1. Predmetom zákazky je dodávka nového, nepoužívaného vyvolávacieho systému pre tri obslužné miesta vrátane vrátane balenia, dopravy, vyloženia na konkrétne pracovisko uvedené v objednávke, inštalácie zariadenia, kontroly funkčnosti, zaškolenia personálu a iných nákladov potrebných na realizáciu zákazky.
Technické vlastnosti: 1. Vstupný objednávkový terminál s dotykovým displejom a tlačiarňou lístkov, Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: 1.1. Požiadavky na tlačiareň lístkov a lístky:, Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: 1.1.1. Technológia tlače - termálna, Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: 1.1.2. Rozlíšenie tlače - minimálne 200 dpi, Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: 1.1.3. Minimálny počet lístkov na jednu rolku papiera - 2000 ks, Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: 1.1.4. Šírka papiera - 60 mm – 100 mm, Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: 1.1.5. Životnosť tlačovej hlavy - minimálne 1,5 milióna lístkov, Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: 1.2. Požiadavky na lokálnu riadiacu jednotku vyvolávacieho systému:, Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: 1.2.1. Priemyselný počítač s operačným systémom, ktorý zabezpečí funkcionalitu kiosku, Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: 1.2.2. Zabudovaný web prehliadač so zamedzením vstupu do operačného systému, Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: 1.2.3. Je jediným riadiacim prvkom pre všetky HW komponenty vyvolávacieho systému, Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: 1.2.4. Pripojenie do LAN, Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: 1.3. Zamedzenie prístupu nepovolaných osôb k perifériám terminálu – uzamykateľná kapota, Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: 1.4. Fixné ukotvenie terminálu, Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: 1.5. Predpríprava pre čítačku QR kódov, Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: 1.6. Zabudovaný LCD monitor do kapotáže kiosku a vysoko záťažová dotyková vrstva, uhlopriečka 8 - 22 palcov, Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: 1.7. Napájanie 230V, 50Hz, Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: 2. Hlavný displej – LCD, Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: 2.1. Veľkosť obrazovky od 40“ do 65“, Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: 2.2. Minimálne rozlíšenie 1920x1080p @60Hz (Full HD), Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: 2.3. Grafický vstup HDMI, Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: 2.4. Svietivosť minimálne 350cd, Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: 2.5. Pomer strán 16:9, Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: 2.6. Kontrast minimálne 4000:1, Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: 2.7. Možnosť ovládania cez RS232 alebo LAN, Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: 2.8. Podpora VESA montáže, Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: 2.9. Zabudované reproduktory, Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: 2.10. Priemyselný monitor s minimálnou dobou funkčnosti 16/7, Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: 3. Architektúra riešenia, Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: 3.1. Centrálna riadiaca aplikácia funguje na tomto prostredí, Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: 3.1.1. Virtuálny server v dátovom centre obstarávateľa, Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: 3.1.2. Aplikácia musí byť schopná ukladať štatistiky zo všetkých vyvolávacích systémov do databázy, Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: 3.2. Typ komunikácie, Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: 3.2.1. Komunikácie medzi jednotlivými prvkami systému (centrálny a lokálny systém, databáza) musí prebiehať pomocou protokolu HTTP, resp. HTTPS. Dodávateľ musí zadefinovať jednotlivé porty, na ktorých bude prebiehať komunikácia., Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: 3.2.2. Systém musí podporovať šifrovanú komunikáciu pomocou TLS, šifrovanie pomocou 256 bitového AES., Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: 4. Bezpečnosť, Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: 4.1. Systém musí byť schopný odolať penetračným testom podľa OWASP a byť pripravený na nariadenie General Data Protection Regulation (GDPR) podľa nariadenia Európskej únie., Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: 5. Požadovaná funkcionalita, Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: 5.1. Z pohľadu obsluhy, Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: 5.1.1. Grafické rozhranie dostupné prostredníctvom web prehliadača (podpora IE v.8 a vyššie, Firefox v.43 a vyššie) a zároveň natívnej mobilnej aplikácie dostupnej v Google play a AppStore k termínu