Obstarávanie

Systém pre separáciu a dávkovanie proteínov pre HRMS


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Univerzita Pavla Jozefa Šafárika v Košiciach, Rektorát
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Áno
Odhadovaná suma(Bez DPH):
114 600,00
Konečná suma(Bez DPH):
114 600,00
Zaplatené:
100.0%
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
38000000-5
Elektronická aukcia:
Nie
Opcie:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Počet uzavretých zmlúv:
1

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je dodanie systému pre separáciu a dávkovanie proteínov pre HRMS pre výskumné účely projektu: Analýza kardiovaskulárnej a imunologickej odpovede pacientov po prekonaní COVID-19 so zameraním na výskum nových diagnostických markerov a terapeutických prostriedkov (AKARDIO) definovaného v projekte Operačného programu Integrovaná infraštruktúra. Neoddeliteľnou súčasťou predmetu zákazky sú aj služby, súvisiace s dopravou na miesto plnenia, s vyložením všetkého požadovaného tovaru na mieste určenom kupujúcim, vrátane vybalenia, uloženia, montáže a uvedenia do prevádzky podľa technickej dokumentácie do priestorov kupujúceho, ktoré určí kupujúci v objednávke, odstránenie a odvoz obalového materiálu, servisné opravy a údržba zariadenia počas záručnej doby v trvaní 24 mesiacov podľa pokynov výrobcu prístroja uvedených v návode na používanie a zaškolenie odborného personálu na používanie dodaného tovaru. Podrobný opis, špecifikácia a vymedzenie predmetu zákazky, celkové množstvo a rozsah predmetu zákazky, sú uvedené v súťažných podkladoch v časti A.3 Opis predmetu zákazky súťažných podkladov.

Zoznam uzavretých zmlúv ku obstarávaniu

Ak je viac zmlúv ku jednému obstarávaniu platí nasledovné: V prípade, že sumy na jednotlivých zmluvách sa zhodujú navzájom a aj s celkovou sumou za obstarávanie, s najväčšou pravdepodobnosťou sa v čase uverejnenia ešte nevedelo presné rozdelenie súm pre jednotlivých dodávateľov, alebo sú zle vyplnené vo vestníku.
Dodávateľ Spomedzi uchádzačov Suma kontraktu DPH Mena Dátum uzavretia kontraktu Detaily
PRAGOLAB s.r.o. 3 114 600,00 Neuvedené EUR 14. Apríl 2023 333561

Zoznam dokumentov ku obstarávaniu

Všetky dokumenty sú spárované podla čísla obstarávania z portálu UVO. V prípade, že sa jedná o rozdelené obstarávanie, môžu byť zobrazené všetky súvisiace dokumenty.
Typ dokumentu Názov Dátum zverejnenia Dátum úpravy Files Súbory
Informácia o zverejnení zmluvy v CRZ Kúpna zmluva č. 197/2023 zo dňa 14. 04. 2023 18. Apríl 2023 18. Apríl 2023 []
Iný dokument k zákazke SP a ostatné doklady a informácie povinne zverejňované 13. Február 2023 13. Február 2023 [{"file_url":"/vyhladavanie/vyhladavanie-dokumentov/download/3277641/1444562?cHash=a0c64f9662b6e927ad5d87a945798190","filename":"informacia_zverejnenie_na_profile.pdf"}]

Zoznam výsledkov obstarávaní

Pozor! Konečná suma je vypočítaná ako celková hodnota uzavretých zmlúv (po odpočítaní DPH) v rámci obstarávania. Ak nie sú správne vyplnené jednotlivé sumy, či DPH ku zmluvám vo vestníku, celková suma a aj pomer v % bude nesprávny. Všetky výpočty sú len informatívne.
Názov obstarávania Obstarávateľ Odhadovaná suma (Bez DPH) Konečná suma (Bez DPH) Zaplatené Mena Rok Typ EU fondy Počet zmlúv Úspešné

Zoznam vyhlásených obstarávaní

Názov obstarávania Obstarávateľ Suma obstarávania Suma obstarávania_hidden Mena Dátum zverejnenia Lehota na predkladanie ponúk EU fondy DT_hidden Lehota_hidden

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania

Vyhľadávač poskytuje full-text vyhľadávanie v dokumentoch, ktoré boli priložené ku aktuálnemu obstarávaniu. Z dôvodu kolísavej kvality vstupných dokumentov za správnosť údajov strojového spracovania neručíme. V prípade rámcovej zmluvy, či rozdeleného obstarávania môže jeden dokument patriť viacerým obstarávaniam.

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania je prémiová funkcia dostupná pri podpore 8 a viac eur mesačne na portáli Patreon. V prípade, že už ste podporovateľ, prihláste sa a funkcia sa vám odomkne.