Vyhlásené obstarávanie

Dodávka inovatívnej technológie na rezanie a ohýbanie kovových materiálov ”


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
HORNONITRIANSKE BANE zamestnanecká, akciová spoločnosť (v skratke HBz, a.s.)
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Áno
Odhadovaná suma(Bez DPH):
684 660,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
42611000-2
Elektronická aukcia:
Áno
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Dátum vyhlásenia:
1. December 2016
Lehota na predkladanie ponúk:
31. Január 2017
Dátum otvárania ponúk:
31. Január 2017
Ponuka musí platiť do:
30. September 2017
Miesto otvárania ponúk:
WELL management, s.r.o., Hurbanovo nám. 46, 972 01 Bojnice.
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Uvedená lehota IV.2.7 sa týka otvárania častí ponúk s označením "Ostatné". Otváranie ponúk, časť "Ostatné" i časť "Kritériá", sa uskutoční v súlade so zákonom o verejnom obstarávaní, bez prítomnosti uchádzačov v nadväznosti na dvojkolovosť postupu a použitú elektronickú aukciu. Otváranie ponúk v zmysle § 52 a § 54 zákona o verejnom obstarávaní je neverejné.
Rozdelenie na časti:
Áno
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Nie
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Nie
Elektronická fakturácia:
Nie
Elektronické platby:
Áno

Doba trvania

Od zadania zákazky:
v mesiacoch (od zadania zákazky) : 5

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je dodávka inovatívnej technológie na rezanie a ohýbanie kovových materiálov. Predmetom časti 1 je dodanie jedného Laserového rezacieho stroja. Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.Predmetom časti 2 je dodanie jedného CNC ohraňovacieho lisu. Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.

Doplňujúce informácie

1. Záujemcovia si môžu súťažné podklady vyžiadať písomne e-mailom na e-mailovej adrese durkovicova@well.sk alebo toth@well.sk Súťažné podklady sa poskytujú výlučne v elektronickej forme na e-mailovú adresu záujemcu, uvedenú v doručenejžiadosti o poskytnutie súťažných podkladov. 2. Každého záujemcu informujeme, že súťažné podklady sú k dispozícii v profile verejného obstarávateľa a sú prístupné bez obmedzenia. Všetky prípadné opravy a/alebo odpovede na žiadosti o vysvetlenie budú zverejnené tamtiež. 3. Komunikácia a výmena informácií medzi verejným obstarávateľom, t.j. osobou v zmysle § 8 zákona o verejnom obstarávaní a záujemcami/uchádzačmi sa na základe § 187 ods. 8 zákona uskutoční písomne prostredníctvom pošty, iného doručovateľa, elektronicky alebo kombináciou uvedených spôsobov, pričom pod pojmom elektronicky resp. v elektronickej podobe sa rozumie komunikácia uskutočňovaná prostredníctvom e-mailu. 4. Cena bude splatná do 60 dní odo dňa vystavenia faktúry. 5. Predávajúci/zhotoviteľ sa zaväzuje strpieť výkon kontroly/auditu/overovania súvisiaceho s predmetom kúpy, prácami a poskytnutými službami a kedykoľvek počas platnosti a účinnosti Zmluvy o poskytnutí NFP poskytnúť oprávneným osobám (poskytovateľ a ním poverené osoby, Útvar následnej finančnej kontroly a nimi poverené osoby, Najvyšší kontrolný úrad SR, príslušná Správa finančnej kontroly, Certifikačný orgán a nimi poverené osoby, Orgán auditu, jeho spolupracujúce orgány a nimi poverené osoby, Splnomocnení zástupcovia Európskej Komisie a Európskeho dvora audítorov, Osoby prizvané predchádzajúcimi orgánmi v súlade s príslušnými právnymi predpismi SR a EÚ) všetku potrebnú súčinnosť. 6. Pre účely zadávania tejto zákazky sa pod pojmom verejný obstarávateľ myslí osoba podľa § 8 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní