Dodávateľ

EUROMARK safe s. r. o.

Nové Mesto nad Váhom
Podrobné finančné dáta nájdete na FinState
Index úspešnosti

Záznam v registri hospodárskych subjektov


Názov: EUROMARK safe s. r. o.

IČO: 46803106

Adresa: Benkova 9 Nové Mesto nad Váhom

Registračné číslo: 2023/11-PO-F5054

Stav: zapísaný

Záznam platný od: 25. November 2023

Záznam platný do: 25. November 2026


Keďže dátum uverejnenia výsledku obstarávania vo vestníku môže byť veľmi odlišný od dátumu podpísania samotnej zmluvy k obstarávaniu, sumár zobrazuje obe možnosti.

Zúčastnil sa obstarávaní

Rok Suma obstarávaní Mena Počet obstarávaní Počet uzavretých zmlúv
2020 433 848,00 EUR 4 4
2021 155 444,00 EUR 4 4
2022 9 629,00 EUR 2 2
Keďže dátum uverejnenia výsledku obstarávania vo vestníku môže byť veľmi odlišný od dátumu podpísania samotnej zmluvy k obstarávaniu, sumár zobrazuje obe možnosti.

Zúčastnil sa obstarávaní

Rok Suma obstarávaní Mena Počet obstarávaní Počet uzavretých zmlúv
2020 71 878,00 EUR 2 2
2021 488 081,00 EUR 5 5
2022 38 962,00 EUR 3 3

Najpoužívanejšie výrazy v obstarávaniach


Slúžia na celkovú vizualizáciu dát z uzavretých zmlúv verejného obstarávania. Je možné filtrovať výsledky kliknutím na položku(rok, deň, typ), alebo si vybrať na časovej osi potiahnutím myši a nazoomovať kolieskom.

Graf zobrazuje len obstarávania v mene EUR. Časová os zobrazuje dátumy podpisov zmlúv, nie dátumy uverejnenia výsledku vo vestníku. Tieto údaje môžu byť odlišné.

Zmluvy verejných obstarávaní

vybraných záznamov z celkovo | Reset filtrov


Hodnota uzavretých zmlúv

Hodnota zmlúv podľa rokov

Hodnota zmlúv podľa typu

Hodnota zmlúv podľa dní

Zmluvy verejných obstarávaní

vybraných záznamov z celkovo | Reset filtrov


Počet uzavretých zmlúv

Počet zmlúv podľa rokov

Počet zmlúv podľa typu

Počet zmlúv podľa dní

Dodával pre týchto obstarávateľov

V prípade, že jedna uzavretá zmluva v rámci obstarávania obsahovala viacero dodávateľov, UVO neuvádza akým pomerom bola suma rozdelená, preto v niektorých prípadoch čísla nemusia sedieť na 100%.
Obstarávateľ Počet zmlúv s obstarávateľom Celková suma Celková suma_hidden Mena
Generálne riaditeľstvo Zboru väzenskej a justičnej stráže (GR ZVJS) 3 73 438,00 73438.00 EUR
Slovenská pošta, a.s. 7 525 483,00 525483.00 EUR

Zoznam obstarávaní kde sa dodávateľ zúčastnil

Názov obstarávania Obstarávateľ Suma obstarávania Suma obstarávania_hidden Mena Rok Typ EU fondy Počet zmlúv uzatvorených v obstarávaní Detaily
Ochranné masky a jednorazové latexové rukavice Generálne riaditeľstvo Zboru väzenskej a justičnej stráže (GR ZVJS) 57 625,00 57625.0 EUR 2020 Tovary Nie 1
Nákup ochranných pomôcok Generálne riaditeľstvo Zboru väzenskej a justičnej stráže (GR ZVJS) 253 384,00 253384.0 EUR 2020 Tovary Nie 1
OOPP potrebné na celoplošné testovanie Generálne riaditeľstvo Zboru väzenskej a justičnej stráže (GR ZVJS) 6 828,00 6828.0 EUR 2020 Tovary Nie 1
DEZINFEKČNÉ PROSTRIEDKY V PODMIENKACH SLOVENSKEJ POŠTY, A.S., POČAS PANDÉMIE COVID-19 Slovenská pošta, a.s. 360 410,00 360410.0 EUR 2020 Tovary Nie 1
DEZINFEKČNÉ PROSTRIEDKY V PODMIENKACH SLOVENSKEJ POŠTY, A.S., POČAS PANDÉMIE COVID-19 Slovenská pošta, a.s. 77 526,00 77526.0 EUR 2021 Tovary Nie 1
DEZINFEKČNÉ PROSTRIEDKY V PODMIENKACH SLOVENSKEJ POŠTY, A.S., POČAS PANDÉMIE COVID-19 Slovenská pošta, a.s. 19 402,00 19402.0 EUR 2021 Tovary Nie 1
DEZINFEKČNÉ PROSTRIEDKY V PODMIENKACH SLOVENSKEJ POŠTY, A.S., POČAS PANDÉMIE COVID-19 Slovenská pošta, a.s. 29 183,00 29183.0 EUR 2021 Tovary Nie 1
DEZINFEKČNÉ PROSTRIEDKY V PODMIENKACH SLOVENSKEJ POŠTY, A.S., POČAS PANDÉMIE COVID-19 Slovenská pošta, a.s. 29 333,00 29333.0 EUR 2021 Tovary Nie 1
DEZINFEKČNÉ PROSTRIEDKY V PODMIENKACH SLOVENSKEJ POŠTY, A.S., POČAS PANDÉMIE COVID-19 Slovenská pošta, a.s. 5 421,00 5421.0 EUR 2022 Tovary Nie 1
DEZINFEKČNÉ PROSTRIEDKY V PODMIENKACH SLOVENSKEJ POŠTY, A.S., POČAS PANDÉMIE COVID-19 Slovenská pošta, a.s. 4 208,00 4208.0 EUR 2022 Tovary Nie 1





