Vyhlásené obstarávanie

Poskytovanie služieb na pozáručný servis zariadení výpočtovej a kancelárskej techniky


Toto vyhlásené obstarávanie už má uverejnený výsledok. Nájdete ho nižšie v časti výsledky.

Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Ministerstvo práce, sociálnych vecí a rodiny Slovenskej republiky
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
1 841 389,58
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
50312000-5
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Áno
Postup:
Verejná súťaž
Dátum vyhlásenia:
17. Marec 2020
Lehota na predkladanie ponúk:
14. Apríl 2020
Dátum otvárania ponúk:
14. Apríl 2020
Ponuka musí platiť do:
30. Jún 2020
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Otváranie ponúk (OP) sa v zmysle § 20 ods. 11 ZVO vykonáva v EN EVOSERVIS, a to sprístupnením ponúk komisii, po vložení e-kľúčov členov komisie. Tento EN uplynutím LPP automaticky zverejní informácie v zmysle § 52 ods. 2 ZVO uchádzačom, ktorí predložili ponuku a vygeneruje zápisnicu resp. protokol z OP.
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Nie
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Nie
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Nie
Elektronická fakturácia:
Áno
Elektronické platby:
Áno

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Áno
Náklady/Cena:
Cena

Doba trvania

Od zadania zákazky:
v mesiacoch (od zadania zákazky) : 48

Výsledky

Poskytovanie služieb na pozáručný servis zariadení výpočtovej a kancelárskej techniky

Poskytovanie služieb na pozáručný servis zariadení výpočtovej a kancelárskej techniky

Poskytovanie služieb na pozáručný servis zariadení výpočtovej a kancelárskej techniky

Poskytovanie služieb na pozáručný servis zariadení výpočtovej a kancelárskej techniky

Poskytovanie služieb na pozáručný servis zariadení výpočtovej a kancelárskej techniky

Poskytovanie služieb na pozáručný servis zariadení výpočtovej a kancelárskej techniky

Poskytovanie služieb na pozáručný servis zariadení výpočtovej a kancelárskej techniky

Poskytovanie služieb na pozáručný servis zariadení výpočtovej a kancelárskej techniky

Poskytovanie služieb na pozáručný servis zariadení výpočtovej a kancelárskej techniky

Poskytovanie služieb na pozáručný servis zariadení výpočtovej a kancelárskej techniky

Poskytovanie služieb na pozáručný servis zariadení výpočtovej a kancelárskej techniky

Poskytovanie služieb na pozáručný servis zariadení výpočtovej a kancelárskej techniky

Poskytovanie služieb na pozáručný servis zariadení výpočtovej a kancelárskej techniky

Poskytovanie služieb na pozáručný servis zariadení výpočtovej a kancelárskej techniky

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je záväzok Poskytovateľa poskytovať Objednávateľovi pozáručný servis výpočtovej a kancelárskej techniky.Bližšia špecifikácia je uvedená v súťažných podkladoch.. Predmetom zákazky je záväzok Poskytovateľa poskytovať Objednávateľovi pozáručný servis zariadení výpočtovej a kancelárskej techniky kvalitne a včas. Predmet zákazky zahŕňa dodávkou súvisiaceho materiálu a náhradných dielov aj nasledovné služby: a) pozáručný servis zariadení uvedené v súťažných podkladoch príloha č. 1 Rámcovej dohody b) pravidelné služby správy výpočtovej techniky pre centrálny chod umiestnenej v stojanoch serverovní u Objednávateľa na adrese Špitálska 8 a Župné námestie 5 a 6 Bratislava uvedené v súťažných podkladoch v prílohe č. 2 Rámcovej dohody. c) špeciálne servisné služby výpočtovej techniky pre centrálny chod umiestnenej v stojanoch serverovní u Objednávateľa na adrese Špitálska 8 a Župné námestie 5 a 6 Bratislava uvedené v súťažných podkladoch v prílohe č. 2 Rámcovej dohody.Bližšia špecifikácia je uvedená v súťažných podkladoch.

