Vyhlásené obstarávanie

Zavedenie inovatívnej technológie- obstaranie úhlovej píly


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Martin Bicko
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Áno
Odhadovaná suma(Bez DPH):
104 266,67
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
42642100-9
Elektronická aukcia:
Áno
Rámcová dohoda:
Neuvedené
Postup:
Dátum vyhlásenia:
31. Júl 2014
Lehota na predkladanie ponúk:
21. August 2014
Dátum otvárania ponúk:
21. August 2014
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Zbudská Belá 57, 067 01 Zbudská Belá
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Neuvedené
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Neuvedené
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa


Ekonomicky najvýhodnejšia ponuka z hľadiska

  • 70 % Celková cena
  • 20 % Lehota dodávky
  • 10 % Lehota nástupu na servisný zásah v rámci záručného a pozaručného servisu

Opis obstarávania

Predmetom obstarávania je dodávka úhlovej píly: Priemer pílových kotúčov do550 mm Min. priemer spracovaného kmeňa150 mm Max. priemer spracovaného kmeňa1000 mm Min. dĺžka spracovaného kmeňa600 mm Max. dĺžka spracovaného kmeňa6 m Max. veľkosť výrezu, pri použití pílových kotúčov 550 mm 210 x 210 mm Príkon hlavných motorov max.22 kW Spôsob nakladania kmeňovhydraulické Stroj vo výbave má obsahovať: Elektronické riadenie rezu Stacionárny ovládací panel Hydraulické upínače Hydraulické pridvihovacie válce Hydraulická rampa so sklápacími ramenami pre nakladanie kmeňov na stroj z pravej strany Hydraulické obracače typ L s vodorovným a zvislým vyrovnávaním zbiehavosti kmeňa

Doplňujúce informácie

Obstaranie predmetu zákazky sa bude spolufinancovať z prostriedkov Európskeho spoločenstva, Operačný program: Operačný program : Konkurencieschopnosť a hospodársky rast Prioritná os: Prioritná os 1-Inovácie a rast konkurencieschopnosti Opatrenie: 1.1.-Inovácie a technologické transfery Kod výzvy: KaHR-111DM-1301 Predmet zákazky bude vyplatený po dodaní celej zákazky bez chýb a nedostatkov, následne je predávajúci oprávnený vystaviť faktúru s lehotou splatnosti podľa podmienok poskytovateľa nenávratného finančného príspevku. Predpokladaná lehota splatnosti faktúry je do 90 dní odo dňa jej doručenia kupujúcemu resp. podľa poskytovateľa nenávratného finančného príspevku. Súťažné podklady si môže záujemca vyžiadať písomne na adrese : ako adresa verejného obstarávateľa uvedená v odd.1. Súťažné podklady budú zasielané poštou. Ak uchádzač predkladá verejnému obstarávateľovi dokumenty v listinnej podobe, predloží ich súčasne v elektronickej podobe na pamäťovom médiu, pričom ak ide o dokumenty, ktoré sú podpísané alebo obsahujú odtlačok pečiatky, predkladajú sa v elektronickej podobe s uvedením mena a priezviska osôb, ktoré dokumenty podpísali a dátumu podpisu, bez uvedenia podpisu týchto osôb a odtlačku pečiatky. Doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti uchádzačov so sídlom mimo územia Slovenskej republiky musia byť predložené v pôvodnom jazyku a súčasne musia byť preložené do štátneho jazyka okrem dokladov predložených v českom jazyku. Ak sa zistí rozdiel v ich obsahu, rozhodujúci je úradný preklad v štátnom jazyku. V súlade s § 32 ods. 11 zákona o verejnom obstarávaní splnenie podmienky účasti možno preukázať čestným vyhlásením uchádzača, pričom doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá úspešný uchádzač podľa § 44 ods. 1 v čase a spôsobom určeným verejným obstarávateľom. V prípade potreby vysvetlenia súťažných podkladov alebo inej sprievodnej dokumentácie môže ktorýkoľvek zo záujemcov/uchádzačov písomne požiadať o ich vysvetlenie podľa § 38 zákona č. 25/2006 o verejnom obstarávaní priamo u zodpovednej osoby na adrese uvedenej v odd. 1.Za včas doručenú požiadavku záujemcu/uchádzača o vysvetlenie podľa bodu sa považuje požiadavka o vysvetlenie doručená najneskôr šesť pracovných dní pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk.. Odpoveď na každú požiadavku o vysvetlenie súťažných podkladov, sa preukázateľne bezodkladne oznámi všetkým záujemcom/uchádzačom, ktorí si prevzali súťažné podklady od verejného obstarávateľa, avšak najneskôr päť pracovných dní pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk. Dodatočné informácie o elektronickej aukcii: Podrobnosti sú uvedené v súťažných podkladoch.