Obstarávanie

Podpora SAP Standard Support pre licenciu k SAP Software, pre licenciu SAP-PI a pre licenciu SAP-NW Foundation


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
NÁRODNÁ BANKA SLOVENSKA
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
804 458,00
Konečná suma(Bez DPH):
804 457,98
Zaplatené:
99.99%
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
72261000-2
Elektronická aukcia:
Neuvedené
Opcie:
Neuvedené
Rámcová dohoda:
Nie
Použitý postup:
nadlimitný
Jednotka:
sada
Množstvo:
1.0
Počet uzavretých zmlúv:
1

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Cena bez DPH

Opis obstarávania

Funkčná špecifikácia

1. Objednávateľ (ďalej aj "Zákazník") požaduje poskytovanie služieb SAP Standard Support pre licencie SAP Software, licencie SAP-PI a licencie SAP-NW Foundation nadobudnuté na základe Zmluvy o poskytnutí práva užívania Systému a jeho údržbe číslo G-206.10.1011.00 zo dňa 29.03.2004, Zmluvy o poskytnutí práva užívania Systému a jeho údržbe (SAP XI) zo dňa 30.09.2004 a Dohody o urovnaní zo dňa 31.01.2018 v znení ich dodatkov (kód služby 7001128) špecifikované v nižšie uvedenej časti „Technické vlastnosti“ minimálne v rozsahu uvedenom v tejto funkčnej špecifikácii predmetu zákazky,; (pokračovanie) resp. v tomto "Popise služieb podpory SAP Standard Support" (ďalej len "Popis").; V každom prípade, v ktorom sú ustanovenia tohto Popisu v rozpore alebo sa nezhodujú s ustanoveniami zmlúv, na základe ktorých Zákazník nadobudol licenčné oprávnenia k podporovanému Software SAP (ďalej len „licenčná zmluva“ alebo „licenčné zmluvy“), vrátane všetkých jej dodatkov, príloh, objednávok alebo iných dokumentov pripojených alebo zahrnutých do týchto licenčných zmlúv ako odkaz, majú prednosť a platia ustanovenia tohto Popisu s výnimkou (a) ustanovení týkajúcich sa duševného vlastníctva ku (i) komponentom SAP,; (pokračovanie) ako aj k (ii) akémukoľvek softvéru SAP, ktorý prípadne bude súčasťou poskytovania Služieb podpory, ako aj s výnimkou (b) ustanovení týkajúcich sa zodpovednosti SAP za škodu.; Tento Popis upravuje spôsob a rozsah poskytovania služieb podpory SAP Standard Support, ako sú definované ďalej v tomto dokumente (ďalej len „služba SAP Standard Support“), pre všetky softvéry licencované Zákazníkom podľa licenčných zmlúv (ďalej spoločne uvádzané ako „Riešenia Standard Support“) okrem softvéru, na ktorý sa vzťahujú výlučne osobitné zmluvy o podpore. Zákazník potvrdzuje, že software špecifikovaný v nižšie uvedenej časti „Technické vlastnosti“, predstavuje všetok softvér licencovaný podľa licenčných zmlúv.; 2. Definície; 2.1 „Produktívny systém“ je produktívny systém SAP používaný pre bežné podnikové operácie, v ktorom sa zaznamenávajú údaje Zákazníka.; 2.2 „Miestna pracovná doba“ je bežná pracovná doba (od 8:00 do 18:00) počas bežných pracovných dní v súlade s príslušnými štátnymi sviatkami a dňami pracovného pokoja v mieste sídla Dodávateľa.; 2.3 „Webová lokalita podpory pre zákazníkov spoločnosti SAP“ znamená webovú lokalitu podpory pre zákazníkov SAP na adrese http://support.sap.com/. Dodávateľ zabezpečí prístup na webovú lokalitu podpory pre zákazníkov SAP.; 3. Rozsah služby SAP Standard Support; 3.1 Zákazník je oprávnený požadovať a Dodávateľ zabezpečí poskytovanie Služby podpory SAP Standard Support v takej miere, v akej takéto služby SAP vo všeobecnosti poskytuje. Poskytovanie služieb podpory SAP Standard Support momentálne zahŕňa:; 3.1.1 Priebežné zlepšovanie a inovácia; 3.1.1.1 Nové vydania licencovaných Riešení SAP Standard Support, ako aj nástroje a metódy pre upgrade.; 3.1.1.2 Podporné balíčky „Support