1. Objednávateľ požaduje v zmysle príslušných právnych predpisov platných v Slovenskej republike ako aj vnútorných predpisov objednávateľa zabezpečiť podporu modulov v univerzitnom informačnom systéme na zabezpečenie registratúry dokumentov a ich archiváciu ako súčasť procesu workflow dokladov u objednávateľa.; 2. Registratúra spĺňa nasledovný certifikát: Certifikát MV SR o zhode informačného systému s požiadavkami výnosu Ministerstva vnútra Slovenskej republiky č. 525/2011 Z. z. o štandardoch pre elektronické informačné systémy na správu registratúry.; 3. Zabezpečenie supportu (podpory) modulu spisovej služby v univerzitnom informačnom systéme.; 3.1. Modul spisovej služby musí zabezpečovať:; 3.1.1. evidenciu prijatých a odoslaných záznamov, ako aj vlastných záznamov vytvorených objednávateľom, organizovanie, registratúrnych záznamov do spisov; vedenie úplnej a presnej evidencie - registratúrny denník s predpísanými atribútmi,; 3.1.2. automatické prideľovanie registratúrnym záznamom a spisom evidenčného čísla na základe pravidiel definovaných objednávateľom podľa pracoviska používateľa systému a príslušného registratúrneho denníka a zaškolenie používateľov systému,; 3.1.3. systém a jeho funkcionalita garantuje postup práce s elektronickými aj neelektronickými záznamami a spismi vyžadovaný zákonom č. 395/2002 Z.z. o archívoch a registratúrach a o doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov,; 3.1.4. práca so spismi, automatické prideľovanie registratúrnej značky, znaku hodnoty, automaticky sledovať uplynutie lehôt uloženia podľa nastaveného plánu,; 3.1.5. jednotný systém kódov a číselníkov, vedenie rôznych registrov, zoznamov skratiek (napr. kódy registratúrnych denníkov),; 3.1.6. možnosť vytvoriť organizačnú štruktúru organizácie (napr. číselník organizačných jednotiek), vytvoriť štruktúru virtuálnych pracovísk pre používateľov systému (číselník spisových uzlov),; 3.1.7. prehľadné funkcie náhľadov, vyhľadávania, triedenia a filtrovania podľa rôznych kritérií,; 3.1.8. možnosť tvorby a tlače predpísaných tlačových zostáv podľa stanovených šablón (napr. zoznamy spisov, obsah spisov),; 3.1.9. v rámci evidencií možnosť vytvárať virtuálne zakladače – tým sledovať a kopírovať aktuálne uloženia dokumentov,; 3.1.10. využívanie údajovej základne z registratúrneho denníka aj v prostredí registratúrneho strediska,; 3.1.11. požiadavka bezpečnosti a ochrany zapísaných a prenášaných údajov,; 3.1.12. možnosť definovania prístupových práv k jednotlivým častiam systému na základe funkčného zaradenia v organizácii,; 3.1.13. zaznamenanie celého obehu záznamu od jeho prvotného zaevidovania, stav spracovania, stav vybavenia, sledovanie stavu vybavenia, histórie práce s dokumentmi,; 3.1.14. podporu práce s elektronickými záznamami (zákon č. 305/2013 Z. z. o e-Governmente) - t.j. integrácia s elektronickou schránkou, alebo minimálne možnosť uloženia elektronických záznamov (dokumentov), ktoré budú prijímané prostredníctvom elektronickej schránky a odpovedí