Vyhlásené obstarávanie

Dodávka medicinálnych a technických plynov, prenájom zásobníka vrátane súvisiacich služieb


Toto vyhlásené obstarávanie už má uverejnený výsledok. Nájdete ho nižšie v časti výsledky.

Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Nemocnica s poliklinikou Považská Bystrica
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
312 730,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
24111500-0
Elektronická aukcia:
Áno
Rámcová dohoda:
Áno
Postup:
Verejná súťaž
Dátum vyhlásenia:
14. Máj 2020
Lehota na predkladanie ponúk:
18. Jún 2020
Dátum otvárania ponúk:
18. Jún 2020
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Pri použití elektronickej aukcie je podľa § 54 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní otváranie ponúk neverejné, údaje z otvárania ponúk komisia nezverejňuje a neposiela uchádzačom ani zápisnicu z otvárania ponúk.
Rozdelenie na časti:
Áno
Zrýchlený postup:
Nie
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Nie
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Áno
Elektronická fakturácia:
Áno
Elektronické platby:
Áno

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Doba trvania

Od zadania zákazky:
v mesiacoch (od zadania zákazky) : 24

Výsledky

Dodávka medicinálnych a technických plynov, prenájom zásobníka vrátane súvisiacich služieb

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je dodanie medicinálnych a technických plynov, prenájom zásobníka vrátane súvisiacich služieb pre nemocnice v zriaďovateľskej pôsobnosti Trenčianskeho samosprávneho kraja a to v súlade s platnou právnou úpravou, predovšetkým zákonom č. 362/2011 Z.z. o liekoch a zdravotníckych pomôckach a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov, zákonom č. 513/1991 Z.z. (Obchodný zákonník) v platnom znení a zákonom 40/1964 Z.z. (Občiansky zákonník) v platnom znení , v rozsahu,v akom sa tieto právne predpisy vzťahujú na dodávku medicinálnych a technických plynov a kvapalín, a ďalej v súlade s prevádzkovými predpismi verejného obstarávateľa, vrátane všetkých prípadných súvisiacich činností v rozsahu bližšie uvedených v týchto súťažných podkladoch. Predmetom zákazky je tiež prenájom a zabezpečenie príslušných prepravných a skladovacích nádob pre technické a medicinálne plyny a kvapalinu.. Predmetom zákazky je: dodávka kvapalného medicinálneho kyslíka v cisterne do zásobníka, dodávka medicinálnych a technických plynov v oceľových/tlakových fľašiach a iných tlakových nádobách, prenájom oceľových/tlakových fliaš a iných tlakových nádob na požadovanú dobu, dodanie, nainštalovanie a pripojenie zásobníka na skvapalnený medicinálny kyslík v mieste inštalácie na požadovanú dobu prenájom vrátane servisu a údržby prenajatého technického zariadenia zásobníka na medicinálny kvapalný kyslík. Špecifikácia, obsah, balenie a predpokladané množstvo na 24 mesiacov je uvedené v súťažných podkladoch.Predmetom zákazky je: dodávka kvapalného medicinálneho kyslíka v cisterne do zásobníka, dodávka medicinálnych a technických plynov v oceľových/tlakových fľašiach a iných tlakových nádobách, prenájom oceľových/tlakových fliaš a iných tlakových nádob na požadovanú dobu, dodanie, nainštalovanie a pripojenie zásobníka na skvapalnený medicinálny kyslík v mieste inštalácie na požadovanú dobu prenájom vrátane servisu a údržby prenajatého technického zariadenia zásobníka na medicinálny kvapalný kyslík. Špecifikácia, obsah, balenie a predpokladané množstvo na 24 mesiacov je uvedené v súťažných podkladochPredmetom zákazky je dodávka kvapalného medicinálneho kyslíka v cisterne do zásobníka, dodávkamedicinálnych a technických plynov v oceľových/tlakových fľašiach a iných tlakových nádobách, prenájomoceľových/tlakových fliaš a iných tlakových nádob na požadovanú dobu, prípadná výmena plniacej koncovkykvapalného kyslíka, materiál a inštalácia zahrnutá v cene (náklady znáša dodávateľ), paušálny ročný servisa údržba, odborné prehliadky a odborné skúšky v lehote určenej platnou legislatívou, Vyhl. Č. 508/2009 Z.z.vyhradeného technického zariadenia: 1x zásobník kvapalného kyslíka, typ ZT 20, v. č. 27275, 1x zásobník kvapalného kyslíka, typ ZT 10, v. č. 27855, Hlavné vzduchové odparovače 2 ks, Pripojovacie potrubie a armatúry v rámci odparovacej stanice v rozsahu od plniacej koncovky obochzásobníkov až po uzatvárací ventil (vrátane) na výstupe z odparovacej stanice do centrálneho potrubia.Dodávateľ je zodpovedný za dodržanie termínu odbornej prehliadky resp. odbornej skúšky. Špecifikácia, obsah, balenie a predpokladané množstvo na 24 mesiacov je uvedené v súťažných podkladoch.