Packages“ - opravné balíky s cieľom znížiť zaťaženie pri implementácii jednotlivých opráv. Podporné balíčky môžu obsahovať aj nástroje na úpravu existujúcej funkcionality s cieľom prispôsobiť ju zmenám právnych a regulačných požiadaviek.; 3.1.1.3 Technologické aktualizácie na podporu operačných systémov a databáz tretej strany.; 3.1.1.4 Prístupný kód ABAP pre Riešenia Standard Support a dodatočne vydané a podporované funkčné moduly.; 3.1.1.5 Riadenie zmien Riešení Standard Support, ako napríklad zmenených konfiguračných nastavení alebo upgrade Riešení Standard Support, je v súčasnosti podporované napríklad pomocou obsahových a informačných materiálov, nástrojov pre kopírovanie klienta a entít a nástrojov pre porovnanie zákazníckych úprav (customizácia).; 3.1.2 Spracovanie správ; 3.1.2.1 Pokyny SAP (SAP Notes) na Webovej lokalite podpory pre zákazníkov spoločnosti SAP dokumentujú softvérové chyby a obsahujú informácie o tom, ako odstraňovať, vyhýbať sa a obchádzať chyby. Pokyny SAP obsahujú opravy kódu, ktoré môžu Zákazníci implementovať do svojho systému SAP. Pokyny SAP takisto dokumentujú súvisiace problémy, otázky Zákazníkov a odporúčané riešenia (napr. customizačné nastavenia).; 3.1.2.2 Asistent pokynov SAP (SAP Note Assistant) - nástroj na inštaláciu konkrétnych opráv a vylepšení komponentov SAP.; 3.1.2.3 Globálne spracovanie správ Dodávateľom v prípade problémov spojených s Riešeniami Standard Support. V prípade, že Zákazník nahlási poruchu, Dodávateľ podporuje Zákazníka poskytnutím informácií ako odstrániť, vyhýbať sa a obchádzať chyby. Hlavným kanálom pre takúto podporu bude podporná infraštruktúra, ktorú poskytuje SAP.; Zákazník môže odoslať chybové hlásenie kedykoľvek. Všetky osoby zainteresované v procese riešenia hlásenia môžu kedykoľvek zistiť stav hlásenia. Vo výnimočných prípadoch môže Zákazník kontaktovať Dodávateľa alebo priamo SAP telefonicky. Za účelom takéhoto kontaktu (a v ostatných stanovených prípadoch) sa požaduje od Zákazníka, aby poskytol Dodávateľovi vzdialený prístup, ako je uvedené v bod 4.1.3.; Dodávateľ začne spracovávať hlásenia v prípade chýb s veľmi vysokou prioritou (definíciu priorít nájdete v pokyne SAP 67739) do 24 hodín, počas 7 dní v týždni, pokiaľ budú splnené nasledujúce podmienky:; (i) Chyba musí byť ohlásená po anglicky a (ii) Zákazník musí mať k dispozícii pracovníka s dostatočnou úrovňou angličtiny, aby mohli Zákazník a Dodávateľ komunikovať v prípadoch, keď Dodávateľ priradí problematické hlásenie do zahraničného centra podpory SAP. Dodávateľ začne inak spracovávať správy (i) v prípade porúch, ktoré bránia prevádzke: Ak sú takéto správy ohlásené do 12:00 Miestnej pracovnej doby, začnú sa spracovávať najneskôr v nasledujúci pracovný deň.; Ak sú správy ohlásené po 12:00 Miestnej pracovnej doby, ich spracovanie začne najneskôr deň po nasledujúcom pracovnom dni; (ii) v prípade porúch, ktoré obmedzujú prevádzku: spracovanie správ začne po určitom čase od oznámenia a v závislosti od závažnosti poruchy; (iii) ostatné chyby budú odstránené pri novom softvérovom vydaní Riešení Standard Support.; 3.1.2.4 Globálne procedúry eskalácie 24x7.; 3.1.3  Vzdialené služby; 3.1.3.1 Služby podpory SAP Standard Support momentálne zahŕňa výber jednej z nasledujúcich služieb na produktívnu inštaláciu za rok:; (i) Jedna kontrola spustenia produktívnej prevádzky (GoingLive Check), napríklad v prípade, že sa Zákazník rozhodne implementovať a produktívne používať nový SAP Software;; (ii) Jedna kontrola inovácie spustenia produktívnej prevádzky (GoingLive Upgrade Check ) pri upgrade na nové softvérové vydanie Riešenia