomkne.