Funkčná špecifikácia
1. Funkcionalita: On-line zálohovací softvér určený na komplexné zálohovanie virtuálnych a fyzických serverov vrátane zálohovania na aplikačnej vrstve.; 2. Množstvo: 10x socket, 4x instancia; 3. Úroveň služby: rovnaká ako doteraz; 4. Čísla kontraktov: 02660041; 5. Technické vlastnosti: - Operačný systém použitý na hypervízoroch: Microsoft Windows Server 2019 datacenter (HyperV);; - Operačný systém použitia agentov – Microsoft Windows Server, Oracle linux, CENTOS/RHEL;; - Typ licencie – elektronická;; - Obsahuje softvérové komponenty automaticky v najnovších aktualizáciách;; - Úplná obnova virtuálneho počítača alebo iba jeho vybratých virtuálnych diskov;; - Obnova virtuálneho počítača priamo aj zo súboru zálohy (instant VM recovery);; - Priamo obnova súborov z najčastejších súborových systémov pre Windows, Linux;; - Natívna podpora operácii nad objektmi typu Microsoft Active Directory, Microsoft Exchange, Microsoft SQL Server, Microsoft SharePoint a Oracle DB;; - Možnosť rozšírenia k priamej integrácii zálohovania s úložiskami aspoň u týchto výrobcov: HewlettPackard, Enterprise, IBM, Lenovo, Dell EMC;; - Syntetické plné zálohy s komplexným šifrovaním a ochranou voči strate hesla;; - Integrovaná deduplikácia, kompresia a eliminácia stránkovacích súborov;; - Úplná spätná kompatibilita s predchádzajúcimi verziami zálohovacích formátov existujúceho riešenia pre dlhodobé a archívne zálohy;; - Natívna podpora zálohovania priamo na virtuálne a fyzické páskové knižnice;; - Spúšťanie virtuálnych počítačov priamo zo zálohy v izolovanom prostredí (sandboxing);; - Podpora technológie Change Block Tracking.; 6. Podpora: - Technická podpora výrobcu a predplatné aktualizácií softvérových balíkov na celé obdobie kontraktu;; - Požaduje sa možnosť vytvárať a spravovať tikety k incidentom cez zákaznícky portál výrobcu po registrácii zákazníka;; - Požadujú sa výrobcom poskytované a garantované informácie a podpora k produktu od odborne vyškolených špecialistov technickej podpory;; - Požaduje sa technická podpora pre ponúkané riešenie, ktorá je poskytovaná priamo výrobcom (alebo je poskytovaná ako bezodplatná doplnková služba dodávateľom v slovenčine) pre elektronickú, písomnú aj telefonickú komunikáciu v celom rozsahu konverzácie minimálne počas pracovných dni v pracovnom čase aspoň medzi 8.00 a 17.00 hod s reakciou na incident najneskôr nasledujúci pracovný deň. Dodávateľ je povinný do 5 pracovných dní od účinnosti zmluvy predložiť objednávateľovi funkčný telefónny a emailový kontakt na predmetnú technickú podporu;; - Požadujú sa výrobcom poskytované on-line kurzy, ktoré možno absolvovať bez poplatkov;; - Dodávateľ je povinný preukázať objednávateľovi, že je oficiálnym partnerom výrobcu najvyššej kategórie v Slovenskej republike pre ponúkané riešenie;; - Dodávateľ je povinný do 5 pracovných dní od účinnosti zmluvy preukázať objednávateľovi, že pre účely plnenia zmluvy má k dispozícii aspoň jednu osobu s platnou technickou certifikáciou najvyššej úrovne na tovary a služby v predmete zákazky od výrobcu ponúkaného riešenia;; - Úroveň partnerstva dodávateľa musí byť pre objednávateľa verifikovateľná z verejných zdrojov (napr. webstránka výrobcu).; 7. TCO: - V cene riešenia musia byť zahrnuté všetky náklady (ďalej len „TCO“) súvisiace s predmetom zákazky, najmä ale nie výlučne poskytnutie licencie, dodanie, záplaty, aktualizácie, podpora a pod. (okrem priamych prevádzkových nákladov na strane objednávateľa) v súlade s bodmi 10.3 až 10.5 platných Obchodných podmienok elektronického trhoviska (ďalej len "OPET");; - Objednávateľ prevádzkuje svoju celú IKT infraštruktúru homogénnu a plne virtualizovanú na platforme HyperV a pre jej zálohovanie používa výlučne produkty Veeam. Z uvedeného dôvodu sa variantné riešenie nepripúšťa.; 8. Implementácia: Pri implementácii riešenia poskytne objednávateľ dodávateľovi nevyhnutnú súčinnosť a to najmä dodaním potrebných kontaktov, informácií, technickej dokumentácie, špecifikácií, konfigurácií, hesiel, fyzických a vzdialených prístupov. Tieto budú poskytnuté dodávateľovi výlučne v súlade s platnými internými IKT predpismi a procesmi objednávateľa.; 9. Licencie: V prípade rozporu medzi OPET, ustanoveniami zmluvy, osobitnými licenčnými podmienkami a EULA, majú prednosť ustanovenia zmluvy a OPETu pred osobitnými licenčnými podmienkami a EULA.; 10. Prehlásenie: Dodávateľ potvrdzuje, že sa pred uzavretím tejto zmluvy riadne oboznámil s funkčnou a technickou špecifikáciou predmetu zákazky a osobitnými požiadavkami na plnenie predmetu zákazky.
Technická špecifikácia textová
Technická špecifikácia číselná