odovzdania ponúk tejto súťaže., Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: 5.1.2. Možnosť prihlásiť sa a odhlásiť sa do terminálu, Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: 5.1.3. Možnosť privolať zákazníka na základe nastaveného profilu pracovníka, Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: 5.1.4. Možnosť znovu privolať zákazníka, Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: 5.1.5. Možnosť vrátenia lístka späť do radu, Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: 5.1.6. Možnosť označenia čísla lístka ako zákazníka, ktorý nebol vybavený, Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: 5.1.7. Možnosť zobraziť číslo lístka, zvolenú službu a čakací čas zákazníka, Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: 5.1.8. Možnosť presmerovať zákazníka na iné pracovisko alebo na inú službu, Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: 5.2. Z pohľadu recepcie, Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: 5.2.1. Grafické rozhranie dostupné prostredníctvom natívnej mobilnej aplikácie dostupnej v Google play a AppStore k termínu odovzdania ponúk tejto súťaže, Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: 5.2.2. Možnosť identifikácie klientov na základe objednaného stretnutia, Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: 5.2.3. Možnosť zaslania SMS lístka /reminderu, Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: 5.2.4. Možnosť tlače lístka pre akúkoľvek predkonfigurovanú službu, Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: 5.2.5. Možnosť objednania klienta na zvolený termín a službu – vytvorenie rezervácie, zaslanie na SMS a email, Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: 5.2.6. Možnosť skenovania QR kódov pre identifikáciu došlých objednaných klientov, Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: 5.2.7. Registračný formulár o došlých klientov, Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: 5.3. Z pohľadu manažéra:, Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: 5.3.1. Grafické rozhranie dostupné prostredníctvom web prehliadača (podpora IE v.8 a vyššie, Firefox v.43 a vyššie), Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: 5.3.2. Možnosť segmentácie zákazníkov (bežný klient – prémiový klient, atď.), Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: 5.3.3. Možnosť meniť pravidlá, na základe ktorých sú klienti privolávaní k pracoviskám, Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: 5.3.4. Možnosť nastaviť a meniť profily pracovníkov, Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: 5.3.5. Možnosť vyhodnocovať informácie o návšteve klienta – čas čakania, čas vybavovania, celkový čas strávený na pobočke, počet neobslúžených klientov atď., Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: 5.3.6. Možnosť zobraziť náhľad na aktuálny stav na pobočke. Náhľad musí obsahovať informácie ako počet čakajúcich, počet vybavených klientov v danom dni, počty čakajúcich a čakacie časy pre jednotlivé služby, zoznam otvorených pracovísk a prihlásených pracovníkov., Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: 5.3.7. Možnosť zbierania hodnotenia spokojnosti zákazníkov s obsluhou. Možnosť zbierať hodnotenie spokojnosti zákazníkov, Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: 5.3.8. Možnosť implementácie SMS notifikácie na základe počtu ľudí v rade. Systém musí byť schopný zaslať SMS klientovi, ktorý požiadal o SMS notifikáciu, ak hodnota počtu čakajúcich klientov pred ním dosiahla nastavenú hodnotu., Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: 5.3.9. Možnosť editácie dotykovej plochy v aplikácií – pridanie novej služby, zmena reklamných textov, zmena loga, zmena reklamných bannerov a zmena textových správ zobrazených na dotykovej ploche., Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: 5.3.10. Možnosť editácie lístkov v aplikácii – zmena reklamných textov, pridanie a odobranie informácií tlačených na lístok, možnosť tlačiť dvojlístky, zmena veľkosti a umiestnenia textov na lístku, možnosť pridania QR kódu na lístok, Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: 5.3.11. Možnosť zasielania štatistických reportov na email, Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: 5.3.12. Možnosť zobrazenia štatistických reportov, ktoré obsahujú informácie:, Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: 5.3.12.1. Výkonnosť pracovníkov za predchádzajúci týždeň, mesiac, za tento rok alebo za zvolené obdobie. Report musí obsahovať meno pracovníka, ktorý bol prihlásený na priehradku, počet vybavených klientov, čas nečinnosti pracovníka a čas vybavovania (celkový a priemerný)., Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: 5.3.12.2. Prehľad služieb za predchádzajúci týždeň, mesiac, za tento rok alebo za zvolené obdobie. Report musí obsahovať názov služby, počet klientov, ktorí prišli a boli obslúžení, čas