Zabezpečenie hardvérovej podpory pre zariadenia používané objednávateľom v rozsahu 7 dní v týždni, 24 hodín denne, oprava zariadenia do 24 hodín od riadneho nahlásenia poruchy.; Trvanie autorizovanej podpory 24 mesiacov od uzatvorenia zmluvy.
Technické vlastnosti: A. Defenícia servisných parametrov IKT zariadení používaných objednávateľom: , Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: IBM zariadenia, Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: 1. V3700 LFF DUAL CONTROL - 1 kus, Hodnota / charakteristika: typ 2072, model L2C; Technické vlastnosti: 2. STORWIZE V7000 EXPANSION 12 - 1 kus, Hodnota / charakteristika: typ 2076, model 212 ; Technické vlastnosti: 3. STORWIZE V7000 EXPANSION 24 - 1 kus, Hodnota / charakteristika: typ 2076, model 224; Technické vlastnosti: 4. STORWIZE V7000 CONTROLLER 24 - 1 kus, Hodnota / charakteristika: typ 2076, model 124; Technické vlastnosti: 5. TS3100 TAPE LIB. DRIVELESS - 1 kus, Hodnota / charakteristika: typ 3573, model 2UL; Technické vlastnosti: LENOVO zariadenia, Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: 1. IBM Flex System Enterprise Chassis - 1 kus, Hodnota / charakteristika: číslo zariadenia (PN): 8721A1G ; Technické vlastnosti: 2. IBM Flex System Fabric 10 Gb Switch - 2 kusy, Hodnota / charakteristika: číslo zariadenia (PN): 95Y3311; Technické vlastnosti: 3. IBM Flex System Fabric 16 Gb SAN Switch - 2 kusy, Hodnota / charakteristika: číslo zariadenia (PN): 88Y6376; Technické vlastnosti: 4. IBM Flex System x240 - 8 kusov, Hodnota / charakteristika: číslo zariadenia (PN): 00AE560; Technické vlastnosti: B. Rozsah pozáručnej servisnej podpory IKT zariadení:, Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: 1. Podpora riešenia akútnych a kritických stavov nepretržite, odstraňovanie porúch on-site alebo prostredníctvom vzdialeného prístupu, Hodnota / charakteristika: 24 hodín x 7 dní v týždni.; Technické vlastnosti: 2. Možnosť eskalácie priamo na výrobcu hardvérového vybavenia., Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: 3. Pravidelná kontrola vybavenia odborníkom zaškoleným pre túto činnosť výrobcom hardvérového vybavenia alebo jeho partnerom alebo inou oprávnenou osobou., Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: 4. Update firmware a microcodes na úrovni hardvérových komponentov., Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: 5. Proaktívna on-line kontrola hardvérového vybavenia., Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: 6. Eskalácia problémov na vyššie úrovne servisnej podpory., Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: 7. Poskytovanie služieb Service Desku, Hodnota / charakteristika: v režime 24 x 7.; Technické vlastnosti: C. Definícia časových parametrov (typy odozvy na nahlásenie prevádzkovej poruchy):, Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: 1. Doba odozvy (maximálne 1 hodina), Hodnota / charakteristika: časový interval meraný od doby, kedy objednávateľ ohlásil prevádzkovú poruchu na Service Desk po dobu, kedy je objednávateľ spätne kontaktovaný dodávateľom.; Technické vlastnosti: 2. Začiatok riešenia problému - nástup na riešenie (maximálne 4 hodiny), Hodnota / charakteristika: doba trvania medzi časom spätného hlásenia poruchy na miesto zadania a začatím ich riešenia lokálne (in-site) alebo vzdialeným prístupom. ; Technické vlastnosti: 3. Doba opravy (maximálne 24 hodín), Hodnota / charakteristika: časový interval meraný od doby, kedy objednávateľ ohlásil prevádzkovú poruchu na Service Desk po dobu, kedy je služba, ktorá bola nedostupná, opäť v prevádzke.; Technické vlastnosti: D. Garantované servisné parametre IKT zariadení:, Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: 1. Pozáručné servisné pokrytie výrobcu, Hodnota / charakteristika: s úrovňou 24 hodín, 7 dní v týždni s garantovaným odstránením poruchy do 24 hodín v mieste inštalácie hardvéru a softvéru.; Technické vlastnosti: 2. Potvrdením výrobcu (IBM/LENOVO) o uzatvorení obchodného a servisného kontraktu s dodávateľom pozáručnej servisnej podpory IKT zariadení výrobca garantuje opravu všetkých zariadení, ktoré spadajú pod túto servisnú zmluvu., Hodnota / charakteristika:
Dodávateľ | Spomedzi uchádzačov | Suma kontraktu | DPH | Mena | Dátum uzavretia kontraktu | Detaily |
---|---|---|---|---|---|---|
DATALAN, a.s. | 1 | 79 800,00 | 20% | EUR | 10. Máj 2017 |
Názov obstarávania | Obstarávateľ | Odhadovaná suma (Bez DPH) | Konečná suma (Bez DPH) | Zaplatené | Mena | Rok | Typ | EU fondy | Počet zmlúv | Úspešné |
---|
Názov obstarávania | Obstarávateľ | Suma obstarávania | Suma obstarávania_hidden | Mena | Dátum zverejnenia | Lehota na predkladanie ponúk | EU fondy | DT_hidden | Lehota_hidden |
---|
Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania je prémiová funkcia dostupná pri podpore 8 a viac eur mesačne na portáli Patreon. V prípade, že už ste podporovateľ, prihláste sa a funkcia sa vám odomkne.