Softvérové a licenčné požiadavky - rozšírenie systému Genesys/ZOOM a integrácia platformy Genesys s Facebook sociálnou sieťou. Verejný obstarávateľ akceptuje ekvivalent, ak pôjde o SW licencie, ktoré zabezpečia 100% kompatibilitu s nižšie uvedenými licenciami a požadovanú funkčnosť.
Technické vlastnosti: 1. Softvérové a licenčné požiadavky: Genesys Social Engagement package - SUB, Hodnota / charakteristika: licencie sú požadované s platnosťou 3.rokov alebo s platnosťou do 22.12.2023; Technické vlastnosti: 2. Integrácia platformy Genesys s Facebook sociálnou sieťou, Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: Všeobecné požiadavky na riešenie:, Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: 2.1 Riešenie pre spracovanie Facebook interakcií musí byť plne integrované s existujúcim on-premise Genesys riešením (v infraštruktúre objednávateľa), tak aby Facebook interakcie boli smerované, spracovávané a reportované v tomto Genesys riešení., Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: 2.2 Rozšírenie systému Genesys pre spracovanie Facebook interakcií musí pokrývať kapacitne 20 paralelne funkčných operátorských pracovísk., Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: 2.3 Všetky softvérové licencie vo forme OPEX modelu na obdobie 3. rokov alebo do 22.12.2023, Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: 2.4 Zabezpečenie softvérovej podpory na obdobie 3. rokov alebo do 22.12.2023, Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: 2.5 Zabezpečenie nových softvérových verzií na obdobie 3. rokov alebo do 22.12.2023, Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: 2.6 Zabezpečenie SLA podpory implementácie riešenia integrácie systému Genesys s Facebook sociálnou sieťou na obdobie 3.rokov alebo do alebo do 22.12.2023, Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: 2.7 Riešenie musí zabezpečiť plnú kompatibilitu a integráciu aktuálne prevádzkovaného systému Genesys vrátane všetkých parametrov, nastavení, klientských a prevádzkových dát (užívateľov, prístupové práva, nastavenia médií, dostupnosť znalostnej DB, kontaktných historických dát a ďalších súvisiacich atribútov)., Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: 2.8 Riešenie Genesys musí umožňovať rozšírenie o ďalšie komunikačné kanály bez potreby dodatočného vývoja., Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: 2.9 Riešenie musí umožňovať prácu z domu (vrátane spracovávania a záznamu hlasových interakcií)., Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: 2.10 Riešenie Genesys musí umožňovať omnichannel prístup - plynulý prechod medzi komunikačnými kanálmi., Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: 2.11 Riešenie pre spracovanie Facebook interakcií môže zahŕňať komponenty umiestnené v Cloud-e a vytvoriť tak hybridné riešenie, za predpokladu že všetky osobné dáta budú ukladané v on-premise časti Genesys riešenia., Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: 3. Funkčné a implementačné požiadavky na riešenie, Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: 3.1 Riešenie musí zabezpečiť spracovanie Facebook interakcií okrem kmeňových zamestnancov objednávateľa aj pre vybraného externého marketingového partnera formou vzdialeného prístupu do systému Genesys prostredníctvom VPN., Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: 3.2 Požadované je spracovanie komunikácie cez Facebook Messanger a súčasne aj verejných komentárov na FB príspevky., Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: 3.3 Riešenie musí zabezpečiť pre všetkých užívateľov mimo kontaktného centra objednávateľa limitáciu komunikácie iba na spracovanie FB interakcií ., Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: 3.4 Požadované je riešenie, ktoré umožní prístup ku kontaktnej histórií (konverzácii s koncovým klientom) cez iné ako Facebook kanály iba kmeňovým zamestnancom objednávateľa, nie pre externého marketingového partnera., Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: 3.5 Riešenie musí pokrývať jeden FB profil/stránku objednávateľa., Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: 