Dodávateľ

PLUSIM spol. s r.o.

Bratislava
Podrobné finančné dáta nájdete na FinState
Index úspešnosti

Záznam v registri hospodárskych subjektov


Názov: PLUSIM spol. s r.o.

IČO: 35818565

Adresa: Staré Grunty 36, Bratislava

Registračné číslo: 2017/4-PO-C6004

Stav: Zapísaný

Záznam platný od: 13. Apríl 2017

Záznam platný do: 13. Apríl 2020

Posledná zmena: 13. Apríl 2017


Keďže dátum uverejnenia výsledku obstarávania vo vestníku môže byť veľmi odlišný od dátumu podpísania samotnej zmluvy k obstarávaniu, sumár zobrazuje obe možnosti.

Zúčastnil sa obstarávaní

Rok Suma obstarávaní Mena Počet obstarávaní Počet uzavretých zmlúv
2015 360 000,00 EUR 1 1
2016 551 007,00 EUR 4 4
2017 75 866,00 EUR 4 4
2018 812 558,00 EUR 7 8
2019 50 484,00 EUR 2 2
Keďže dátum uverejnenia výsledku obstarávania vo vestníku môže byť veľmi odlišný od dátumu podpísania samotnej zmluvy k obstarávaniu, sumár zobrazuje obe možnosti.

Zúčastnil sa obstarávaní

Rok Suma obstarávaní Mena Počet obstarávaní Počet uzavretých zmlúv
2015 360 000,00 EUR 1 1
2016 488 650,00 EUR 3 3
2017 118 457,00 EUR 4 4
2018 806 825,00 EUR 7 8
2019 75 983,00 EUR 3 3

Najpoužívanejšie výrazy v obstarávaniach


Slúžia na celkovú vizualizáciu dát z uzavretých zmlúv verejného obstarávania. Je možné filtrovať výsledky kliknutím na položku(rok, deň, typ), alebo si vybrať na časovej osi potiahnutím myši a nazoomovať kolieskom.

Graf zobrazuje len obstarávania v mene EUR. Časová os zobrazuje dátumy podpisov zmlúv, nie dátumy uverejnenia výsledku vo vestníku. Tieto údaje môžu byť odlišné.

Zmluvy verejných obstarávaní

vybraných záznamov z celkovo | Reset filtrov


Hodnota uzavretých zmlúv

Hodnota zmlúv podľa rokov

Hodnota zmlúv podľa typu

Hodnota zmlúv podľa dní

Zmluvy verejných obstarávaní

vybraných záznamov z celkovo | Reset filtrov


Počet uzavretých zmlúv

Počet zmlúv podľa rokov

Počet zmlúv podľa typu

Počet zmlúv podľa dní

Dodával pre týchto obstarávateľov

V prípade, že jedna uzavretá zmluva v rámci obstarávania obsahovala viacero dodávateľov, UVO neuvádza akým pomerom bola suma rozdelená, preto v niektorých prípadoch čísla nemusia sedieť na 100%.
Obstarávateľ Počet zmlúv s obstarávateľom Celková suma Mena
Ministerstvo vnútra Slovenskej republiky 2 112 330,00 EUR
Finančné riaditeľstvo Slovenskej republiky 15 1 611 575,00 EUR
Hlavné mesto SR Bratislava 1 65 910,00 EUR
Úrad pre verejné obstarávanie 1 60 100,00 EUR

Zoznam obstarávaní kde sa dodávateľ zúčastnil

Názov obstarávania Obstarávateľ Suma obstarávania Mena Rok Typ EU fondy Počet zmlúv uzatvorených v obstarávaní Detaily
Sťahovacie služby Finančné riaditeľstvo Slovenskej republiky 405 000,00 EUR 2016 Služby Neuvedené 1
Sťahovacie služby Finančné riaditeľstvo Slovenskej republiky 360 000,00 EUR 2015 Služby Nie 1
Sťahovacie služby Finančné riaditeľstvo Slovenskej republiky 23 550,00 EUR 2016 Služby Neuvedené 1
Zabezpečenie sťahovania a súvisiacich služieb Úrad pre verejné obstarávanie 64 000,00 EUR 2016 Služby Nie 1
Sťahovacie služby Finančné riaditeľstvo Slovenskej republiky 62 357,00 EUR 2016 Služby Neuvedené 1
Sťahovacie služby Finančné riaditeľstvo Slovenskej republiky 17 936,00 EUR 2017 Služby Neuvedené 1
Sťahovacie služby Finančné riaditeľstvo Slovenskej republiky 18 028,00 EUR 2017 Služby Nie 1
Sťahovacie služby Finančné riaditeľstvo Slovenskej republiky 20 136,00 EUR 2017 Služby Nie 1
Sťahovacie služby Finančné riaditeľstvo Slovenskej republiky 19 766,00 EUR 2017 Služby Nie 1
Zabezpečenie sťahovacích služieb Ministerstvo vnútra Slovenskej republiky 1 269 650,00 EUR 2018 Služby Nie 2
Sťahovacie služby Finančné riaditeľstvo Slovenskej republiky 157 180,00 EUR 2018 Služby Nie 1
Sťahovacie služby Finančné riaditeľstvo Slovenskej republiky 22 911,00 EUR 2018 Služby Nie 1
Dopravné služby nákladnými vozidlami a vozidlom s nízko podlažným prívesom Hlavné mesto SR Bratislava 89 400,00 EUR 2018 Služby Nie 1
Sťahovacie služby Finančné riaditeľstvo Slovenskej republiky 23 728,00 EUR 2018 Služby Nie 1
Sťahovacie služby Finančné riaditeľstvo Slovenskej republiky 405 000,00 EUR 2018 Služby Nie 1
Sťahovacie služby Finančné riaditeľstvo Slovenskej republiky 25 499,00 EUR 2018 Služby Nie 1
Sťahovacie služby Finančné riaditeľstvo Slovenskej republiky 16 747,00 EUR 2019 Služby Nie 1
Sťahovacie služby Finančné riaditeľstvo Slovenskej republiky 33 737,00 EUR 2019 Služby Nie 1





