Obstarávanie

Vyvolávací systém pre tri obslužné miesta


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Univerzita Konštantína Filozofa v Nitre
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
7 564,20
Konečná suma(Bez DPH):
5 252,85
Zaplatené:
69.44%
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
35261000-1
Elektronická aukcia:
Neuvedené
Opcie:
Neuvedené
Rámcová dohoda:
Nie
Použitý postup:
§ 110 ZVO
Jednotka:
súbor
Množstvo:
1.0
Počet uzavretých zmlúv:
1

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Cena s DPH

Opis obstarávania

Funkčná špecifikácia

1. Predmetom zákazky je dodávka nového, nepoužívaného vyvolávacieho systému pre tri obslužné miesta vrátane vrátane balenia, dopravy, vyloženia na konkrétne pracovisko uvedené v objednávke, inštalácie zariadenia, kontroly funkčnosti, zaškolenia personálu a iných nákladov potrebných na realizáciu zákazky.

Technická špecifikácia textová

Technické vlastnosti: 1. Vstupný objednávkový terminál s dotykovým displejom a tlačiarňou lístkov, Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: 1.1. Požiadavky na tlačiareň lístkov a lístky:, Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: 1.1.1. Technológia tlače - termálna, Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: 1.1.2. Rozlíšenie tlače - minimálne 200 dpi, Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: 1.1.3. Minimálny počet lístkov na jednu rolku papiera - 2000 ks, Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: 1.1.4. Šírka papiera - 60 mm – 100 mm, Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: 1.1.5. Životnosť tlačovej hlavy - minimálne 1,5 milióna lístkov, Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: 1.2. Požiadavky na lokálnu riadiacu jednotku vyvolávacieho systému:, Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: 1.2.1. Priemyselný počítač s operačným systémom, ktorý zabezpečí funkcionalitu kiosku, Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: 1.2.2. Zabudovaný web prehliadač so zamedzením vstupu do operačného systému, Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: 1.2.3. Je jediným riadiacim prvkom pre všetky HW komponenty vyvolávacieho systému, Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: 1.2.4. Pripojenie do LAN, Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: 1.3. Zamedzenie prístupu nepovolaných osôb k perifériám terminálu – uzamykateľná kapota, Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: 1.4. Fixné ukotvenie terminálu, Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: 1.5. Predpríprava pre čítačku QR kódov, Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: 1.6. Zabudovaný LCD monitor do kapotáže kiosku a vysoko záťažová dotyková vrstva, uhlopriečka 8 - 22 palcov, Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: 1.7. Napájanie 230V, 50Hz, Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: 2.  Hlavný displej – LCD, Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: 2.1. Veľkosť obrazovky od 40“ do 65“, Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: 2.2. Minimálne rozlíšenie 1920x1080p @60Hz (Full HD), Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: 2.3. Grafický vstup HDMI, Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: 2.4. Svietivosť minimálne 350cd, Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: 2.5. Pomer strán 16:9, Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: 2.6. Kontrast minimálne 4000:1, Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: 2.7. Možnosť ovládania cez RS232 alebo LAN, Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: 2.8. Podpora VESA montáže, Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: 2.9. Zabudované reproduktory, Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: 2.10. Priemyselný monitor s minimálnou dobou funkčnosti 16/7, Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: 3. Architektúra riešenia, Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: 3.1. Centrálna riadiaca aplikácia funguje na tomto prostredí, Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: 3.1.1. Virtuálny server v dátovom centre obstarávateľa, Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: 3.1.2. Aplikácia musí byť schopná ukladať štatistiky zo všetkých vyvolávacích systémov do databázy, Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: 3.2. Typ komunikácie, Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: 3.2.1. Komunikácie medzi jednotlivými prvkami systému (centrálny a lokálny systém, databáza) musí prebiehať pomocou protokolu HTTP, resp. HTTPS. Dodávateľ musí zadefinovať jednotlivé porty, na ktorých bude prebiehať komunikácia., Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: 3.2.2. Systém musí podporovať šifrovanú komunikáciu pomocou TLS, šifrovanie pomocou 256 bitového AES., Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: 4. Bezpečnosť, Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: 4.1. Systém musí byť schopný odolať penetračným testom podľa OWASP a byť pripravený na nariadenie General Data Protection Regulation (GDPR) podľa nariadenia Európskej únie., Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: 5. Požadovaná funkcionalita, Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: 5.1. Z pohľadu obsluhy, Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: 5.1.1. Grafické rozhranie dostupné prostredníctvom web prehliadača (podpora IE v.8 a vyššie, Firefox v.43 a vyššie) a zároveň natívnej mobilnej aplikácie dostupnej v Google play a AppStore k termínu odovzdania ponúk tejto súťaže., Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: 5.1.2. Možnosť prihlásiť sa a odhlásiť sa do terminálu, Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: 5.1.3. Možnosť privolať zákazníka na základe nastaveného profilu pracovníka, Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: 5.1.4. Možnosť znovu privolať zákazníka, Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: 5.1.5. Možnosť vrátenia lístka späť do radu, Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: 5.1.6. Možnosť označenia čísla lístka ako zákazníka, ktorý nebol vybavený, Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: 5.1.7. Možnosť zobraziť číslo lístka, zvolenú službu a čakací čas zákazníka, Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: 5.1.8. Možnosť presmerovať zákazníka na iné pracovisko alebo na inú službu, Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: 5.2. Z pohľadu recepcie, Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: 5.2.1. Grafické rozhranie dostupné prostredníctvom natívnej mobilnej aplikácie dostupnej v Google play a AppStore k termínu odovzdania ponúk tejto súťaže, Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: 5.2.2. Možnosť identifikácie klientov na základe objednaného stretnutia, Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: 5.2.3. Možnosť zaslania SMS lístka /reminderu, Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: 5.2.4. Možnosť tlače lístka pre akúkoľvek predkonfigurovanú službu, Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: 5.2.5. Možnosť objednania klienta na zvolený termín