3.6 Riešenie reportingu musí pokrývať štandardnú množinu reportov, ktorá je dostupná v súčasnom systéme Genesys bez možnosti prístupu k reportingovým štatistikám zo strany externého marketingového partnera. Samotné vyhodnocovanie/spracovanie marketingových ukazovateľov bude prebiehať samostatne mimo systém Genesys a je v zodpovednosti objednávateľa., Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: 3.7 Požadované je spracovanie FB Messanger interakcií výlučne v systéme Genesys., Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: 3.8 Požadované je riešenie smerovania/distribúcie FB Messanger interakcií buď na základe preferencií podľa oddelenia (KC, marketingové odd. alebo externý partner) prípadne rovnomerná distribúcia interakcií., Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: 3.9 Požadované je interaktívne riešenie spracovania FB Messanger interakcií formou analógie s Web chat komunikáciou, kde objednávateľ má možnosť parametrizácie doby čakania na spracovanie interakcie, prípadne odpovedania definovanou správou/textom ak napr. komunikácia je mimo pracovnú dobu alebo v inom špecifikovanom prípade. Použitie emotikon (Emoji) nie je požadované., Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: 3.10 Požadované je spracovanie FB komentárov výlučne v systéme Genesys. Publikovanie samotných príspevkov/postov na FB stránku objednávateľa je riešené samostatne mimo systém Genesys a je v zodpovednosti objednávateľa., Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: 3.11 Požadované je riešenie smerovania/distribúcie všetkých FB komentárov., Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: 3.12 Riešenie musí umožňovať primárne smerovanie/distribúciu FB komentárov na externého marketingového partnera, ktorý v prípade potreby bude môcť danú interakciu transferovať na interné odd objednávateľa. Použitie emotikon (Emoji) nie je požadované., Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: 3.13 V rámci implementácie riešenia je požadovaná inštalácia, konfigurácia a customizácia Genesys modulov pre spracovanie Facebook interakcií., Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: 3.14 V rámci implementácie riešenia je požadovaná úprava Genesys WDE operátorskej desktop aplikácie pre spracovanie Facebook interakcií., Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: 3.15 Súčasťou dodávky riešenia je primerané zaškolenie používateľov systému Genesys, primárne operátorov KC, na spracovanie Facebook interakcií z pohľadu práce s aplikáciou. Iné obsahovo zamerané školenia, napr. z procesného hľadiska a pre pravidlá komunikácie cez Facebook kanál, budú zabezpečené objednávateľom, v zodpovednosti ktorého je aj prípadné ďalšie zaškolenie pracovníkov iných oddelení objednávateľa alebo aj pracovníkov externého marketingového partnera., Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: 3.16 Súčasťou dodávky je aj príslušná aktualizácia/doplnenie užívateľskej príručky, prevádzkovej dokumentácie a implementačného protokolu riešenia., Hodnota / charakteristika:
Technické vlastnosti: Genesys Social Engagement package – SUB, Jednotka: Ks, Minimum: , Maximum: 20, Presná hodnota: ; Technické vlastnosti: Integrácia platformy Genesys s Facebook sociálnou sieťou podľa technických parametrov, Jednotka: Ks, Minimum: , Maximum: 1, Presná hodnota:
Dodávateľ | Spomedzi uchádzačov | Suma kontraktu | DPH | Mena | Dátum uzavretia kontraktu | Detaily |
---|---|---|---|---|---|---|
Dimension Data Slovakia, s.r.o. | 2 | 59 000,00 | 20% | EUR | 22. Júl 2021 |
Názov obstarávania | Obstarávateľ | Odhadovaná suma (Bez DPH) | Konečná suma (Bez DPH) | Zaplatené | Mena | Rok | Typ | EU fondy | Počet zmlúv | Úspešné |
---|
Názov obstarávania | Obstarávateľ | Suma obstarávania | Suma obstarávania_hidden | Mena | Dátum zverejnenia | Lehota na predkladanie ponúk | EU fondy | DT_hidden | Lehota_hidden |
---|
Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania je prémiová funkcia dostupná pri podpore 8 a viac eur mesačne na portáli Patreon. V prípade, že už ste podporovateľ, prihláste sa a funkcia sa vám odomkne.