Zoznam všetkých zmlúv dodávateľa podľa centrálneho registra zmlúv (CRZ)

Pozor! Zoznam obsahuje aj zmluvy, ktoré nesúvisia s verejnými obstarávaniami. Zmluvy z CRZ sú párované podľa IČO, alebo mena dodávateľa. Keďže dáta na CRZ nie sú vždy vyplnené na 100% správne, nie je možné zaručiť vyhľadanie všetkých zmlúv, resp. môžu sa v tabuľke objaviť zmluvy iných/podobných dodávateľov. Ak zmluvu nie je možné nájsť v tejto tabuľke, je nutné vyhľadávať vo všetkých zmluvách z CRZ.

Zoznam obsahuje 19 zmlúv.

Dodávateľ Objednávateľ Vec zmluvy Číslo zmluvy Stav Suma Dátum podpísania Dátum účinnosti Detaily
Dodávateľ Objednávateľ Vec zmluvy Číslo zmluvy Stav Suma Dátum podpísania Dátum účinnosti Detaily
Sledovať profil v RPVS

Dáta z registra partnerov verejného sektora

Podľa novely zákona č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní bol zavedený inštitút s pomenovaním „konečný užívateľ výhod“ s cieľom identifikovať vlastnícku štruktúru subjektov vo verejnom obstarávaní až po úroveň fyzických osôb. Viac info na webe Ministerstva spravodlivosti.

Osobné údaje konečných užívateľov výhod sú spracúvane na základe oprávneného záujmu v rámci GDPR.

Koneční užívatelia výhod (KUV)

Kto je KUV?

Meno:
Ing. Miloslav Repka
Adresa:
Bottova 40 Chorvátsky Grob 90025
Krajina:
Slovenská republika
Dátum narodenia:
23. August 1974
Verejná osoba:
Neuvedené
Záznam od:
24. Júl 2017

Meno:
Mgr. Radoslav Stankoven
Adresa:
Vyšná Revúca 731 Liptovské Revúce 03474
Krajina:
Slovenská republika
Dátum narodenia:
13. Február 1976
Verejná osoba:
Neuvedené
Záznam od:
24. Júl 2017

Meno:
Ing. Miroslav Kudlej
Adresa:
Senecká 32 Tomášov 90044
Krajina:
Slovenská republika
Dátum narodenia:
23. Október 1973
Verejná osoba:
Neuvedené
Záznam od:
24. Júl 2017

Meno:
Ing. Miroslav Kudlej
Adresa:
Senecká 32 Tomášov 90044
Krajina:
Slovenská republika
Dátum narodenia:
23. Október 1973
Verejná osoba:
Neuvedené
Záznam od:
31. Január 2017
Záznam do:
24. Júl 2017

Meno:
Ing. Miloslav Repka
Adresa:
Bottova 40 Chorvátsky Grob 90025
Krajina:
Slovenská republika
Dátum narodenia:
23. August 1974
Verejná osoba:
Neuvedené
Záznam od:
31. Január 2017
Záznam do:
24. Júl 2017

Meno:
Mgr. Radoslav Stankoven
Adresa:
Vyšná Revúca 731 Liptovské Revúce 03474
Krajina:
Slovenská republika
Dátum narodenia:
13. Február 1976
Verejná osoba:
Neuvedené
Záznam od:
31. Január 2017
Záznam do:
24. Júl 2017

Oprávnené osoby

Kto je oprávnená osoba?

Meno:
REKEN & PARTNERS Law Firm s. r. o.
Adresa:
Tichá 45 Bratislava - mestská časť Staré Mesto 81102

Verifikačné dokumenty


Záznam platný od: 24.07.2017 do:

Stiahni


Dáta z registra právnických osôb

Prístupné vďaka slovensko.digital

Porovnanie tržieb a ziskov so sumami verejných obstarávaní

Graf bolo možné vytvoriť vďaka dátam od Finstat.sk

Graf zobrazuje porovnanie súm verejných obstarávaní a tržieb, či ziskov v priebehu rokov (ak ku danému roku nie je údaj o tržbách, či ziskoch, tak sa tento údaj nenachádza na portáli Finstat). V prípade, že suma obstarávaní za rok je vyššia než tržby, pravdepodobne bola v danom roku uzavretá rámcová dohoda na viac rokov alebo sumy vo vestníku nie sú uvedené správne. Porovnanie má len informatívny charakter.

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania

Vyhľadávač poskytuje full-text vyhľadávanie v dokumentoch obstarávaní, ktorých sa zúčastnil dodávateľ. Z dôvodu kolísavej kvality vstupných dokumentov za správnosť údajov strojového spracovania neručíme. V prípade rámcovej zmluvy, či rozdeleného obstarávania môže jeden dokument patriť viacerým obstarávaniam.

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania je prémiová funkcia dostupná pri podpore 8 a viac dolárov mesačne na portáli Patreon. V prípade, že už ste podporovateľ, prihláste sa a funkcia sa vám odomkne.

Prihlás sa cez Patreon

Podporte UVOstat pre dobrý pocit, prémiové funkcie a všetko bez reklám.

Become a patron button@2x
×