Standard Support; alebo; (iii) Jedna kontrola migrácie (GoingLive OS/DB Migration Check) OS/DB spustenia produktívnej prevádzky. Táto kontrola migrácie OS/BD pomáha Zákazníkovi pri príprave na migráciu operačného systému alebo databázy. Za migráciu je zodpovedný Zákazník.; 3.1.3.2 V prípade závažných výstrah ohlásených službou SAP EarlyWatch® Alert sa môžu v jednom kalendárnom roku na Produktívny systém podľa potreby vykonať až dve (2) kontroly SAP EarlyWatch®.; 3.1.3.3 Služba sa môže skladať z jednej alebo viacerých servisných zásahov („Service Session“). Servisný zásah predstavuje postupnosť údržbových aktivít a úloh vykonávaných na diaľku za účelom zhromaždenia dodatočných informácií prostredníctvom otázok alebo analýzy Produktívneho systému, ktorého výstupom je zoznam odporučení. Servisný zásah môže byť vykonávaný manuálne, ako „self service“ alebo plne automatizovaným spôsobom.; 3.1.3.4 Za účelom dodržania požadovaného dátumu dodávky pre vzdialenú službu sa musí služba objednať aspoň dva mesiace pred požadovaným dátumom dodávky služby. Právo na využitie služieb existuje len pre jednu inštaláciu Riešení Standard Support a nemôže sa preniesť na iné inštalácie.; 3.1.4 SAP Solution Manager Enterprise Edition v rámci poskytovania Služieb podpory SAP Standard Support; 3.1.4.1 Nástroj SAP Solution Manager Enterprise Edition (a akákoľvek následná poskytnutá verzia SAP Solution Manager Enterprise Edition) podlieha licenčnej zmluve a je určená len na nasledujúce účely v rámci poskytovania Služieb podpory SAP Standard Support SAP:; (i) poskytovanie Služieb podpory SAP Standard Support vrátane dodávky a inštalácie softvéru a technologickej údržby pre Riešenia Standard Support a; (ii) reaktivácia podpory na požiadanie Zákazníka vrátane aplikácie opráv porúch (napr. opráv, pokynov atď.) a analýzy hlavných príčin pre Riešenia Standard Support,; (iii) správa Riešení Standard Support (vrátane managementu integrácie SAP Standard Support so SAP Cloud services, ak je dostupná) s použitím iba tých scenárov, ktoré sú súčasťou pôvodnej funkčnej úrovne, ako je definovaná na Webovej lokalite podpory pre zákazníkov spoločnosti SAP na adrese http://support.sap.com/.; 3.1.4.2 Zákazník bude SAP Solution Manager Enterprise Edition používať len počas obdobia účinnosti tohto Popisu a v súlade s licenčnou zmluvou k SAP Software a výlučne na účely podpory Zákazníka týkajúcej sa podpory interných podnikových procesov Zákazníka.; Právo na používanie iných funkcií SAP Solution Manager Enterprise Edition pri poskytovaní Služieb podpory SAP Standard Support, než aké sú uvedené vyššie, bude podliehať dodatočnému poplatku a osobitnej písomnej zmluve, a to i v takom prípade, ak sú takéto funkcie prístupné pomocou SAP Solution Manager Enterprise Edition alebo sa vzťahujú na SAP Solution Manager Enterprise Edition.; 3.1.4.3 SAP môže priebežne aktualizovať prípady použitia pre SAP Solution Manager Enterprise Edition pri poskytovaní služieb podpory SAP Standard Support. SAP bude takéto aktualizované prípady použitia zverejňovať na Webovej lokalite podpory pre zákazníkov SAP na http://support.sap.com/solutionmanager alebo na inom aktuálnom portáli podpory SAP a tieto prípady použitia sa budú kontinuálne vzťahovať na použitie SAP Solution Manager Enterprise Edition zo strany Zákazníka.; 3.1.5 Ak Zákazník ukončí poskytovanie Služieb podpory SAP Standard Support a začne využívať Služby podpory SAP Enterprise Support v súlade s bodom 6. tohto Popisu, bude sa používanie nástroja SAP Solution Manager zo strany Zákazníka riadiť podmienkami Popisu Služieb podpory SAP Enterprise