a službu – vytvorenie rezervácie, zaslanie na SMS a email, Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: 5.2.6. Možnosť skenovania QR kódov pre identifikáciu došlých objednaných klientov, Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: 5.2.7. Registračný formulár o došlých klientov, Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: 5.3. Z pohľadu manažéra:, Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: 5.3.1. Grafické rozhranie dostupné prostredníctvom web prehliadača (podpora IE v.8 a vyššie, Firefox v.43 a vyššie), Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: 5.3.2. Možnosť segmentácie zákazníkov (bežný klient – prémiový klient, atď.), Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: 5.3.3. Možnosť meniť pravidlá, na základe ktorých sú klienti privolávaní k pracoviskám, Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: 5.3.4. Možnosť nastaviť a meniť profily pracovníkov, Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: 5.3.5. Možnosť vyhodnocovať informácie o návšteve klienta – čas čakania, čas vybavovania, celkový čas strávený na pobočke, počet neobslúžených klientov atď., Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: 5.3.6. Možnosť zobraziť náhľad na aktuálny stav na pobočke. Náhľad musí obsahovať informácie ako počet čakajúcich, počet vybavených klientov v danom dni, počty čakajúcich a čakacie časy pre jednotlivé služby, zoznam otvorených pracovísk a prihlásených pracovníkov., Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: 5.3.7. Možnosť zbierania hodnotenia spokojnosti zákazníkov s obsluhou. Možnosť zbierať hodnotenie spokojnosti zákazníkov, Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: 5.3.8. Možnosť implementácie SMS notifikácie na základe počtu ľudí v rade. Systém musí byť schopný zaslať SMS klientovi, ktorý požiadal o SMS notifikáciu, ak hodnota počtu čakajúcich klientov pred ním dosiahla nastavenú hodnotu., Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: 5.3.9. Možnosť editácie dotykovej plochy v aplikácií – pridanie novej služby, zmena reklamných textov, zmena loga, zmena reklamných bannerov a zmena textových správ zobrazených na dotykovej ploche., Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: 5.3.10. Možnosť editácie lístkov v aplikácii – zmena reklamných textov, pridanie a odobranie informácií tlačených na lístok, možnosť tlačiť dvojlístky, zmena veľkosti a umiestnenia textov na lístku, možnosť pridania QR kódu na lístok, Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: 5.3.11. Možnosť zasielania štatistických reportov na email, Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: 5.3.12. Možnosť zobrazenia štatistických reportov, ktoré obsahujú informácie:, Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: 5.3.12.1. Výkonnosť pracovníkov za predchádzajúci týždeň, mesiac, za tento rok alebo za zvolené obdobie. Report musí obsahovať meno pracovníka, ktorý bol prihlásený na priehradku, počet vybavených klientov, čas nečinnosti pracovníka a čas vybavovania (celkový a priemerný)., Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: 5.3.12.2. Prehľad služieb za predchádzajúci týždeň, mesiac, za tento rok alebo za zvolené obdobie. Report musí obsahovať názov služby, počet klientov, ktorí prišli a boli obslúžení, čas čakania a čas vybavovania., Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: 5.3.12.3. Porovnanie počtu klientov, ktorí prišli na pobočku, ale neboli obslúžení., Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: 5.3.12.4. Možnosť sledovať konkrétne číslo lístka pre zvolený deň., Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: 5.3.12.5. Možnosť filtrovať štatistiky pre zvolené časové obdobie, pre zvolenú pobočku, resp. pobočky., Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: 5.4. Z pohľadu administrátora, Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: 5.4.1. Možnosť centrálneho ovládania vyvolávacieho systému, Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: 5.4.2. Možnosť zmeniť nastavenia na jednotlivých pobočkách na diaľku, Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: 5.4.3. Možnosť administrácie užívateľov a možnosť pripojenia na LDAP, Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: 5.4.4. Možnosť administrácie rolí užívateľov, Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: 5.4.5. Možnosť aktualizácie systému na diaľku, Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: 5.4.6. Zaškolenie pracovníka na administráciu systému, Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: 5.4.7. Možnosť hardvérového a softvérového monitoringu:, Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: 5.4.7.1. Stav pripojenia jednotlivých pobočiek, Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: 5.4.7.2. Stav tlačiarní lístkov na jednotlivých pobočkách, Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: 5.4.8. Možnosť auditu – systém musí zaznamenávať jednotlivé udalosti v systéme do logov, aby bolo možné vykonávať audit systému, Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: 5.5. Z pohľadu marketingu:, Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: 5.5.1. Možnosť centralizovanej správy marketingových LCD monitorov a pripojenia na digital signage tretej strany, Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: 5.5.2. Editovateľné grafické rozhranie zobrazene na LCD monitore (zmena farieb, veľkostí fontov a okien, pozícií okien atď), Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: 5.5.3. Možnosť nastavenia počtu riadkov s informáciami o volanom čísle lístka a čísle priehradky, Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: 5.5.4. Možnosť vloženia reklamných textov a bannerov na dotykovú plochu terminálu a tlač na lístok, Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: 5.5.5. Možnosť ovládania reklamy na základe zvolených služieb, Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: 6. Možnosti rozšírenia systému, Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: 6.1. Špecializovaná správa identifikovaných zákazníkov pri vstupnom termináli po zosnímaní QR kódu, Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: 6.2. Riešenie musí disponovať API rozhraním pre komunikáciu s mobilnými aplikáciami obstarávateľa. Minimálne požiadavky sú:, Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: 6.2.1. RESTful API rozhranie cez HTTP/HTTPS, Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: 6.2.2. Odpovede vo formáte JSON, Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: 6.3. Možnosť rozšírenia na portál objednávania klientov a to vrátane rozhrania pre komunikáciu s aplikáciami tretej strany, Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: 6.4. Možnosť pripojenia systému na správu digitálneho obsahu (digital signage) k vyvolávaciemu systému, Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: 6.5.  Možnosť zobrazovať informácie z vyvolávacieho systému na digitálnych plochách, Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: 6.6. Možnosť ovládať obsah na digitálnych plochách na základe udalostí vo vyvolávacom systéme, Hodnota / charakteristika:

