Obstarávanie

Zabezpečenie poskytnutia call centra s obsluhou


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Národné centrum zdravotníckych informácií
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
210 000,00
Konečná suma(Bez DPH):
210 000,00
Zaplatené:
100.0%
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
79510000-2
Elektronická aukcia:
Nie
Opcie:
Neuvedené
Rámcová dohoda:
Nie
Počet uzavretých zmlúv:
1

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Opis obstarávania

Zabezpečenie telefonickej podpory, posilnenie nepretržitej prevádzky a manažmentu infolinky 0800 221 234, z dôvodu mimoriadne situácie vyhlásenej, na území celej krajiny, vládou Slovenskej republiky, z dôvodu rizika šírenia nového koronavírusu. NCZI v rámci svojich kompetencií má zriadené vlastné call centrum a prostredníctvom ktorého poskytuje informácie týkajúcich sa koronavírusu. Vzhľadom na preťaženosť a nedostatočnú kapacitu call centra bolo nevyhnutné posilniť externým call centrom na dobu určitú.

Pri obstarávaní bolo použité priame rokovacie konanie

Priame rokovacie konanie

Vyhlásené:
26. Marec 2020
Vestník:
68/2020
Predpoklad uzatvorenia v:
Dátum neuvedený
Typ:
Služby
Odhadovaná suma:
210 000,00
Mena:
EUR

Oslovený dodávateľ

Názov:
O2 Business Services, a.s.
IČO:
50087487

Odôvodnenie:

Druh postupu:

§ 115 ods. 1 písm. c) zákazka na dodanie tovaru, na uskutočnenie stavebných prác alebo na poskytnutie služby sa zadáva z dôvodu mimoriadnej udalosti nespôsobenej verejným obstarávateľom, ktorú nemohol predvídať, a vzhľadom na vzniknutú časovú tieseň nemožno postupovať podľa § 109 až 111 alebo § 112 až 114, alebo

Vysvetlenie:

NCZI v rámci svojich kompetencií a pôsobnosti má zriadené vlastné call centrum prostredníctvom ktorého poskytuje aj informácie týkajúcich sa koronavírusu. Vzhľadom na preťaženosť a nedostatočnú kapacitu call centra bolo nevyhnutné posilniť vlastné kapacity externým call centrom na dobu 1 mesiaca v rozsahu denných objednávok..Verejné obstarávanie sa vykonáva na základe vyhlásenia mimoriadnej situácie vyhlásenej, na území celej krajiny, vládou Slovenskej republiky, z dôvodu rizika šírenia nového koronavírusu. Verejný obstarávateľ splnil tri podmienky pre využitie priameho rokovacieho konania nakoľko preťaženosť call centra nemohol predvídať a v časovej tiesni nemohol dodržať časové limity stanovené pri iných súťažných postupoch verejného obstarávania a existuje kauzálna väzba medzi nepredvídateľnou udalosťou a časovou tiesňou, ktorá z nej vyplýva. Posilnením call centra externými kapacitami bude zabezpečené podávanie informácií obyvateľom SR bez zbytočných prieťahov a čakaní.

Zoznam uzavretých zmlúv ku obstarávaniu

Ak je viac zmlúv ku jednému obstarávaniu platí nasledovné: V prípade, že sumy na jednotlivých zmluvách sa zhodujú navzájom a aj s celkovou sumou za obstarávanie, s najväčšou pravdepodobnosťou sa v čase uverejnenia ešte nevedelo presné rozdelenie súm pre jednotlivých dodávateľov, alebo sú zle vyplnené vo vestníku.
Dodávateľ Spomedzi uchádzačov Suma kontraktu DPH Mena Dátum uzavretia kontraktu Detaily
O2 Business Services, a.s. 1 210 000,00 Neuvedené EUR 13. Marec 2020 276021

Zoznam dokumentov ku obstarávaniu

Všetky dokumenty sú spárované podla čísla obstarávania z portálu UVO. V prípade, že sa jedná o rozdelené obstarávanie, môžu byť zobrazené všetky súvisiace dokumenty.
Typ dokumentu Názov Dátum zverejnenia Dátum úpravy Files Súbory
Iný dokument k zákazke Odovodnenie pouzitia PRK 24. August 2020 24. August 2020 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/3105693/content/1086228/download","filename":"Zdôvodnenie aplikácie priameho rokovacieho konania_UVO.pdf"}]
Informácia o zverejnení zmluvy v CRZ Zmluva o poskytovaní služieb 24. August 2020 24. August 2020 []
Informácia o zverejnení zmluvy v CRZ Dodatok č. 1 Zmluva o poskytovaní 24. August 2020 24. August 2020 []
Zápisnica Zápisnica 24. August 2020 24. August 2020 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/3105687/content/1086223/download","filename":"zápisnica_call_UVO.pdf"}]
Správa o zákazke Správa o zákazke 24. August 2020 24. August 2020 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/3105685/content/1086220/download","filename":"Call centrum správa o zákazke_UVO.pdf"}]

Zoznam výsledkov obstarávaní

Pozor! Konečná suma je vypočítaná ako celková hodnota uzavretých zmlúv (po odpočítaní DPH) v rámci obstarávania. Ak nie sú správne vyplnené jednotlivé sumy, či DPH ku zmluvám vo vestníku, celková suma a aj pomer v % bude nesprávny. Všetky výpočty sú len informatívne.
Názov obstarávania Obstarávateľ Odhadovaná suma (Bez DPH) Konečná suma (Bez DPH) Zaplatené Mena Rok Typ EU fondy Počet zmlúv Úspešné

Zoznam vyhlásených obstarávaní

Názov obstarávania Obstarávateľ Suma obstarávania Suma obstarávania_hidden Mena Dátum zverejnenia Lehota na predkladanie ponúk EU fondy DT_hidden Lehota_hidden

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania

Vyhľadávač poskytuje full-text vyhľadávanie v dokumentoch, ktoré boli priložené ku aktuálnemu obstarávaniu. Z dôvodu kolísavej kvality vstupných dokumentov za správnosť údajov strojového spracovania neručíme. V prípade rámcovej zmluvy, či rozdeleného obstarávania môže jeden dokument patriť viacerým obstarávaniam.

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania je prémiová funkcia dostupná pri podpore 8 a viac eur mesačne na portáli Patreon. V prípade, že už ste podporovateľ, prihláste sa a funkcia sa vám odomkne.