Obstarávanie

Systém poskytovania komplexných komunikačných služieb virtuálnej privátnej siete


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Sociálna poisťovňa, ústredie
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
1 378 573,00
Konečná suma(Bez DPH):
1 378 573,00
Zaplatené:
100.0%
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
72400000-4
Elektronická aukcia:
Nie
Opcie:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Počet uzavretých zmlúv:
1

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je poskytovanie elektronických komunikačných služieb a verejnej elektronickej komunikačnej siete. Služby slúžia za účelom realizácie a využívania virtuálnej privátnej siete VPN a dátového prepojenia pracoviska Sociálnej poisťovne a jej zmluvných partnerov. Dátové pripojenie je určené na vzájomnú komunikáciu medzi pracoviskami a na komunikáciu týchto pracovísk v sieti Internet. Plnenie predmetu zákazky zabezpečuje okrem iného aj počas pandémie COVID-19 plnenie úloh štátnej politiky v oblasti sociálnych vecí, ktoré sa v období mimo vyhlásenej mimoriadnej situácie a núdzového stavu nerealizujú. Sociálna poisťovňa okrem iných úloh zabezpečuje v dôsledku COVID-19 v oblasti sociálnych vecí nasledovné zverené úlohy: IS NP a LPČ: - integrácia IS NP a LPČ na ASSR pre elektronický formulár žiadosť o pandemické nemocenské IS JVP: - predĺžené podporné obdobie - zavedenie evidencie Pandemickej OČR a PN - rozšírenie riešenia Knižnica metodických usmernení a dokumentov - formulár MS - úprava výstupu z IS JVP IS PvNGP: - štvrté predĺženie podporného obdobia v nezamestnanosti pre poberateľov dávky v nezamestnanosti, ktorým uplynulo podporné obdobie počas krízovej situácie spojenej s pandémiou COVID-19 IS DAUP: - aplikácia legislatívnej zmeny, vyplývajúcej zo zákona č. 330/2020 Z. z. - úpravy IS DAUP v súvislosti s odškodňovaním zamestnancov, ktorí boli DPN z dôvodu potvrdenej diagnózy COVID-19 IS ASSR: - príprava elektronických formulárov ePN Žiadosť o pandemické nemocenské Plnenie predmetu zákazky zabezpečuje okrem iného aj stabilizáciu vyššie uvedených systémov, ktoré sú vo verejnom záujme pre spoločnosť nevyhnutné.

Zoznam uzavretých zmlúv ku obstarávaniu

Ak je viac zmlúv ku jednému obstarávaniu platí nasledovné: V prípade, že sumy na jednotlivých zmluvách sa zhodujú navzájom a aj s celkovou sumou za obstarávanie, s najväčšou pravdepodobnosťou sa v čase uverejnenia ešte nevedelo presné rozdelenie súm pre jednotlivých dodávateľov, alebo sú zle vyplnené vo vestníku.
Dodávateľ Spomedzi uchádzačov Suma kontraktu DPH Mena Dátum uzavretia kontraktu Detaily
SWAN, a.s. 1 1 378 573,00 Neuvedené EUR 17. December 2021 315851

Zoznam dokumentov ku obstarávaniu

Všetky dokumenty sú spárované podla čísla obstarávania z portálu UVO. V prípade, že sa jedná o rozdelené obstarávanie, môžu byť zobrazené všetky súvisiace dokumenty.
Typ dokumentu Názov Dátum zverejnenia Dátum úpravy Files Súbory
Iný dokument k zákazke Odôvodnenie použitia postupu - priame rokovacie konanie 10. December 2021 10. December 2021 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/3180143/content/1244450/download","filename":"Odôvodnenie použitia Priameho rokovacieho konania.pdf"}]
Ponuky uchádzačov Ponuka 21. Január 2022 21. Január 2022 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/3197142/content/1268503/download","filename":"Cenová ponuka - Návrh na plnenie kritéria.pdf"}]
Informácia o zverejnení zmluvy v CRZ Zmluva o poskytovaní verejných služieb 23. December 2021 23. December 2021 []
Správa o zákazke Správa o zákazke 21. Január 2022 21. Január 2022 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/3197145/content/1268534/download","filename":"Správa o zákazke.pdf"}]
Zápisnica o vyhodnotení ponúk Zápisnica z rokovania a Zápisnica z vyhodnotenia ponuky 21. Január 2022 21. Január 2022 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/3197144/content/1268532/download","filename":"ZÁPISNICA Z ROKOVANIA.pdf"},{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/3197144/content/1268533/download","filename":"ZÁPISNICA Z VYHODNOTENIA PONUKY VYBRANÉHO ZÁUJEMCU.pdf"}]
Zmluva Zmluva o poskytovaní verejných služieb 23. December 2021 23. December 2021 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/3182787/content/1249742/download","filename":"Zmluva o poskytovaní verejných služieb_CRZ.pdf"}]

Zoznam výsledkov obstarávaní

Pozor! Konečná suma je vypočítaná ako celková hodnota uzavretých zmlúv (po odpočítaní DPH) v rámci obstarávania. Ak nie sú správne vyplnené jednotlivé sumy, či DPH ku zmluvám vo vestníku, celková suma a aj pomer v % bude nesprávny. Všetky výpočty sú len informatívne.
Názov obstarávania Obstarávateľ Odhadovaná suma (Bez DPH) Konečná suma (Bez DPH) Zaplatené Mena Rok Typ EU fondy Počet zmlúv Úspešné

Zoznam vyhlásených obstarávaní

Názov obstarávania Obstarávateľ Suma obstarávania Suma obstarávania_hidden Mena Dátum zverejnenia Lehota na predkladanie ponúk EU fondy DT_hidden Lehota_hidden

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania

Vyhľadávač poskytuje full-text vyhľadávanie v dokumentoch, ktoré boli priložené ku aktuálnemu obstarávaniu. Z dôvodu kolísavej kvality vstupných dokumentov za správnosť údajov strojového spracovania neručíme. V prípade rámcovej zmluvy, či rozdeleného obstarávania môže jeden dokument patriť viacerým obstarávaniam.

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania je prémiová funkcia dostupná pri podpore 8 a viac eur mesačne na portáli Patreon. V prípade, že už ste podporovateľ, prihláste sa a funkcia sa vám odomkne.