Support.; 3.1.6 Zákazník má oprávnenie na používanie databáz SAP, ktoré sú uvedené na Webovej lokalite podpory pre zákazníkov SAP a ktoré sú všeobecne dostupné pre všetkých nadobúdateľov licencie SAP spolu s nástrojom SAP Solution Manager. Táto runtime licencia je obmedzená na používanie relevantnej databázy ako podkladovej databázy nástroja SAP Solution Manager a na obdobie tohto Popisu.; 3.1.7 Iné komponenty, metodiky, obsah a účasť v Komunite.; 3.1.7.1 Monitorovacie komponenty a agenti pre systémy na monitorovanie informácií o stave systému a dostupných zdrojov pre Riešenia Standard Support (napr. SAP EarlyWatch Alert).; 3.1.7.2 Administratívna integrácia distribuovaných systémov prostredníctvom SAP Solution Manager Enterprise Edition.; 3.1.7.3 Obsah a doplnkové nástroje navrhnuté na zvýšenie efektivity, najmä pre implementácie.; 3.1.7.4 Prístup k návodom cez Webovú lokalitu podpory pre zákazníkov SAP, ktorý môže zahŕňať implementačné a operačné procesy a obsah, ktorý má napomáhať pri znižovaní nákladov a rizík.; 3.1.7.5 Účasť v zákazníckom a partnerskom spoločenstve SAP (cez Webovú lokalitu podpory pre zákazníkov SAP), ktoré poskytuje informácie o osvedčených podnikových postupoch, ponúkaných službách atď.; 4. Povinnosti Zákazníka; 4.1 Riadenie programu Služieb podpory SAP Standard Support; V záujme získania služby SAP Standard Support za podmienok uvedených v tomto Popise je Zákazník povinný v rámci centra Zákazníckeho kompetenčného centra („Zákaznícke COE“) určiť kvalifikovanú, po anglicky hovoriacu kontaktnú osobu („Kontaktná osoba“) a poskytnúť Dodávateľovi kontaktné údaje (najmä e-mailovú adresu a telefónne číslo), na základe ktorých je možné danú Kontaktnú osobu alebo oprávneného zástupcu takejto Kontaktnej osoby kedykoľvek kontaktovať.; Kontaktná osoba Zákazníka musí byť autorizovaný zástupca Zákazníka splnomocnený prijímať potrebné rozhodnutia v mene Zákazníka alebo takéto rozhodnutie zabezpečiť bez zbytočného odkladu.; 4.2 Zákazník musí spĺňať aj nasledujúce požiadavky:; 4.2.1 Pokračovať v platení všetkých poplatkov za poskytovanie Služieb podpory SAP Standard Support v súlade s licenčnými zmluvami a týmto Popisom.; 4.2.2 Inak plniť svoje záväzky podľa licenčných zmlúv a tohto Popisu.; 4.2.3 Poskytovať a udržiavať vzdialený prístup prostredníctvom štandardného technického postupu definovaného SAP a poskytovať Dodávateľovi a SAP všetky potrebné oprávnenia, najmä za účelom analýzy problémov ako súčasti spracovania hlásení. Takýto vzdialený prístup musí byť poskytnutý bez obmedzení týkajúcich sa národnosti pracovníkov alebo poddodávateľov Dodávateľa, ktorí spracovávajú hlásenia podpory, alebo štátu, v ktorom sa nachádzajú.; Zákazník berie na vedomie, že neposkytnutie prístupu môže viesť k omeškaniam v spracovaní hlásení a poskytnutí opráv alebo môže spôsobiť, že Dodávateľ nebude môcť poskytnúť pomoc účinným spôsobom. Taktiež musia byť nainštalované potrebné softvérové komponenty pre služby podpory. Ďalšie informácie nájdete v pokyne SAP Note 91488.; 4.2.4 Vytvoriť a udržiavať Zákaznícke COE certifikované SAP spĺňajúce požiadavky v Článku 4.3.; 4.2.5 Mať nainštalovaný, konfigurovaný a produktívne používať softvérový systém SAP Solution Manager Enterprise Edition s najnovšími úrovňami opráv (patches) pre Bázu, ABAP a najnovšie balíky podpory SAP Solution Manager Enterprise Edition.; 4.2.6 Aktivovať službu SAP EarlyWatch Alert pre Produktívne systémy a prenášať údaje do Produktívneho systému SAP Solution Manager Enterprise Edition Zákazníka. Informácie o nastavení tejto služby nájdete v pokyne SAP Note 1257308.; 4.2.7 Zabezpečiť