Doplňujúce informácie

1. Ministerstvo práce, sociálnych vecí a rodiny SR ako centrálna obstarávacia organizácia pre rezort MPSVR SR vykonáva predmetné verejné obstarávanie pre Ústredie práce sociálnych vecí a rodiny elektronicky v systéme elektronického verejného obstarávania. Komunikácia vrátane doručovania sa realizuje v systéme EVOSERVIS. Doručenie prostredníctvom elektronického nástroja je okamih prijatia dátovej správy na elektronickú adresu adresáta/adresátov dátovej správy v elektronickom nástroji. Každý záujemca/uchádzač, ktorý nie je registrovaný v systéme Evoservis sa zaregistruje do systému na adrese www.evoservis.sk/mpsvrsr/, prípadne na www.evoservis.sk. Po zaregistrovaní mu bude na ním zadaný e-mail zaslaný prístupov kód (meno a heslo) pre prihlásenie do systému EVOSERVIS za účelom komunikácie s verejným obstarávateľom, preberania zadávacej dokumentácie, príloh a predkladanie elektronických ponúk v systéme Evoservis Registrovaný uchádzač v systéme Evoservis sa už opakovane neregistruje. Na prihlásenie do systému používa prístupové kódy, ktoré mu boli doručené pri prvotnej registrácii. Po prihlásení do systému má uchádzač v profile Prehľad zákaziek po potvrdení žiadosti o zadávaciu dokumentáciu neobmedzený prístup ku všetkým údajom a pokynom, vrátane súťažných podkladov a príslušných príloh. Uchádzač bude svoju ponuku predkladať elektronicky v zmysle § 49 ods. 1 písm. a) ZVO. Predloženie elektronickej ponuky sa bude potvrdzovať uznávanou elektronickou značkou (UEZ). Bližšie informácie o používaní UEZ sú uvedené v súťažných podkladoch. V prípade otázok, resp. žiadosti o vysvetlenie bude záujemca/uchádzač komunikovať s verejným obstarávateľom priamo v systéme Evoservis cez komunikačné rozhranie v zmysle časti A. súťažných podkladov. 2. V elektronicky podanej ponuke sa predkladajú scany originálnych dokladov alebo úradne osvedčených kópií. Ak uchádzač predložil v ponuke dokumenty, ktoré nie sú podpísané zaručeným elektronickým podpisom, (alebo ekvivalentom) pred podpisom zmluvy na výzvu verejného obstarávateľa predloží originály požadovaných dokladov alebo úradne overené kópie originálov dokladov. 3. Verejný obstarávateľ požaduje zábezpeku na ponuku vo výške 20.000,- Eur (slovom: dvadsaťtisíc Eur). Podrobné informácie o spôsobe zloženia zábezpeky sú uvedené v súťažných podkladoch. 4. Verejná súťaž sa realizuje postupom podľa § 66 druhá veta ods. 7 ZVO (tzv. superreverzná verejná súťaž). 5. V prípade naplnenia podmienok § 11 ZVO uchádzač, s ktorým bude podpísaná rámcová dohoda a jeho známi subdodávatelia, musia byť pred podpisom predmetnej zmluvy zapísaní v Registri partnerov verejného sektora. 6. Odôvodnenie nerozdelenia zákazky na časti je uvedené v súťažných podkladoch. 7. Podľa § 39 ZVO môže uchádzač predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti určené verejným obstarávateľom Jednotným európskym dokumentom (JED). Verejný obstarávateľ povoľuje, že uchádzač môže vyplniť len oddiel GLOBÁLNY ÚDAJ PRE VŠETKY PODMIENKY ÚČASTI časti IV JED bez toho, aby musel vyplniť iné oddiely časti IV JED 8.Doplňujúce informácie k bodu II.2.7 Rámcová dohoda sa uzatvára na dobu určitú, t.j. na 48 mesiacov od nadobudnutia účinnosti tejto rámcovej dohody alebo do vyčerpania maximálneho finančného limitu Objednávateľa.