Predmetom zákazky je poskytnutie telekomunikačných služieb na obdobie 48 mesiacov v nasledovnom rozsahu: 1. internetové služby, 2. dátové služby medzi primárnou a záložnou lokalitou, 3. hlasové služby pevnej dátovej siete.
Technické vlastnosti: Objednávateľ požaduje telekomunikačné služby poskytnúť prostredníctvom zálohovaného telekomunikačného pripojenia (2 nezávislé optické linky), ktoré bude zabezpečovať internetové, dátové a hlasové služby. Zálohované telekomunikačné pripojenie bude slúžiť ako pripojenie do siete Internet, časť prenosovej kapacity bude vyhradená pre komunikáciu so záložnou lokalitou a časť bude vyhradená pre prenos hlasu (VoIP). Dátový prenos medzi primárnou a záložnou lokalitou objednávateľ požaduje realizovať zálohovaným ethernetovým okruhom (prenosové médium optika). Pokračovanie:, Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: Primárna lokalita je umiestnená v priestoroch budovy Cintorínska 21, Bratislava a záložná lokalita je umiestnená v technologických priestoroch spoločnosti DataCentrum, Cintorínska 5, Bratislava, ku ktorému je potrebné zabezpečiť dátové pripojenie. Súčasťou riešenia je aj zabezpečenie prevádzky a správy bezpečnostného firewallu, počas zmluvnej viazanosti. Objednávateľ požaduje zabezpečiť prenos hlasu prostredníctvom technológie VoIP a zároveň sú požadované služby spojené s prenosom pôvodných telefónnych čísiel k novému poskytovateľovi telekomunikačných služieb., Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: Detailná technická špecifikácia služieb:, Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: 1. ŠPECIFIKÁCIA POŽADOVANÝCH SLUŽIEB. Technické požiadavky na internetové pripojenie pozostávajú z dodania služieb pripojenia do siete Internet, prenájmu a správy bezpečnostného zariadenia firewallu., Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: 1.1. Požiadavky na pripojenie: a) vybudovanie trvalého zálohovaného nezávislého optického pripojenia o prenosovej rýchlosti 100Mbits (dve nezávislé optické ukončenia, realizované dvomi trasami, bez súbehu, bez križovania, pričom za súbeh sa považuje vzájomná vzdialenosť kratšia ako 15 metrov) ako symetrické pripojenie s plne garantovanou šírkou prenosového pásma bez agregácie, s automatickým smerovaním bez rozlíšenia smeru SIX, EU a svet, bod odovzdania sídlo objednávateľa (Staré Mesto- Bratislava), pokračovanie:, Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: b) podporované protokoly IP, UDP (user datagramprotocol), TCP (transmissioncontrolprotocol), 802.1P QoS (quality of service), c) možnosť vyhradenia šírky pásma prostredníctvom QoS pre aplikácie a služby podľa požiadaviek objednávateľa, d) pridelenie verejných IP adries v rozsahu minimálne 16 (maska siete /28), e) doménové služby – správa doménových záznamov, správa záložných DNS (domain name systems) a MAIL služieb, smerovanie MX záznamov, f) dodávateľ zabezpečí pripojenie lokálnej dátovej infraštruktúry prostredníctvom 10/100 Base-T rozhrania (ethernet)., Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: 1.2. Požiadavky na bezpečnostné zariadenie – firewall (hardvér): a) Bezpečnostné zariadenie musí byť prevádzkované v HA (High-Availability) móde, teda požiadavka je dodať minimálne 2 kusy HW pre zabezpečenie vysokej dostupnosti, b) Požadovaný systém musí podporovať 5 ethernetových portov s možnosťou prepínania medzi 10/100Mbps, ktoré budú umožňovať plne duplexnú funkcionalitu a zabezpečia pripojenie lokálnej dátovej infraštruktúry (ethernet), c) Systém musí kombinovať firewall, virtuálne privátne siete (VPN), pokračovanie:, Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: d Systém musí podporovať možnosť vytvárania virtuálnych firewallov (kontentov) pre rôzne časti siete., Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: 1.3. Požiadavky na bezpečnostné zariadenie – firewall (softvér): a) L2 služby: podpora 802.1Q VLAN (virtual local area network), podpora až 50 VLAN. b) Firewall služby musia: zabezpečiť používané aplikácie a blokovať nevhodnú komunikáciu, zabezpečiť hĺbkovú inšpekciu desiatok protokolov a to hlavne webových a poštových služieb, služieb pre prenos súborov, protokolov pre prenos hlasu a multimédiá, databázových služieb a služieb operačných systémov, podporovať priepustnosť až 300Mbps, podporovať 50 000 paralelne bežiacich komunikácií, pokračovanie:, Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: poskytnúť dva (2) kontenty (virtuálne firewally) pre oddelenie dvoch rôznych sietí a ich pravidiel,zabezpečenie vysokej dostupnosti, zabezpečiť ochranu web aplikácií, monitoring a blokovanie botnet útokov, ochranu proti SQL injection útokom, trójskym koňom a exploitom. c) VPN služby musia: podporovať VPN 3DES/AES (3DES-data encryption standard, AES-advanced encryption standard) priepustnosť až 170 Mbps, podporovať až 200 IPsec VPN tunelov typu site-to-site, podporovať 2 SSL VPN tunely s možnosťou rozšírenia na 250, pokračovanie:, Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: umožniť uloženie a overovania VPN šifrovaných pripojení