Zoznam všetkých zmlúv dodávateľa podľa centrálneho registra zmlúv (CRZ)

Pozor! Zoznam obsahuje aj zmluvy, ktoré nesúvisia s verejnými obstarávaniami. Zmluvy z CRZ sú párované podľa IČO, alebo mena dodávateľa. Keďže dáta na CRZ nie sú vždy vyplnené na 100% správne, nie je možné zaručiť vyhľadanie všetkých zmlúv, resp. môžu sa v tabuľke objaviť zmluvy iných/podobných dodávateľov. Ak zmluvu nie je možné nájsť v tejto tabuľke, je nutné vyhľadávať vo všetkých zmluvách z CRZ.

Zoznam obsahuje 2 zmlúv.

Dodávateľ Objednávateľ Vec zmluvy Číslo zmluvy Stav Suma Dátum podpísania Dátum účinnosti Detaily
Dodávateľ Objednávateľ Vec zmluvy Číslo zmluvy Stav Suma Dátum podpísania Dátum účinnosti Detaily
Sledovať profil v RPVS

Dáta z registra partnerov verejného sektora

Podľa novely zákona č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní bol zavedený inštitút s pomenovaním „konečný užívateľ výhod“ s cieľom identifikovať vlastnícku štruktúru subjektov vo verejnom obstarávaní až po úroveň fyzických osôb. Všetky údaje o konečných užívateľoch výhod pochádzajú z Registra partnerov verejného sektora, prevádzkovaným Ministerstvom spravodlivosti, ktoré ich poskytuje na základe iniciatívy OpenData na ďalšie spracovanie. Osobné údaje sú spracúvané na základe oprávneného záujmu v rámci GDPR. Ak potrebujete niektoré informácie upraviť, kontaktujte správcu registra, ktorým je Ministerstvo spravodlivosti.

Koneční užívatelia výhod (KUV)

Kto je KUV?

Meno:
Richard Brázdil
Adresa:
Vajanského ulica 18 Nové Mesto nad Váhom 91501
Krajina:
Slovenská republika
Verejná osoba:
Nie
Záznam od:
4. September 2020
Viac údajov:
RPVS

Oprávnené osoby

Kto je oprávnená osoba?

Meno:
Advokátska kancelária JUDr. Jaroslav Čibenka s.r.o.
Adresa:
F. Urbánka 14 Púchov 02001

Verifikačné dokumenty


Záznam platný od: 4.09.2020 do:

Stiahni


Dáta z registra právnických osôb

Prístupné vďaka slovensko.digital

Porovnanie tržieb a ziskov so sumami verejných obstarávaní

Graf bolo možné vytvoriť vďaka dátam od Finstat.sk

Graf zobrazuje porovnanie súm verejných obstarávaní a tržieb, či ziskov v priebehu rokov (ak ku danému roku nie je údaj o tržbách, či ziskoch, tak sa tento údaj nenachádza na portáli Finstat). V prípade, že suma obstarávaní za rok je vyššia než tržby, pravdepodobne bola v danom roku uzavretá rámcová dohoda na viac rokov alebo sumy vo vestníku nie sú uvedené správne. Porovnanie má len informatívny charakter.

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania

Vyhľadávač poskytuje full-text vyhľadávanie v dokumentoch obstarávaní, ktorých sa zúčastnil dodávateľ. Z dôvodu kolísavej kvality vstupných dokumentov za správnosť údajov strojového spracovania neručíme. V prípade rámcovej zmluvy, či rozdeleného obstarávania môže jeden dokument patriť viacerým obstarávaniam.

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania je prémiová funkcia dostupná pri podpore 8 a viac eur mesačne na portáli Patreon. V prípade, že už ste podporovateľ, prihláste sa a funkcia sa vám odomkne.