spojenie medzi inštaláciou SAP Solution Manager Enterprise Edition Zákazníka a SAP a spojenie medzi Riešeniami Standard Support a inštaláciou SAP Solution Manager Enterprise Edition Zákazníka.; 4.2.8 Zákazník je povinný udržiavať Infraštruktúru Riešení Standard Support a základné podnikové procesy vo svojom systéme SAP Solution Manager Enterprise Edition aspoň pre Produktívne systémy a systémy pripojené k Produktívnym systémom. Zákazník je povinný vo svojom systéme SAP Solution Manager Enterprise Edition dokumentovať všetky projekty implementácie alebo upgrade.; 4.2.9 Za účelom úplného sprístupnenia a aktivácie SAP Solution Manager Enterprise Edition je Zákazník povinný riadiť sa podľa príslušnej dokumentácie.; 4.2.10  Zákazník súhlasí, že bude udržiavať adekvátne a aktuálne záznamy o všetkých zmenách a v prípade potreby tieto záznamy okamžite poskytne Dodávateľovi.; 4.2.11 Odosielať všetky chybové hlásenia prostredníctvom aktuálnej podpornej infraštruktúry SAP, ktorú SAP priebežne sprístupňuje prostredníctvom update, upgrade alebo add-on.; 4.2.12 Bez zbytočného odkladu informovať Dodávateľa o všetkých zmenách v inštaláciách Zákazníka a poskytnúť všetky ostatné informácie týkajúce sa Riešení Standard Support.; 4.3 Zákaznícke kompetenčné stredisko; 4.3.1 Úloha Zákazníckeho COE; Zákaznícke COE Zákazníka predstavuje centrálne kontaktné miesto pre interakciu s organizáciou služieb podpory SAP Standard Support. Dodávateľ odporúča začať implementáciu Zákazníckeho COE ako projekt, ktorý prebieha súbežne s projektmi funkčnej a technickej implementácie.; 4.3.2 Základné funkcie Zákazníckeho COE; Zákaznícke COE musí spĺňať nasledujúce základné funkcie:; • Stredisko podpory Support Desk: Vytvorenie a prevádzka strediska podpory s dostatočným počtom poradcov podpory pre infraštruktúrne/aplikačné platformy a príslušné aplikácie v rámci obvyklej miestnej pracovnej doby (minimálne 8 hodín denne, 5 dní v týždni (pondelok až piatok)). Proces podpory a odborné znalosti Zákazníka sa budú súčasne kontrolovať v rámci certifikačného auditu.; • Správa zmlúv: Spracovanie zmlúv a licencií súvisiacich so SAP (licenčný audit, zúčtovanie údržby, spracovanie odvolávok, správa kmeňových záznamov používateľa a inštalačných údajov).; • Koordinácia požiadaviek na inovácie: zhromažďovanie a koordinácia požiadaviek na vývoj od Zákazníka a/alebo jeho ovládaných osôb za predpokladu, že takéto ovládané osoby podľa licenčnej zmluvy sú oprávnené používať Riešenia Standard Support. V tejto pozícii by Zákaznícke COE malo taktiež fungovať ako rozhranie voči SAP na podnikanie krokov a rozhodnutí potrebných na zabránenie modifikáciám Riešení Standard Support, ktoré nie sú nevyhnutné, a na zabezpečenie súladu plánovaných modifikácií so stratégiou SAP pre softvér a jeho vydania.; Zákaznícke COE koordinuje aj nahlasovanie modifikácií a požiadavky na zverejňovanie zo strany Zákazníka.; • Správa informácií: zabezpečenie informovanosti (napr. interné prezentácie, informačné a marketingové akcie) o Riešeniach Standard Support a Zákazníckom COE v rámci organizácie Zákazníka.; • Plánovanie vzdialených služieb: koordinácia dodávky vzdialených služieb s Dodávateľom.; 4.3.3 Certifikácia Zákazníckeho COE; Ak Zákazník k dátumu účinnosti stále nemá certifikované Zákaznícke COE, zriadi a môže certifikovať Zákaznícke COE do nasledujúceho termínu, ktorý nastane neskôr: (i) do dvanástich (12) mesiacov od Dátumu nadobudnutia účinnosti alebo (ii) do šiestich (6) mesiacov potom, ako Zákazník začne používať minimálne jedno Riešenie Standard Support v produktívnej prevádzke pre bežné podnikové operácie.; Zákaznícke COE je v záujme získania aktuálnej primárnej certifikácie alebo opätovnej certifikácie od SAP povinné prejsť procesom auditu. Podrobné informácie o procese a podmienkach primárneho osvedčenia a obnovy osvedčenia, ako aj informácie o dosiahnuteľných úrovniach osvedčenia sú k dispozícii na webovej stránke podpory pre zákazníkov SAP na adrese http://support.sap.com/ccoe.; 5. Poplatky za poskytovanie Služieb podpory SAP Standard Support budú hradené štvrťročne a budú špecifikované v licenčnej zmluve alebo (prednostne) v zmluve o poskytovaní služieb.; 6. Ukončenie; 6.1 Podpora SAP Standard Support môže byť ukončená oboma stranami písomnou výpoveďou doručenou druhej zmluvnej strane najneskôr tri (3) mesiace (i) pred ukončením Počiatočného obdobia a potom (ii) najneskôr tri (3) mesiace (i) pred začatím nasledujúceho Obdobia obnovenia. Každá výpoveď, za predpokladu, že bola vykonaná v súlade s hore uvedeným ustanovením, nadobudne účinnosť na konci aktuálneho obdobia služby SAP Standard Support, v priebehu ktorého bola výpoveď doručená druhej zmluvnej strane.; Bez ohľadu na vyššie uvedené Dodávateľ môže vypovedať službu SAP Standard Support v prípade, že Zákazník riadne neuhradil poplatky za poskytovanie služby SAP Standard Support, a to po uplynutí jedného mesiaca od doručenia písomnej výzvy na zaplatenie Zákazníkovi. Počiatočné obdobie sa môže v licenčných zmluvách označovať aj ako Počiatočná doba, a táto, rovnako ako aj obdobie obnovenia, sú určované vždy vo vzťahu k začatiu poskytovania Služieb podpory SAP Standard Support k určitému Software SAP.; 6.2 Bez ohľadu na práva Zákazníka uvedené v bode 6.1 Popisu a za predpokladu, že Zákazník nemá voči Dodávateľovi žiadne nesplnené záväzky podľa zmluvy o poskytovaní služieb, je Zákazník oprávnený zvoliť namiesto poskytovania Služieb podpory SAP Standard Support poskytovanie Služieb podpory SAP Enterprise Support za podmienky, že toto Dodávateľovi oznámi deväťdesiat (90) dní vopred a to:; 6.2.1 pre poskytovanie Služieb podpory SAP Standard Support týkajúce sa všetkých objednávok Služieb podpory SAP Standard Support, ktoré sa obnovujú výhradne na kalendárny rok, pred začatím ľubovoľného kalendárneho mesiaca; alebo; 6.2.2 pre Služby podpory SAP Standard Suppport, ktoré sa týkajú všetkých objednávok Služieb podpory SAP Standard Support a ktoré sa neobnovujú výhradne na kalendárny rok, pred dátumom každého takéhoto obnovenia. Zákazník oznámi svoj výber formou písomného oznámenia, na základe čoho dôjde k ukončeniu poskytovania Služieb podpory SAP Standard Support s účinnosťou odo dňa začatia poskytovania Služieb podpory SAP Enterprise Support.; Každý takýto výber sa vzťahuje na všetky Riešenia Standard Support a musí podliehať aktuálnym podmienkam SAP pre poskytovanie Služieb podpory SAP Enterprise Support okrem iného vrátane stanovenia poplatkov. Dodávateľ a Zákazník sú povinní o tomto spísať dodatok alebo iný dokument k zmluve o poskytovaní služieb, v ktorom bude uvedený výber Zákazníka a aktuálne zmluvné podmienky Dodávateľa.; 6.3 Aby sa predišlo nedorozumeniam, ukončenie Služieb podpory SAP Standard Support alebo prechod na iný typ služieb podpory SAP zo strany Zákazníka v súlade s ustanoveniami pre výber služieb podpory v Popise, sa bez výnimiek uplatní na všetky licencie k Riešeniam Standard Support poskytnuté v súlade s licenčnými zmluvami, ich dodatkami, prílohami a objednávkami a čiastočná výpoveď Služieb podpory SAP Standard Support alebo; 6.3 (pokračovanie) čiastočný výber Služieb podpory SAP Standard Support zo strany Zákazníka nie je povolený pre žiadnu časť ktorejkoľvek licenčnej zmluvy, jej dodatkov, príloh a objednávkových dokumentov alebo v tomto Popise.; 7. Overenie; Za účelom kontroly dodržiavania podmienok tohto Popisu je Dodávateľ oprávnený pravidelne monitorovať (aspoň raz za rok a v súlade so štandardnými postupmi SAP (i) správnosť informácií poskytnutých Zákazníkom a (ii) používanie Solution Manager Enterprise Edition Zákazníkom v súlade s právami a obmedzeniami stanovenými v tomto Popise. Dodávateľ je oprávnený poveriť na overenie priamo SAP.; 8. Znovuaktivácia; V prípade, že sa Zákazník rozhodne, že mu nebudú Služby podpory SAP Standard Support poskytované od prvého dňa mesiaca nasledujúceho po dodávke Riešení Standard Support, alebo sa Služby podpory SAP Standard Support inak ukončia podľa bodu 6.1 vyššie bez uplatnenia práv podľa bodu 6.2 alebo sa poskytovanie Služieb podpory SAP Standard Support inak preruší a následne sa vyžiada alebo obnoví, Dodávateľ vyfakturuje Zákazníkovi poplatok za časové obdobie, počas ktorého nebola podpora fakturovaná, zvýšený o poplatok za opätovné obnovenie.; 9. Ďalšie podmienky; 9.1 Dodávateľ môže kedykoľvek zmeniť rozsah Služieb podpory SAP Standard Support na základe písomného oznámenia doručeného Zákazníkovi tri (3) mesiace vopred. V prípade, ak Zákazník v lehote troch mesiacov od doručenia takéhoto oznámenia nedoručí Dodávateľovi výpoveď zmluvy o poskytovaní služieb, platí, že Zákazník súhlasí so zmenou rozsahu poskytovania Služieb podpory SAP Standard Support.; 9.2 Zákazník týmto potvrdzuje, že bude využívať riešenia SAP Standard Support iba pre produkty, na ktoré má licencie.; 9.3 V prípade, že je Zákazník oprávnený získať jednu alebo viac služieb poskytovaných v rámci Služieb podpory SAP Standard Support v jednom kalendárnom roku, (i) Zákazník nie je oprávnený získať tieto služby v prvom kalendárnom roku poskytovania Služieb podpory SAP Standard Support, ak je Dátum účinnosti tohto Popisu neskorší ako 30. september a (ii) Zákazník nie je oprávnený previesť službu do nasledujúceho roka, ak Zákazník túto službu nevyužil.; 9.4 Nevyužívanie služieb podpory SAP Standard Support, ktorej poskytovanie zabezpečuje Dodávateľ, môže Dodávateľovi brániť v jeho schopnosti identifikovať a pomáhať pri opravách možných problémov, ktoré následne môžu viesť k neuspokojivému výkonu riešení Standard Support, za čo Dodávateľ nemôže niesť zodpovednosť.; 9.5 V prípade, že SAP Zákazníkovi udelí licenciu na softvér tretej strany v súlade s licenčnými zmluvami, Dodávateľ bude zabezpečovať Služby podpory SAP Standard Support k takému softvéru tretej strany v takej miere, v akej príslušná tretia strana Dodávateľovi poskytovanie Služieb podpory SAP Standard Support umožní. Zákazník môže byť na získanie Služieb podpory SAP Standard Support požiadaný o vykonanie upgrade na novšie verzie svojich operačných systémov a databáz.; Ak iný príslušný dodávateľ ponúkne rozšírenie podpory pre svoj produkt, Dodávateľ môže ponúknuť takéto rozšírenie podpory podľa osobitnej písomnej zmluvy za dodatočný poplatok. Ak iný príslušný dodávateľ už neposkytuje služby podpory požadované Dodávateľom, Dodávateľ má právo minimálne počas troch mesiacov od konca kalendárneho štvrťroka vydať oznam o mimoriadnom alebo čiastočnom ukončení zmluvného vzťahu pre podporu predmetného Softvéru tretej strany.; 9.6 Služby podpory SAP Standard Support sú poskytované v súlade s aktuálnymi fázami údržby softvérových vydaní Riešení Standard Support tak, ako je uvedené na http://service.sap.com/releasestrategy. Pre niektoré softvérové vydania Riešení Standard Support je k dispozícii rozšírená podpora za dodatočný poplatok.

Technická špecifikácia textová

Technické vlastnosti: 1. Licencie k SAP Software:, Hodnota / charakteristika: Rozsah licencie vlastnenej Objednávateľom:; Technické vlastnosti: -, Hodnota / charakteristika: mySAP Banking Core Banking Current Accounts (max. denný počet transakcií na účtoch: 11 000); Technické vlastnosti: 2. Licencie k SAP Software:, Hodnota / charakteristika: Rozsah licencie vlastnenej Objednávateľom:; Technické vlastnosti: -, Hodnota / charakteristika: 2 Developer používateľ; Technické vlastnosti: -, Hodnota / charakteristika: 231 Professional používateľov; Technické vlastnosti: -, Hodnota / charakteristika: 57 Limited Professional používateľov; Technické vlastnosti: -, Hodnota / charakteristika: 20 mySAP Banking Engine používatelia; Technické vlastnosti: -, Hodnota / charakteristika: mySAP Banking Core Banking Current Accounts (max. denný počet transakcií na účtoch: 18 696); Technické vlastnosti: 3. Licencie k SAP-PI:, Hodnota / charakteristika: Rozsah licencie vlastnenej Objednávateľom:; Technické vlastnosti: -, Hodnota / charakteristika: 50 GB dát/mesiac SAP PI Base Engine; Technické vlastnosti: -, Hodnota / charakteristika: 1SAP NetWeaver Developer používateľ; Technické vlastnosti: 4. Licencie k SAP-NW Foundation:, Hodnota / charakteristika: Rozsah licencie vlastnenej Objednávateľom:; Technické vlastnosti: -, Hodnota / charakteristika: 311 používateľov SAP NetWeaver Foundation for Third Party Applications, user based

Technická špecifikácia číselná

Technické vlastnosti: 1. Podpora SAP Standard Support pre licenciu k SAP Software (typ licencie mySAP Banking) na obdobie od 01.01.2018 do 31.01.2018., Jednotka: ks, Minimum: , Maximum: , Presná hodnota: 1; Technické vlastnosti: 2. Podpora SAP Standard Support pre licenciu k SAP Software (typ licencie mySAP Business Suite a mySAP Banking) na obdobie od 01.01.2018 do 31.12.2020., Jednotka: ks, Minimum: , Maximum: , Presná hodnota: 1; Technické vlastnosti: 3. Podpora SAP Standard Support pre licenciu SAP-PI (typ licencie SAP NetWeaver) na obdobie od 01.01.2018 do 31.12.2020., Jednotka: ks, Minimum: , Maximum: , Presná hodnota: 1; Technické vlastnosti: 4. Podpora SAP Standard Support pre licenciu SAP-NW Foundation (typ licencie SAP NetWeaver) na obdobie od 01.03.2018 do 31.12.2020., Jednotka: ks, Minimum: , Maximum: , Presná hodnota: 1

Zoznam uzavretých zmlúv ku obstarávaniu

Ak je viac zmlúv ku jednému obstarávaniu platí nasledovné: V prípade, že sumy na jednotlivých zmluvách sa zhodujú navzájom a aj s celkovou sumou za obstarávanie, s najväčšou pravdepodobnosťou sa v čase uverejnenia ešte nevedelo presné rozdelenie súm pre jednotlivých dodávateľov, alebo sú zle vyplnené vo vestníku.
Dodávateľ Spomedzi uchádzačov Suma kontraktu DPH Mena Dátum uzavretia kontraktu Detaily
SAP Slovensko s.r.o. 1 804 457,98 0% EUR 14. August 2018 161225

Zoznam dokumentov ku obstarávaniu

Všetky dokumenty sú spárované podla čísla obstarávania z portálu UVO. V prípade, že sa jedná o rozdelené obstarávanie, môžu byť zobrazené všetky súvisiace dokumenty.
Žiadne dokumenty neboli nájdené!

Zoznam výsledkov obstarávaní

Pozor! Konečná suma je vypočítaná ako celková hodnota uzavretých zmlúv (po odpočítaní DPH) v rámci obstarávania. Ak nie sú správne vyplnené jednotlivé sumy, či DPH ku zmluvám vo vestníku, celková suma a aj pomer v % bude nesprávny. Všetky výpočty sú len informatívne.
Názov obstarávania Obstarávateľ Odhadovaná suma (Bez DPH) Konečná suma (Bez DPH) Zaplatené Mena Rok Typ EU fondy Počet zmlúv Úspešné

Zoznam vyhlásených obstarávaní

Názov obstarávania Obstarávateľ Suma obstarávania Suma obstarávania_hidden Mena Dátum zverejnenia Lehota na predkladanie ponúk EU fondy DT_hidden Lehota_hidden

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania

Vyhľadávač poskytuje full-text vyhľadávanie v dokumentoch, ktoré boli priložené ku aktuálnemu obstarávaniu. Z dôvodu kolísavej kvality vstupných dokumentov za správnosť údajov strojového spracovania neručíme. V prípade rámcovej zmluvy, či rozdeleného obstarávania môže jeden dokument patriť viacerým obstarávaniam.

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania je prémiová funkcia dostupná pri podpore 8 a viac eur mesačne na portáli Patreon. V prípade, že už ste podporovateľ, prihláste sa a funkcia sa vám odomkne.