Obstarávanie

Rozšírenie, údržba a servis modulov informačného systému SSLP.


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Kancelária Národnej rady Slovenskej republiky
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
173 694,00
Konečná suma(Bez DPH):
173 694,00
Zaplatené:
100.0%
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
72000000-5
Elektronická aukcia:
Nie
Opcie:
Neuvedené
Rámcová dohoda:
Neuvedené
Počet uzavretých zmlúv:
1

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Najnižšia cena

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je rozšírenie, údržba a servis softvérovej infraštruktúry modulov informačného systému s názvom Systém sledovania legislatívneho procesu (ďalej v texte len SSLP) v podmienkach verejného obstarávateľa Kancelárie Národnej rady Slovenskej republiky. Požadované rozšírenie sa vzťahuje na funkcionalitu prevádzkovaných modulov predmetného informačného systému a to: 1)Administrácia sekcie Neprehliadnite, 2)Denná informácia, 3)eSchôdza, 4)Evidencia poslancov, 5)Organizačná štruktúra, 6)Prezentácia aktivít NR SR mimo času rokovaní, 7)Rezervačný systém podujatí, 8)Správa oprávnení, 9)SSLP, 10)Vybrané tlačové správy, 11)Žiadosť o vydanie akreditačného preukazu, 12)Evidencia oznámení verejných funkcionárov, 13)Analýza výberu nového hlasovacieho zariadenia, 14)Evidencia monitoringov, 15)Žiadosti o poskytovanie informácií. Rozšírenie každého konkretizovaného modulu pozostáva z analýzy požiadaviek, špecifikácii návrhu riešenia, implementácie návrhu riešenia, tvorby používateľskej alebo technickej dokumentácie a v závere z nasadzovacích, testovacích a ladiacich prác. Požadovaná údržba a servis sa vzťahuje na softvérovú infraštruktúru modulov predmetného informačného systému s primárnym cieľom predvídať možné výpadky v informačnom systéme, ako aj na ostatné moduly, ktoré sú ovplyvnené objednanými zmenami. Údržba zahŕňa najmä kontrolu event logov na databázových a aplikačných serveroch verejného obstarávateľa, serverových aplikačných logov na aplikačných serveroch verejného obstarávateľa, replikačného mechanizmu na databázových serveroch verejného obstarávateľa, odstraňovanie porúch funkčnosti spôsobených poškodením softvérovej infraštruktúry, konzultačnú a poradenskú činnosť v oblasti integračnej spolupráce, osobné zaškolenie používateľov modulov a ďalšie podporné činnosti v súvislosti s bezproblémovým používaním a funkcionalitou predmetného informačného systému.

Zoznam uzavretých zmlúv ku obstarávaniu

Ak je viac zmlúv ku jednému obstarávaniu platí nasledovné: V prípade, že sumy na jednotlivých zmluvách sa zhodujú navzájom a aj s celkovou sumou za obstarávanie, s najväčšou pravdepodobnosťou sa v čase uverejnenia ešte nevedelo presné rozdelenie súm pre jednotlivých dodávateľov, alebo sú zle vyplnené vo vestníku.
Dodávateľ Spomedzi uchádzačov Suma kontraktu DPH Mena Dátum uzavretia kontraktu Detaily
BSP Applications, spol. s r. o. 1 173 694,00 0% EUR 27. August 2014 64065

Zoznam dokumentov ku obstarávaniu

Všetky dokumenty sú spárované podla čísla obstarávania z portálu UVO. V prípade, že sa jedná o rozdelené obstarávanie, môžu byť zobrazené všetky súvisiace dokumenty.
Typ dokumentu Názov Dátum zverejnenia Dátum úpravy Files Súbory
Informácia o zverejnení zmluvy Informácia o zverejnení zmluvy 17. September 2014 17. September 2014 []
Správa o zákazke Správa o zákazke 17. September 2014 17. September 2014 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/227047/content/101324/download","filename":"Správa podľa § 21 ods. 2 a 3 zákona o VO.pdf"}]
Suma skutočne uhradeného plnenia Zmluva o dielo a servisná zmluva č. 85/2014 K NR SR 2. Apríl 2015 2. Apríl 2015 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/227050/content/101336/download","filename":"Poskytnutie informácie - suma skutočne uhradeného plnenia zo zmluvy.pdf"}]
Iný dokument k zákazke Zápisnice z rokovania 17. September 2014 17. September 2014 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/227044/content/101291/download","filename":"I. Zápisnica z priameho rokovania.pdf"},{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/227044/content/101292/download","filename":"II. Zápisnica z priameho konania.pdf"}]

Zoznam výsledkov obstarávaní

Pozor! Konečná suma je vypočítaná ako celková hodnota uzavretých zmlúv (po odpočítaní DPH) v rámci obstarávania. Ak nie sú správne vyplnené jednotlivé sumy, či DPH ku zmluvám vo vestníku, celková suma a aj pomer v % bude nesprávny. Všetky výpočty sú len informatívne.
Názov obstarávania Obstarávateľ Odhadovaná suma (Bez DPH) Konečná suma (Bez DPH) Zaplatené Mena Rok Typ EU fondy Počet zmlúv Úspešné

Zoznam vyhlásených obstarávaní

Názov obstarávania Obstarávateľ Suma obstarávania Suma obstarávania_hidden Mena Dátum zverejnenia Lehota na predkladanie ponúk EU fondy DT_hidden Lehota_hidden

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania

Vyhľadávač poskytuje full-text vyhľadávanie v dokumentoch, ktoré boli priložené ku aktuálnemu obstarávaniu. Z dôvodu kolísavej kvality vstupných dokumentov za správnosť údajov strojového spracovania neručíme. V prípade rámcovej zmluvy, či rozdeleného obstarávania môže jeden dokument patriť viacerým obstarávaniam.

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania je prémiová funkcia dostupná pri podpore 8 a viac eur mesačne na portáli Patreon. V prípade, že už ste podporovateľ, prihláste sa a funkcia sa vám odomkne.