čakania a čas vybavovania., Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: 5.3.12.3. Porovnanie počtu klientov, ktorí prišli na pobočku, ale neboli obslúžení., Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: 5.3.12.4. Možnosť sledovať konkrétne číslo lístka pre zvolený deň., Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: 5.3.12.5. Možnosť filtrovať štatistiky pre zvolené časové obdobie, pre zvolenú pobočku, resp. pobočky., Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: 5.4. Z pohľadu administrátora, Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: 5.4.1. Možnosť centrálneho ovládania vyvolávacieho systému, Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: 5.4.2. Možnosť zmeniť nastavenia na jednotlivých pobočkách na diaľku, Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: 5.4.3. Možnosť administrácie užívateľov a možnosť pripojenia na LDAP, Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: 5.4.4. Možnosť administrácie rolí užívateľov, Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: 5.4.5. Možnosť aktualizácie systému na diaľku, Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: 5.4.6. Zaškolenie pracovníka na administráciu systému, Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: 5.4.7. Možnosť hardvérového a softvérového monitoringu:, Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: 5.4.7.1. Stav pripojenia jednotlivých pobočiek, Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: 5.4.7.2. Stav tlačiarní lístkov na jednotlivých pobočkách, Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: 5.4.8. Možnosť auditu – systém musí zaznamenávať jednotlivé udalosti v systéme do logov, aby bolo možné vykonávať audit systému, Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: 5.5. Z pohľadu marketingu:, Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: 5.5.1. Možnosť centralizovanej správy marketingových LCD monitorov a pripojenia na digital signage tretej strany, Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: 5.5.2. Editovateľné grafické rozhranie zobrazene na LCD monitore (zmena farieb, veľkostí fontov a okien, pozícií okien atď), Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: 5.5.3. Možnosť nastavenia počtu riadkov s informáciami o volanom čísle lístka a čísle priehradky, Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: 5.5.4. Možnosť vloženia reklamných textov a bannerov na dotykovú plochu terminálu a tlač na lístok, Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: 5.5.5. Možnosť ovládania reklamy na základe zvolených služieb, Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: 6. Možnosti rozšírenia systému, Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: 6.1. Špecializovaná správa identifikovaných zákazníkov pri vstupnom termináli po zosnímaní QR kódu, Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: 6.2. Riešenie musí disponovať API rozhraním pre komunikáciu s mobilnými aplikáciami obstarávateľa. Minimálne požiadavky sú:, Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: 6.2.1. RESTful API rozhranie cez HTTP/HTTPS, Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: 6.2.2. Odpovede vo formáte JSON, Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: 6.3. Možnosť rozšírenia na portál objednávania klientov a to vrátane rozhrania pre komunikáciu s aplikáciami tretej strany, Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: 6.4. Možnosť pripojenia systému na správu digitálneho obsahu (digital signage) k vyvolávaciemu systému, Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: 6.5. Možnosť zobrazovať informácie z vyvolávacieho systému na digitálnych plochách, Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: 6.6. Možnosť ovládať obsah na digitálnych plochách na základe udalostí vo vyvolávacom systéme, Hodnota / charakteristika:
Technické vlastnosti: 1. Vyvolávací systém pre tri obslužné miesta vrátane hardverového a softvérového vybavenia (ovládací kiosk s 22“ dotykovou obrazovkou - 1 ks, hlavný LCD displej 43“ - 1 ks, označenie obslužných miest - 3 ks, centrálne softvérové vybavenie), Jednotka: súbor, Minimum: , Maximum: , Presná hodnota: 1
Dodávateľ | Spomedzi uchádzačov | Suma kontraktu | DPH | Mena | Dátum uzavretia kontraktu | Detaily |
---|---|---|---|---|---|---|
QEX, a.s. | 1 | 6 303,42 | 20% | EUR | 30. August 2019 |
Názov obstarávania | Obstarávateľ | Odhadovaná suma (Bez DPH) | Konečná suma (Bez DPH) | Zaplatené | Mena | Rok | Typ | EU fondy | Počet zmlúv | Úspešné |
---|
Názov obstarávania | Obstarávateľ | Suma obstarávania | Suma obstarávania_hidden | Mena | Dátum zverejnenia | Lehota na predkladanie ponúk | EU fondy | DT_hidden | Lehota_hidden |
---|
Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania je prémiová funkcia dostupná pri podpore 8 a viac eur mesačne na portáli Patreon. V prípade, že už ste podporovateľ, prihláste sa a funkcia sa vám odomkne.