na ne v registratúrnom systéme,; 3.1.15. zaškolenie používateľov systému,; 3.1.16. bezplatné aktualizácie systému v súlade s legislatívou Slovenskej republiky a vnútornými predpismi objednávateľa štandardne do 30 dní od termínu zmeny.; 4. Zabezpečenie supportu (podpory) ubytovacieho modulu v univerzitnom informačnom systéme.; 4.1. Ubytovací modul musí zabezpečovať:; 4.1.1. organizáciu ubytovania študentov v študentských domovoch (cca 5 lokalít, s možnosťou ďalšieho rozširovania),; 4.1.2. import údajov o študentoch z AIS2/LDAP,; 4.1.3. evidenciu predubytovania s možnosťou:; 4.1.3.1. podania prihlášky na ubytovanie,; 4.1.3.2. elektronického dokladovania špeciálnych dôvodov na ubytovanie s možnosťou schvaľovania/zamietnutia,; 4.1.3.3. zohľadňovania vzdialenosti bydliska študenta na základe tabuliek vzdialeností a časovej náročnosti dochádzania (vrátane ročnej aktualizácie tabuliek vzdialeností a časovej dostupnosti, realizácia prostredníctvom servisných hodín ),; 4.1.3.4. výberu izieb podľa počtu lôžok, pohlavia a pod.,; 4.1.3.5. výberu konkrétnej izby už ubytovaného študenta,; 4.1.3.6. definovania viacerých vĺn predubytovania,; 4.1.3.7. definovania konkrétnej izby ubytovacou referentkou,; 4.1.4. zostavovanie poradovníkov ubytovania na základe priemeru, vzdialenosti a špeciálnych dôvodov,; 4.1.5. možnosť ubytovania pre študentov 1. ročníka na základe potvrdenia návratky,; 4.1.6. workflow pre platby:; 4.1.6.1. študent na základe ubytovania dostáva platobný predpis, úhradu je možné realizovať bankovým prevodom alebo v hotovosti,; 4.1.6.2. systém podporuje automatizované párovanie platieb zo Štátnej pokladnice, z poštových poukážok (VAKUP) a pokladne,; 4.1.6.3. evidencia uhradených, resp. meškajúcich platieb pre študenta po prihlásení do systému,; 4.1.6.4. generovanie pokút vrátane automatického generovania pokút za omeškanie platby,; 4.1.6.5. študent používa pre platbu rovnaký variabilný symbol ako pri ostatných platbách univerzite,; 4.1.7. možnosť tlače ubytovacieho preukazu a potvrdenia o ubytovaní,; 4.1.8. možnosť administrácie výpožičiek inventára,; 4.1.9. možnosť aktualizácie cenníkov ubytovania ako aj stanovenia individuálnej ceny ubytovania,; 4.1.10. možnosť informovať študentov o všetkých predpisoch platieb a úhradách,; 4.1.11. obsahuje výstupy pre informácie o voľných kapacitách, ubytovaných študentoch, finančné a pokladničné zostavy vhodné pre spracovanie analýzy na úrovni izieb, poschodí a študentských domovoch ako aj za celú univerzitu,; 4.1.12. architektúra systému dostatočne flexibilná a otvorená pre ďalšie úpravy v budúcnosti a požiadavky zo strany objednávateľa v Nitre na základe pevnej hodinovej sadzby,; 4.1.13. začiatok riešenia kritických požiadaviek v termíne najneskôr do 24 hodín s ukončením najneskôr do 72 hodín,; 4.1.14. začiatok riešenia bežných požiadaviek v termíne najneskôr do 3 dní s ukončením najneskôr do 14 dní.; 5. Implementácia interných predpisov objednávateľa (prostredníctvom servisných hodín).; 6. Konzultácie.
Technické vlastnosti: 1. Počet registratúrnych záznamov a spisov, Hodnota / charakteristika: min. 30 000 ročne; Technické vlastnosti: 2. Počet používateľov, Hodnota / charakteristika: max. 300 osôb; Technické vlastnosti: 3. Medziročné spracovanie:, Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: 3.1. umožniť otváranie nových registratúrnych denníkov na začiatku každého kalendárneho roka a uzatváranie týchto denníkov ku koncu kalendárneho roka predpísaným spôsobom,, Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: 3.2. prevedenie neuzavretých spisov z predchádzajúceho kalendárneho roka do nového roka cez preprotokolovanie (neuzavretý spis so svojim evidenčným číslom nadväzuje na novo otvorený spis s novým evidenčným číslom)., Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: 4. Termíny riešenia požiadavky:, Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: 4.1. začiatok riešenia kritických požiadaviek v termíne najneskôr do 24 hodín s ukončením najneskôr do 72 hodín,, Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: 4.2. začiatok riešenia bežných požiadaviek v termíne najneskôr do 3 dní s ukončením najneskôr do 14 dní., Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: 5. Plne funkčná testovacia verzia pre potreby odskúšania systému, Hodnota / charakteristika: najneskôr do 7 kalendárnych dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy; Technické vlastnosti: 6. Zaškolenie zástupcov objednávateľa, Hodnota / charakteristika: najneskôr do 10 kalendárnych dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy; Technické vlastnosti: 7. Licenčný súbor spolu s prihlasovacími údajmi, Hodnota / charakteristika: najneskôr 10 pracovných dní pred spustením do ostrej prevádzky; Technické vlastnosti: 8. Preklopenie údajov z predchádzajúceho obdobia, Hodnota / charakteristika: najneskôr 10 pracovných dní pred spustením do ostrej prevádzky; Technické vlastnosti: 9. Webový prehliadač, Hodnota / charakteristika: IE, Chrome, Firefox, Opera; Technické vlastnosti: 10. Používaný operačný prípadne databázový systém na serveroch, Hodnota / charakteristika: Windows Server 2013, Oracle, Linux; Technické vlastnosti: 11. Požiadavky na HW a SW pre serverové riešenie:, Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: 11.1. komunikácia s ostatnými systémami: min. REST API, SOAP API, databázové pohľady,, Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: 11.2. dátové úložisko: relačná databáza s podporou SQL, možnosť prístupu správcu k údajom databázy na čítanie,, Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: 11.3. komunikácia s používateľom prostredníctvom webového rozhrania – systém umožňuje prístup z interného a externého prostredia webu cez štandardné porty (80, 8080),, Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: 11.4. prístup do systému prostredníctvom LDAP univerzity,, Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: 11.5. objednávateľ nemá doménu rovnakej pracovnej skupiny (cookie basic autentifikácia),, Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: 11.6. hierarchické prideľovanie oprávnení, možnosti prepínať používateľa na pohľad podriadeného používateľa v rámci hierarchie,, Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: 11.7. slovenská mutácia aplikácií., Hodnota / charakteristika:
Technické vlastnosti: 1. Zabezpečenie prístupu do univerzitného informačného systému (licencia), Jednotka: mesiac, Minimum: , Maximum: , Presná hodnota: 12; Technické vlastnosti: 2. Support (podpora) modulu spisovej služby, Jednotka: mesiac, Minimum: , Maximum: , Presná hodnota: 12; Technické vlastnosti: 3. Support (podpora) ubytovacieho modulu, Jednotka: mesiac, Minimum: , Maximum: , Presná hodnota: 12; Technické vlastnosti: 4. Implementácia interných predpisov objednávateľa, Jednotka: servisná hodina, Minimum: , Maximum: 40, Presná hodnota: ; Technické vlastnosti: 5. Konzultácie, Jednotka: konzultačná hodina, Minimum: , Maximum: 40, Presná hodnota:
Dodávateľ | Spomedzi uchádzačov | Suma kontraktu | DPH | Mena | Dátum uzavretia kontraktu | Detaily |
---|---|---|---|---|---|---|
IS4U, s.r.o. | 1 | 23 000,00 | 20% | EUR | 13. November 2017 |
Názov obstarávania | Obstarávateľ | Odhadovaná suma (Bez DPH) | Konečná suma (Bez DPH) | Zaplatené | Mena | Rok | Typ | EU fondy | Počet zmlúv | Úspešné |
---|
Názov obstarávania | Obstarávateľ | Suma obstarávania | Suma obstarávania_hidden | Mena | Dátum zverejnenia | Lehota na predkladanie ponúk | EU fondy | DT_hidden | Lehota_hidden |
---|
Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania je prémiová funkcia dostupná pri podpore 8 a viac eur mesačne na portáli Patreon. V prípade, že už ste podporovateľ, prihláste sa a funkcia sa vám odomkne.