Doplňujúce informácie

1. V zmysle § 66 ods.7 zákona o verejnom obstarávaní verejný obstarávateľ rozhodol, že vyhodnotenie splnenia podmienok účasti podľa §40 sa uskutoční po vyhodnotení ponúk podľa § 53. 2. Verejný obstarávateľ bude pri komunikácii v celom procese obstarávania postupovať v zmysle § 20 zákona o verejnom obstarávaní prostredníctvom komunikačného rozhrania systému JOSEPHINE; Podrobnejšie informácie ohľadom komunikácie sú uvedené v súťažných podkladoch. 3. Pravidlá pre doručovanie: zásielka sa považuje za doručenú záujemcovi/uchádzačovi, ak jej adresát bude mať objektívnu možnosť oboznámiť sa s jej obsahom, t.j. ako náhle sa dostane zásielka do sféry jeho dispozície. Za okamih doručenia sa v systéme JOSEPHINE považuje okamih jej odoslania v systéme JOSEPHINE a to v súlade s funkcionalitou systému. 4.Ponuka bude vyhotovená elektronicky v zmysle § 49 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní a vložená do systému JOSEPHINE umiestnenom na webovej adrese https://josephine.proebiz.com/ 5.Predkladanie ponúk je umožnené iba autentifikovaným uchádzačom. Autentifikácia je možná týmito spôsobmi: a)v systéme JOSEPHINE registráciou a prihlásením pomocou občianskeho preukazu s elektronickým čipom a bezpečnostným osobnostným kódom (eID). V systéme je autentifikovaná spoločnosť, ktorú pomocou eID registruje štatutár danej spoločnosti. Autentifikáciu vykonáva poskytovateľ systému JOSEPHINE a to v pracovných dňoch v čase 8.00 16.00 hod. O dokončení autentifikácie je uchádzač informovaný e-mailom. b) nahraním kvalifikovaného elektronického podpisu (napríklad podpisu eID) štatutára danej spoločnosti na kartu užívateľa po registrácii a prihlásení do systému JOSEPHINE. Autentifikáciu vykoná poskytovateľ systému JOSEPHINE a to v pracovných dňoch v čase 8.00 16.00 hod. O dokončení autentifikácie je uchádzač informovaný e-mailom. c) vložením dokumentu preukazujúceho osobu štatutára na kartu užívateľa po registrácii, ktorý je podpísaný elektronickým podpisom štatutára, alebo prešiel zaručenou konverziou. Autentifikáciu vykoná poskytovateľ systému JOSEPHINE a to v pracovných dňoch v čase 8.00 16.00 hod. O dokončení autentifikácie je uchádzač informovaný e-mailom. d) vložením plnej moci na kartu užívateľa po registrácii, ktorá je podpísaná elektronickým podpisom štatutára aj splnomocnenou osobou, alebo prešla zaručenou konverziou. Autentifikáciu vykoná poskytovateľ systému JOSEPHINE a to v pracovné dni v čase 8.00 16.00 hod. O dokončení autentifikácie je uchádzač informovaný e-mailom. e)počkaním na autentifikačný kód, ktorý bude poslaný na adresu sídla firmy do rúk štatutára uchádzača v listovej podobe formou doporučenej pošty. Lehota na tento úkon sú obvykle 4 pracovné dni (v rámci Európskej únie) a je potrebné s touto lehotou počítať pri vkladaní ponuky. O odoslaní listovej zásielky je uchádzač informovaný e-mailom. Autentifikovaný uchádzač si po prihlásení do systému JOSEPHINE v prehľade - zozname obstarávaní vyberie predmetné obstarávanie a vloží svoju ponuku do určeného formulára na príjem ponúk, ktorý nájde v záložke Ponuky a žiadosti. 6. Verejný obstarávateľ umožňuje neobmedzený a priamy prístup elektronickými prostriedkami k súťažným podkladom a k prípadným všetkým doplňujúcim podkladom. Tieto všetky podklady/dokumenty budú verejným obstarávateľom zverejnené ako elektronické dokumenty v profile verejného obstarávateľa https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanieprofilov/detail/1355 formou odkazu na systém JOSEPHINE. 7.Komunikačným jazykom v tejto verejnej súťaži je slovenský jazyk. 8.Verejný obstarávateľ zruší verejné obstarávanie alebo jeho časť, ak bude splnená niektorá z podmienok uvedených v § 57 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní a môže zrušiť verejné obstarávanie alebo jeho časť za okolností podľa § 57 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní. 9. Skutočnosti, ktoré môžu nastať v procese postupu zadávania zákazky, neupravené týmto oznámením o vyhlásení verejného obstarávania a súťažnými podkladmi, sa riadia príslušnými ustanoveniami zákona.