Technická špecifikácia číselná

Technické vlastnosti: 1. Vyvolávací systém pre tri obslužné miesta vrátane hardverového a softvérového vybavenia (ovládací kiosk s 22“ dotykovou obrazovkou - 1 ks, hlavný LCD displej 43“ - 1 ks, označenie obslužných miest - 3 ks, centrálne softvérové vybavenie), Jednotka: súbor, Minimum: , Maximum: , Presná hodnota: 1

Zoznam uzavretých zmlúv ku obstarávaniu

Ak je viac zmlúv ku jednému obstarávaniu platí nasledovné: V prípade, že sumy na jednotlivých zmluvách sa zhodujú navzájom a aj s celkovou sumou za obstarávanie, s najväčšou pravdepodobnosťou sa v čase uverejnenia ešte nevedelo presné rozdelenie súm pre jednotlivých dodávateľov, alebo sú zle vyplnené vo vestníku.
Dodávateľ Spomedzi uchádzačov Suma kontraktu DPH Mena Dátum uzavretia kontraktu Detaily
QEX, a.s. 1 6 303,42 20% EUR 30. August 2019 265039

Zoznam dokumentov ku obstarávaniu

Všetky dokumenty sú spárované podla čísla obstarávania z portálu UVO. V prípade, že sa jedná o rozdelené obstarávanie, môžu byť zobrazené všetky súvisiace dokumenty.
Žiadne dokumenty neboli nájdené!

Zoznam výsledkov obstarávaní

Pozor! Konečná suma je vypočítaná ako celková hodnota uzavretých zmlúv (po odpočítaní DPH) v rámci obstarávania. Ak nie sú správne vyplnené jednotlivé sumy, či DPH ku zmluvám vo vestníku, celková suma a aj pomer v % bude nesprávny. Všetky výpočty sú len informatívne.
Názov obstarávania Obstarávateľ Odhadovaná suma (Bez DPH) Konečná suma (Bez DPH) Zaplatené Mena Rok Typ EU fondy Počet zmlúv Úspešné

Zoznam vyhlásených obstarávaní

Názov obstarávania Obstarávateľ Suma obstarávania Suma obstarávania_hidden Mena Dátum zverejnenia Lehota na predkladanie ponúk EU fondy DT_hidden Lehota_hidden

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania

Vyhľadávač poskytuje full-text vyhľadávanie v dokumentoch, ktoré boli priložené ku aktuálnemu obstarávaniu. Z dôvodu kolísavej kvality vstupných dokumentov za správnosť údajov strojového spracovania neručíme. V prípade rámcovej zmluvy, či rozdeleného obstarávania môže jeden dokument patriť viacerým obstarávaniam.

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania je prémiová funkcia dostupná pri podpore 8 a viac eur mesačne na portáli Patreon. V prípade, že už ste podporovateľ, prihláste sa a funkcia sa vám odomkne.