Vyhlásené obstarávanie

Autorizovaný pozáručný servis hardvérových a softvérových komponentov na zabezpečenie prevádzky IKT infraštruktúry


Toto vyhlásené obstarávanie už má uverejnený výsledok. Nájdete ho nižšie v časti výsledky.

Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Všeobecná zdravotná poisťovňa, a.s.
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
1 452 777,25
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
72514300-4
Elektronická aukcia:
Áno
Rámcová dohoda:
Áno
Postup:
Verejná súťaž
Dátum vyhlásenia:
24. Január 2020
Lehota na predkladanie ponúk:
25. Február 2020
Dátum otvárania ponúk:
25. Február 2020
Ponuka musí platiť do:
30. Apríl 2020
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Otváranie ponúk je vzhľadom na použitie elektronickej aukcie v zmysle § 54 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní neverejné.
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Nie
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Nie
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Áno
Elektronická fakturácia:
Áno
Elektronické platby:
Áno

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Doba trvania

Od zadania zákazky:
v mesiacoch (od zadania zákazky) : 36

Výsledky

Autorizovaný pozáručný servis hardvérových a softvérových komponentov na zabezpečenie prevádzky IKT infraštruktúry

Opis obstarávania

Predmetom verejného obstarávania je Autorizovaný pozáručný servis hardvérových a softvérových komponentov na zabezpečenie prevádzky IKT infraštruktúry. Poskytovateľ poskytne služby pozáručného autorizovaného servisu hardvérových a softvérových komponentov IKT infraštruktúry VšZP po dobu 36 mesiacov nasledovnými spôsobmi: A. Paušálny servis, B. Servis nad rámec paušálu, C. Špeciálne poradensko-odborné služby poskytované na vyžiadanie nad rámec paušálu. Podrobne uvedené v súťažných podkladoch.

Doplňujúce informácie

Prístup k súťažným podkladom a ku všetkým ostatným dokumentom zákazky, t. j. vysvetľovanie súťažných podkladov, prípadne ich doplnenie je elektronicky cez systém JOSEPHINE umiestnenom na webovej adrese https://josephine.proebiz.com/, čím verejný obstarávateľ umožňuje neobmedzený a priamy prístup k súťažným podkladom. Verejný obstarávateľ bude postupovať podľa § 66 ods. 7 zákona o verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ bude pri komunikácii v celom procese verejného obstarávania, t. j. pred aj po lehote na predkladanie ponúk postupovať v zmysle § 20 zákona o verejnom obstarávaní prostredníctvom komunikačného rozhrania systému JOSEPHINE. Pravidlá pre doručovanie zásielok: zásielka sa považuje za doručenú záujemcovi/uchádzačovi okamihom jej prevzatia. Za okamih prevzatia sa považuje okamih, odkedy má adresát objektívnu možnosť oboznámiť sa s jej obsahom, t,j. akonáhle sa dostane zásielka do sféry jeho dispozície. Ponuka je vyhotovená elektronicky v zmysle § 49 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní a vložená do systému JOSEPHINE umiestnenom na webovej adrese https://josephine.proebiz.com/. Predkladanie ponúk je umožnené iba autentifikovaným uchádzačom. Popis autentifikácie uchádzača je popísaný v súťažných podkladoch. Verejný obstarávateľ vylúči z verejného obstarávania uchádzača v prípade podľa § 40 ods. 6 písm. g) zákona o verejnom obstarávaní (na základe dôveryhodných informácií má verejný obstarávateľ dôvodné podozrenie, že uchádzač alebo záujemca uzavrel v danom verejnom obstarávaní s iným hospodárskym subjektom dohodu narúšajúcu hospodársku súťaž). Úspešný uchádzač musí byť zapísaný v registri partnerov verejného sektora ak má povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora, táto povinnosť sa vzťahuje aj na subdodávateľov, ktorí sú v čase uzavretia zmluvy verejnému obstarávateľovi známi a majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo verejné obstarávanie zrušiť v prípade, ak bude predložená len jedna ponuka. Predmetné verejné obstarávanie nie je zelené verejné obstarávanie, obstarávanie inovácií ani obstarávanie zamerané na sociálne aspekty.