viacerými certifikátmi. d) Doplnkové služby (ich dodanie je predmetom obstarávania): nasadenie a integrácia ochrany koncových zariadení, tzn. zabezpečenie a kontrola zariadení, systémov a užívateľských profilov v sieti, vzdialené nasadenie a správa klientskej aplikácie, integrácia s Windows Active Directory, vynucovanie dodržiavania stanovených bezpečnostných politík, jednotné prihlasovanie (SSO) a správu totožnosti užívateľov, autentifikácia pomocou protokolu 802.1X pre overenie užívateľov pripájajúcich sa do LAN siete a WiFi siete., Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: 1.4. Konfigurácia a správa bezpečnostného zariadenia – firewallu musí zahŕňať minimálne nasledovné služby: a) Úvodnú konfiguráciu bezpečnostného zariadenia, podľa požiadaviek objednávateľa, b) Pravidelnú aktualizáciu softvéru bezpečnostného zariadenia, vrátane aktualizácie firmwaru, (minimálne 2x ročne), resp. v závislosti od vydaných nových verzií výrobcom softvéru a výrobcom zariadenia, c) Vykonávanie pravidelnej správy bezpečnostného zariadenia firewallu vrátane pravidelnej zmeny hesla min. 2x ročne, pokračovanie:, Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: d) Poskytovanie pravidelnej informovanosti o zmenách v konfigurácii zariadenia, min. 1x ročne, e) Zabezpečiť bezpečný prístup pre možnosť čítania nastavenej konfigurácie zariadenia., Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: 2. ŠPECIFIKÁCIA DÁTOVÝCH SLUŽIEB MEDZI PRIMÁRNOU A ZÁLOŽNOU LOKALITOU. Dodávateľ musí zabezpečiť: a) prepojenie vo vzdialenosti 350 m (podľa mobilnej navigácie) medzi sídlom objednávateľa (Staré Mesto – Bratislava - primárne dátové centrum) a Datacentrum, Cintorínska 5, Bratislava (záložné centrum) zálohovaným ethernetovým okruhom o kapacite 100 Mbps (L1), prenosové médium – optika, realizovaná dvomi trasami, bez súbehu, bez križovania, pričom za súbeh sa považuje vzájomná vzdialenosť kratšia ako 15 metrov, b) plnú podporu 802.1Q (full VLAN support), pokračovanie:, Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: c) plnú podporu 802.1P (QoS,), d) transparentné dátové služby pre unicast, broadcast a multicast, e) FullDuplex, symetrické okruhy, f) pripojenie lokálnej dátovej infraštruktúry prostredníctvom 10/100 Base-T rozhrania (ethernet)., Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: 3. ŠPECIFIKÁCIA HLASOVÝCH SLUŽIEB PEVNEJ DÁTOVEJ SIETE. Dodávateľ musí zabezpečiť: a) priame pripojenie na ústredňu protokolom SIP, keďže ústredňa je už VoIP, nie sú potrebné PRA a ani žiadne iné prevodníky, b) prenos existujúcej DDI 1000, c) neobmedzené volania do všetkých slovenských sietí (pevná linka, mobil) a okolité krajiny EU pevná linka (Poľsko, CZ, Rakúsko, Maďarsko)., Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: Informácia k bodu 3. ŠPECIFIKÁCIA HLASOVÝCH SLUŽIEB PEVNEJ DÁTOVEJ SIETE: Pre určenie ceny nad rámec volaní objednávateľ informuje, že volania za rok 2017 na špeciálne čísla (typu 16XXX, 18XXX, 0960 XXX XXX) boli spolu 310 minút (mesačný priemer 25,83) a počet minút volaní na Modrú linku Bluephone (zvýhodnené čísla 0850) za rok 2017 boli spolu 792 minút (mesačný priemer 66 minút)., Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: 4. POŽIADAVKY NA SERVISNÚ PODPORU. Garancia kvality poskytovaných služieb (Service Level Agreement alebo SLA) – požiadavky dodávateľa: a) Dostupnosť služby komunikačnej infraštruktúry 24 hodín denne, 7 dní v týždni a 365dní v roku, b) Garancia kapacita (priepustnosť) pripojenia, c) Zabezpečenie služby pre monitoring včasnej a korektnej identifikácie poruchy prenosových trás, telekomunikačných zariadení a príslušenstva, d) Požadované je nepretržité monitorovanie, dohladovanie prenosových trás a to 24 hodín denne, 7 dní v týždni a 365 dní v roku, pokračovanie:, Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: e) Požadované garantované parametre SLA: dostupnosť služby min 99,5%; maximálna doba on-site zásahu do 4 hodín od nahlásenia; priepustnosť pripojenia min. 99,5%; max. trip delay: v rámci SR 130 ms (SANET Košice), v rámci Európy 150 ms(RIPE NCC Amsterdam), USA 300 ms (ARIN Virginia); plánovaná údržba max. 15/hodín ročne s oznámením minimálne 5 dní vopred; prevádzka dohľadového centra - 24h/365dní; priama zákaznícka podpora - 24h/365dní., Hodnota / charakteristika:
Dodávateľ | Spomedzi uchádzačov | Suma kontraktu | DPH | Mena | Dátum uzavretia kontraktu | Detaily |
---|---|---|---|---|---|---|
BENESTRA, s. r. o. | 2 | 94 499,00 | 20% | EUR | 19. Júl 2018 |
Názov obstarávania | Obstarávateľ | Odhadovaná suma (Bez DPH) | Konečná suma (Bez DPH) | Zaplatené | Mena | Rok | Typ | EU fondy | Počet zmlúv | Úspešné |
---|
Názov obstarávania | Obstarávateľ | Suma obstarávania | Suma obstarávania_hidden | Mena | Dátum zverejnenia | Lehota na predkladanie ponúk | EU fondy | DT_hidden | Lehota_hidden |
---|
Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania je prémiová funkcia dostupná pri podpore 8 a viac eur mesačne na portáli Patreon. V prípade, že už ste podporovateľ, prihláste sa a funkcia sa vám odomkne.