Obstarávanie

Služba - migrácia intranetu do nového prostredia MS Sharepoint


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Akadémia ozbrojených síl generála Milana Rastislava Štefánika
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
18 000,00
Konečná suma(Bez DPH):
5 416,66
Zaplatené:
30.09%
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
72267100-0
Elektronická aukcia:
Neuvedené
Opcie:
Neuvedené
Rámcová dohoda:
Nie
Použitý postup:
§ 117 a § 110 ZVO
Jednotka:
zákazka
Množstvo:
1.0000
Počet uzavretých zmlúv:
1

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Cena s DPH

Opis obstarávania

Funkčná špecifikácia

Technická špecifikácia textová

Technické vlastnosti: Novobudované Intranet prostredie musí spĺňať nižšie uvedené požiadavky, reflektovať na súčasné trendy, zabezpečovať prehľadnosť a priniesť užívateľskú jednoduchosť. Štruktúra intranetu musí obsahovať minimálne dva hlavné ovládacie prvky, a to konkrétne horizontálne a vertikálne menu. , Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: Horizontálne menu:, Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: - , Hodnota / charakteristika: musí obsahovať štruktúrovaný zoznam položiek obsahujúcich pracovné dokumenty, ktoré budú rozdelené do logických celkov. ; Technické vlastnosti: Vertikálne menu:, Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: -, Hodnota / charakteristika: musí obsahovať odkazy na dôležité súčasti intranetu. ; Technické vlastnosti: - , Hodnota / charakteristika: Taktiež je potrebné vytvoriť priestor na iné webové prvky, ktoré budú zadefinované objednávateľom v rámci analýzy existujúceho stavu a požiadaviek na nové riešenie. ; Technické vlastnosti: Súčasťou intranetu musí byť zabezpečenie riadeného prístupu k informáciám a monitorovanie aktivity. Je potrebné definovať bezpečnostné oprávnenia, minimálne v rozsahu práv na čítanie a zápis, a úrovní zoznamu jednej položky, alebo dokumentu. , Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: Pridávanie a odoberanie používateľov do skupín musí byť realizovaná prostredníctvom skupín v Active Directory s automatickou synchronizáciou. , Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: Úvodná stránka intranetu musí byť koncipovaná ako nástenka a obsahovať rázcestník ku všetkým odkazom a častiam intranetu., Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: Riešenie musí zabezpečovať publikačný proces (workflow) o automatizácia a prehľad v procese zverejňovania dokumentov na intranete. Pri práci s dokumentmi v administrácii je žiadúca práca s vedľajšou verziou, ktorá je považovaná za pracovnú verziu a nezobrazuje sa ostatným užívateľom., Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: Ak je vedľajšia verzia dokumentu pripravená, aby ju videli aj ostatní užívatelia, musí ju byť možné publikovať. , Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: Riešenie musí obsahovať sekciu “Otázky a odpovede“ 12 o sekcia bude predstavovať znalostnú databázu, ktorá musí byť logicky štruktúrovaná., Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: Riešenie musí obsahovať sekciu “e - learning“ o sekcia bude predstavovať edukačný priestor s návodmi a pracovnými postupmi. , Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: Riešenie musí byť schopné zabezpečiť notifikačný proces o pre vybrané správy je potrebné zabezpečiť notifikovanie užívateľov, s cieľom zvýšenia povedomia o dôležitých udalostiach v organizácii. , Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: Riešenie musí obsahovať sekciu “Zoznam zamestnancov“ o sekcia bude slúžiť na jednoduché vyhľadávanie kontaktov na všetky osoby z organizačnej štruktúry. , Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: Vyhľadávanie musí byť možné na základe viacerých hodnôt, napr. mena, priezviska, oddelenia, zamestnaneckého čísla, prípadne prostredníctvom fazetového vyhľadávania podľa útvarov alebo funkcií. , Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: Riešenie musí obsahovať sekciu “Interné riadiace akty“ o bude predstavovať priestor pre udržiavanie platných dokumentov v čo najaktuálnejšom stave. , Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: Riešenie musí poskytovať možnosť využitia grafických prvkov (v zmysle platných štandardov pre štátnu správu) o grafické prvky sa budú využívať pre zvýraznenie dôležitých častí obsahu. , Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: Riešenie musí poskytovať možnosť manažmentu oprávnení pre zabezpečenie editačného oprávnenia pre konkrétne organizačné jednotky. , Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: Riešenie musí poskytovať možnosť Full-text vyhľadávania., Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: Komplexné ukladanie firemných dokumentov vrátane verzovania alebo riadenia prístupu podľa používateľských oprávnení., Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: Zjednodušenie pracovných postupov (workflow) so sledovaním jednotlivých stavov požiadaviek = digitálna transformácia skôr papierových procesov., Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: Bezproblémové previazanie s aplikáciami Microsoft Office., Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: Otvorenosť platformy umožňujúca ľahké napojenie na ďalšie aplikácie a systémy., Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: Relatívne ľahko možno nasadiť riadenie spracovania úloh, rôzne helpdesky, evidenciu zmlúv, sledovanie dochádzky alebo príjem a odosielanie dátových schránok., Hodnota / charakteristika:

Technická špecifikácia číselná

Zoznam uzavretých zmlúv ku obstarávaniu

Ak je viac zmlúv ku jednému obstarávaniu platí nasledovné: V prípade, že sumy na jednotlivých zmluvách sa zhodujú navzájom a aj s celkovou sumou za obstarávanie, s najväčšou pravdepodobnosťou sa v čase uverejnenia ešte nevedelo presné rozdelenie súm pre jednotlivých dodávateľov, alebo sú zle vyplnené vo vestníku.
Dodávateľ Spomedzi uchádzačov Suma kontraktu DPH Mena Dátum uzavretia kontraktu Detaily
DATALAN, a.s. 3 6 500,00 20% EUR 9. November 2022 339245

Zoznam dokumentov ku obstarávaniu

Všetky dokumenty sú spárované podla čísla obstarávania z portálu UVO. V prípade, že sa jedná o rozdelené obstarávanie, môžu byť zobrazené všetky súvisiace dokumenty.
Žiadne dokumenty neboli nájdené!

Zoznam výsledkov obstarávaní

Pozor! Konečná suma je vypočítaná ako celková hodnota uzavretých zmlúv (po odpočítaní DPH) v rámci obstarávania. Ak nie sú správne vyplnené jednotlivé sumy, či DPH ku zmluvám vo vestníku, celková suma a aj pomer v % bude nesprávny. Všetky výpočty sú len informatívne.
Názov obstarávania Obstarávateľ Odhadovaná suma (Bez DPH) Konečná suma (Bez DPH) Zaplatené Mena Rok Typ EU fondy Počet zmlúv Úspešné

Zoznam vyhlásených obstarávaní

Názov obstarávania Obstarávateľ Suma obstarávania Suma obstarávania_hidden Mena Dátum zverejnenia Lehota na predkladanie ponúk EU fondy DT_hidden Lehota_hidden

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania

Vyhľadávač poskytuje full-text vyhľadávanie v dokumentoch, ktoré boli priložené ku aktuálnemu obstarávaniu. Z dôvodu kolísavej kvality vstupných dokumentov za správnosť údajov strojového spracovania neručíme. V prípade rámcovej zmluvy, či rozdeleného obstarávania môže jeden dokument patriť viacerým obstarávaniam.

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania je prémiová funkcia dostupná pri podpore 8 a viac eur mesačne na portáli Patreon. V prípade, že už ste podporovateľ, prihláste sa a funkcia sa vám odomkne.