1. Starostlivosť o klientov :; 1.1. Komplexná evidencia (základné údaje, adresa, kontaktné osoby a pod.) klientov zariadenia sociálnych služieb aktuálnych a bývalých klientov, žiadateľov o starostlivosť.; 1.2. Spoľahlivé stanovenie predpisov úhrady, výpočet vratiek za neprítomnosť, evidencia finančných a hmotných depozít, spracovanie výplatnej listiny dôchodkov, vyúčtovanie klientov. Evidencia neprítomnosti prepojená na stravovaciu prevádzku a normovanie potravín.; 1.3. Evidencia komplexnej sociálnej a ošetrovateľskej dokumentácie o klientoch(formuláre, zmluvy klientov, zostavenie a hodnotenie individuálnych plánov klientov a sledovanie realizácie plánov starostlivosti, lán rizík a ošetrovateľský plán ); Evidencia ucelenej sociálnej a ošetrovateľskej dokumentácie o klientoch (formuláre dokumentácie, zostavenie a hodnotenie individuálnych plánov klientov, zostavenie a sledovanie realizácie plánov starostlivosti, plán rizík a ošetrovateľský plán). Automatické pripomienky naplánovaných kontrol formulárov a individuálnych plánov.; 1.4. Možnosť vzájomného zdieľania dát sociálnej, opatrovateľskej a ošetrovateľskej dokumentácie medzi jednotlivými úsekmi; 1.5. Evidencia poskytovanej zdravotnej starostlivosti a vykonávaných zdravotných výkonov, evidencie diét a diagnóz. Vykazovanie zdravotných výkonov na zdravotné poisťovne.; 1.6.Možnosť zaznamenávania a sledovania skutočného objemu poskytnutej starostlivosti pomocou prenosných terminálov na čiarové kódy. Evidencia denných záznamov ku klientom a hodnotenie starostlivosti s možnosťou rozlíšiť sociálne a zdravotné záznamy, prehľad všetkých záznamov za jeden deň ( denné hlásenie ); 2. Stravovacia prevádzka :; 2.1. Evidencia skladov metódou priemerných cien (zadávanie príjemiek a výdajok, tlač výkazov, realizácia inventúr a uzávierok).; 2.2. Nástroje na vedenie stravovacej prevádzky (normovanie receptúr jedál, zostavovanie jedálnych lístkov, rozbory a výdajky, napojenie na sklad potravín).; 2.3. Nástroje pre objednávanie stravy ( pre zamestnancov, klientov a cudzích stravníkov ), vyúčtovanie stravného vrátane tlače, stravných lístkov a pokladničných dokladov. Objednávka a normovanie pre klientov prepojená na evidenciu neprítomnosti. Každý zamestnanec bude mať možnosť objednávania stravy elektronicky v systéme. Možnosť pripojenia s externým stravovacím systémom pre objednávku stravy.; 3. Personalistika a mzdy :; 3.1. Komplexná evidencia (osobné údaje, kontakty, adresy a pod.) zamestnancov.; 3.2.Nástroje na naplánovanie služieb zamestnancov v nepretržitej / zmennej prevádzke.; 3.3. Nástroje na spracovanie a vyhodnotenie dochádzky zamestnancov a tvorba podkladov pre spracovanie miezd.; 3.4. Možnosť sledovania skutočnej dochádzky zamestnancov pomocou elektronického dochádzkového systému.; 3.5. Nástroje pre hodnotenie zamestnancov a stanovenie potrieb ich ďalšieho vzdelávania.; 3.6. Nástroje pre tvorbu individuálnych vzdelávacích plánov zamestnancov, vzdelávacieho harmonogramu organizácie, sledovanie požiadaviek na vzdelávanie u jednotlivých zamestnancov.; 4. Manažérske nástroje :; 4.1. Manažérske nástroje informujúce o stave, prevádzke a ekonomike zariadenia, informácie o využití funkcií informačného systému.; 4.2. Štatistické výstupy z evidencie klientov, starostlivosti aj ekonomiky. Prehľad o využití jednotlivých častí systému.; 4.3. Nástroj pre vytvorenie popisov, pravidiel a podmienok dodržiavania vlastných štandardov kvality poskytovateľa sociálnych služieb.; 5. Iné :; 5.1. Možnosť užívať systém na ľubovoľnom počte PC v rámci jedného miesta užívania a počítačovej siete. Možnosť nastavenia prístupových práv jednotlivých užívateľov.; 5.2. Možnosť generovania dokumentov pomocou iných programov ( Word, Excel, Pdf, a pod. ); 5.3. Aktualizácia systému podľa legislatívy, telefonická a emailová podpora, správa systému na diaľku.; 5.4. Všetky funkcionality v rámci jedného systému/seftvéru.; 5.5. Dodávateľ poskytne objednávateľovi návod na obsluhu v slovenskom alebo českom jazyku
Technické vlastnosti: prenos záznamov z dochádzkovej čítačky do programu, Hodnota / charakteristika: automaticky v pravidelných intervaloch
Technické vlastnosti: 1. Informačný systém pre 200 klientov v členenení podľa funkčných oblastí:, Jednotka: celok, Minimum: , Maximum: , Presná hodnota: 1; Technické vlastnosti: 1. Starostlivosť o klientov, Jednotka: ks, Minimum: , Maximum: , Presná hodnota: 1; Technické vlastnosti: 2. stravovacia prevádzka, Jednotka: ks, Minimum: , Maximum: , Presná hodnota: 1; Technické vlastnosti: 3. personalistika a mzdy , Jednotka: ks, Minimum: , Maximum: , Presná hodnota: 1; Technické vlastnosti: 4.manažérske nástroje, Jednotka: ks, Minimum: , Maximum: , Presná hodnota: 1; Technické vlastnosti: 2. HW a SW vo forme čítačky bez kontaktného čipu na zaznamenávanie dochádzky zamestnancov. Záznamy budú z čítačky sťahované do programu automaticky v pravidelných intervaloch., Jednotka: ks, Minimum: , Maximum: , Presná hodnota: 2; Technické vlastnosti: 3. Čípovy prívesok, Jednotka: ks, Minimum: , Maximum: , Presná hodnota: 75; Technické vlastnosti: 4. Prenosné ručné elektronické zariadenie na zaznamenávanie vykonanej starostlivosti klientom v reálnom čase. Zariadenie umožní prenos záznamov do PC s inštalovaným SW Starostlivosť o klientov., Jednotka: ks, Minimum: , Maximum: , Presná hodnota: 5; Technické vlastnosti: 5. Ochrany silikónový obal k prenosnému miniterminálu, Jednotka: ks, Minimum: , Maximum: , Presná hodnota: 5
Dodávateľ | Spomedzi uchádzačov | Suma kontraktu | DPH | Mena | Dátum uzavretia kontraktu | Detaily |
---|---|---|---|---|---|---|
IReSoft, s.r.o | 1 | 0,00 | 0% | EUR | 7. December 2018 |
Názov obstarávania | Obstarávateľ | Odhadovaná suma (Bez DPH) | Konečná suma (Bez DPH) | Zaplatené | Mena | Rok | Typ | EU fondy | Počet zmlúv | Úspešné |
---|
Názov obstarávania | Obstarávateľ | Suma obstarávania | Suma obstarávania_hidden | Mena | Dátum zverejnenia | Lehota na predkladanie ponúk | EU fondy | DT_hidden | Lehota_hidden |
---|
Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania je prémiová funkcia dostupná pri podpore 8 a viac eur mesačne na portáli Patreon. V prípade, že už ste podporovateľ, prihláste sa a funkcia sa vám odomkne.