Obstarávanie

Nákup ochranných pomôcok


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Generálne riaditeľstvo Zboru väzenskej a justičnej stráže (GR ZVJS)
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
253 384,00
Konečná suma(Bez DPH):
253 384,00
Zaplatené:
100.0%
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
35113400-3
Elektronická aukcia:
Nie
Opcie:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Počet uzavretých zmlúv:
5

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je zabezpečenie nižšie uvedených ochranných pomôcok v súvislosti so zvýšeným rizikom akútneho respiračného ochorenia spôsobeného novým koronavírusom 2019-n-CoV: - respirátor N 95, - jednorazové rúško trojvrstvové chirurgické, - rúško lekárske v zložení 100 % bavlna, - ochranný overal, - ochranné okuliare, - respirátor KN 95/FFP2. Ochranné pomôcky sa obstarávajú z dôvodu protiepidemických opatrení za účelom ochrany života a zdravia zdravotníckeho personálu v Nemocnici pre obvinených a odsúdených ako aj pre príslušníkov justičnej stráže a ďalší väzenský personál, pre karanténne strediská ako aj pre obvinených a odsúdených.

Pri obstarávaní bolo použité priame rokovacie konanie

Priame rokovacie konanie

Vyhlásené:
27. Marec 2020
Vestník:
69/2020
Predpoklad uzatvorenia v:
Dátum neuvedený
Typ:
Tovary
Odhadovaná suma:
268 770,00
Mena:
EUR

Oslovený dodávateľ

Názov:
Mgr. Andrea Stuchlíková – AST design
IČO:
33912343
Názov:
OBUV-ŠPECIÁL, spol. s r.o.
IČO:
36458503
Názov:
EUROMARK safe s. r. o.
IČO:
46803106
Názov:
LYRA GROUP s.r.o.
IČO:
44473826

Odôvodnenie:

Druh postupu:

Podmienka použitia priameho rokovacieho konania: zákazka na dodanie tovaru, na uskutočnenie stavebných prác alebo na poskytnutie služby sa zadáva z dôvodu mimoriadnej udalosti nespôsobenej verejným obstarávateľom, ktorú nemohol predvídať, a vzhľadom na vzniknutú časovú tieseň nemožno uskutočniť verejnú súťaž, užšiu súťaž ani rokovacie konanie so zverejnením

Vysvetlenie:

Postup podľa § 81 písm. c) zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov. Uznesením vlády SR č. 111/2020 bola vyhlásená mimoriadna situácia z dôvodu ochorenia COVID-19. Mimoriadnou udalosťou podľa zákona č. 42/1994 Z. z. o civilnej ochrane obyvateľstva v znení neskorších predpisov je o.i. ohrozenie verejného zdravia II. stupňa. Časovú tieseň, kedy nie je možné dodržať časové limity stanovené pri iných súťažných postupoch verejného obstarávania, je možné odôvodniť každodenne sa zhoršujúcou epidemiologickou situáciu, zvyšovaním nedostupnosti ochranných rúšok a respirátorov v celoeurópskom meradle, ako aj naliehavou potrebou zabezpečiť účinnejšiu ochranu života a zdravia väzenského personálu a väznených osôb dodaním ochranných pomôcok priamym rokovacím konaním s uchádzačmi, ktorí sú schopní reálne dodať predmet zákazky.

Zoznam uzavretých zmlúv ku obstarávaniu

Ak je viac zmlúv ku jednému obstarávaniu platí nasledovné: V prípade, že sumy na jednotlivých zmluvách sa zhodujú navzájom a aj s celkovou sumou za obstarávanie, s najväčšou pravdepodobnosťou sa v čase uverejnenia ešte nevedelo presné rozdelenie súm pre jednotlivých dodávateľov, alebo sú zle vyplnené vo vestníku.
Dodávateľ Spomedzi uchádzačov Suma kontraktu DPH Mena Dátum uzavretia kontraktu Detaily
LYRA GROUP s.r.o. 1 60 000,00 Neuvedené EUR 26. Marec 2020 278745
OBUV-ŠPECIÁL, spol. s r.o. 1 5 220,00 Neuvedené EUR 30. Marec 2020 278744
Mgr. Andrea Stuchlíková – AST design 1 36 000,00 Neuvedené EUR 26. Marec 2020 278743
EUROMARK safe s. r. o. 1 58 378,00 Neuvedené EUR 26. Marec 2020 278742
Music Laboratory s.r.o. 1 93 786,00 Neuvedené EUR 28. Apríl 2020 278741

Zoznam dokumentov ku obstarávaniu

Všetky dokumenty sú spárované podla čísla obstarávania z portálu UVO. V prípade, že sa jedná o rozdelené obstarávanie, môžu byť zobrazené všetky súvisiace dokumenty.
Typ dokumentu Názov Dátum zverejnenia Dátum úpravy Files Súbory
Suma skutočne uhradeného plnenia Suma skutočne uhradeného plnenia 3. Jún 2020 3. Jún 2020 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/3094378/content/1064116/download","filename":"Suma skutočne uhradeného plnenia.docx"}]
Iný dokument k zákazke Ojednávky 22. Máj 2020 22. Máj 2020 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/3092894/content/1060279/download","filename":"Objednavky_PRK_07_2020.pdf"}]
Správa o zákazke Správa o zákazke 22. Máj 2020 22. Máj 2020 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/3092892/content/1060277/download","filename":"Sprava o zakazke__7.docx"}]
Iný dokument k zákazke Odôvodnenie použitia priameho rokovacieho konania 22. Máj 2020 22. Máj 2020 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/3092893/content/1060278/download","filename":"Odôvodnenie použitia PRK_07_2020.pdf"}]

Zoznam výsledkov obstarávaní

Pozor! Konečná suma je vypočítaná ako celková hodnota uzavretých zmlúv (po odpočítaní DPH) v rámci obstarávania. Ak nie sú správne vyplnené jednotlivé sumy, či DPH ku zmluvám vo vestníku, celková suma a aj pomer v % bude nesprávny. Všetky výpočty sú len informatívne.
Názov obstarávania Obstarávateľ Odhadovaná suma (Bez DPH) Konečná suma (Bez DPH) Zaplatené Mena Rok Typ EU fondy Počet zmlúv Úspešné

Zoznam vyhlásených obstarávaní

Názov obstarávania Obstarávateľ Suma obstarávania Suma obstarávania_hidden Mena Dátum zverejnenia Lehota na predkladanie ponúk EU fondy DT_hidden Lehota_hidden

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania

Vyhľadávač poskytuje full-text vyhľadávanie v dokumentoch, ktoré boli priložené ku aktuálnemu obstarávaniu. Z dôvodu kolísavej kvality vstupných dokumentov za správnosť údajov strojového spracovania neručíme. V prípade rámcovej zmluvy, či rozdeleného obstarávania môže jeden dokument patriť viacerým obstarávaniam.

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania je prémiová funkcia dostupná pri podpore 8 a viac eur mesačne na portáli Patreon. V prípade, že už ste podporovateľ, prihláste sa a funkcia sa vám odomkne.