Vyhlásené obstarávanie

Inovatívne technológie v spoločnosti Strojspiš spol. s r.o.


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Strojspiš, spol. s r.o.
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Áno
Odhadovaná suma(Bez DPH):
358 647,33
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
42612000-9
Elektronická aukcia:
Áno
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Verejná súťaž
Dátum vyhlásenia:
5. Október 2016
Lehota na predkladanie ponúk:
4. November 2016
Dátum otvárania ponúk:
4. November 2016
Ponuka musí platiť do:
28. Apríl 2017
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
neuplatňuje sa
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Nie
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Nie
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Áno
Elektronická fakturácia:
Áno
Elektronické platby:
Áno

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Doba trvania

Od zadania zákazky:
v mesiacoch (od zadania zákazky) : 6

Opis obstarávania

Predmetom zákazky sú Stroje na opracovanie hliníkových profilov a panelov vrátane dodania, montáže, sfunkčnenie zariadenia a zaškolenia v rámci projektu: Inovatívne technológie v spoločnosti Strojspiš, spol. s r.o. v rozsahu: 1.Obrábacie centrum na hliníkové profily 1 ks 2.Vertikálne obrábacie centrum na hliníkové panely 1 ks 3.Rohovací lis na spájanie hliníkových profilov 1 ks 4.Píla na rezanie hliníkových atypov v dvoch rovinách 1 ks Podrobný opis predmetu zákazky a jeho špecifikácia je uvedená v súťažných podkladoch.. Predmetom zákazky sú Stroje na opracovanie hliníkových profilov a panelov vrátane dodania, montáže, sfunkčnenie zariadenia a zaškolenia v rámci projektu: Inovatívne technológie v spoločnosti Strojspiš, spol. s r.o. v rozsahu: 1.Obrábacie centrum na hliníkové profily 1 ks 2.Vertikálne obrábacie centrum na hliníkové panely 1 ks 3.Rohovací lis na spájanie hliníkových profilov 1 ks 4.Píla na rezanie hliníkových atypov v dvoch rovinách 1 ks Podrobný opis predmetu zákazky a jeho špecifikácia je uvedená v súťažných podkladoch.

Doplňujúce informácie

Všetky náklady a výdavky spojené s účasťou v tejto podlimitnej zákazke znášajú záujemcovia/uchádzači v plnej výške bez akéhokoľvek nároku voči verejnému obstarávateľovi bez ohľadu na výsledok verejného obstarávania. Súťažné podklady si záujemca vyžiada písomnou žiadosťou v slovenskom jazyku doručenou elektronicky na emailovú adresu kontaktnej osoby vo@octigon.sk alebo poštou resp. osobne na adrese kontaktného miesta Octigon, a.s., Prievozská 4D, 821 09 Bratislava (Office: Mlynské Nivy 49, Apollo Business Center II, blok H, 821 09 Bratislava). Súťažné podklady budú na základe žiadosti uchádzača odoslané uchádzačom e-mailom; požaduje sa potvrdenie doručenia a prijatia súťažných podkladov uchádzačom. Odporúčame všetkým záujemcom, ktorí si prevzali súťažné podklady z profilu verejného obstarávateľa zriadeného Úradom pre verejné obstarávanie, aby sa zaregistrovali u kontaktnej osoby a to zaslaním e-mailu na adresu kontaktnej osoby uvedenej vo Výzve na predkladanie ponúk, ktorého obsahom bude informácia o prevzatí súťažných podkladov, ktorá bude zároveň obsahovať názov, adresu sídla a mailový kontakt záujemcu. Verejný obstarávateľ neobmedzuje lehotu na prijímanie žiadostí o súťažné podklady, ale odporúča uchádzačom požiadať o súťažné podklady s časovým predstihom, ktorý im umožní využiť v zákonom stanovenej lehote inštitút vysvetľovania súťažných podkladov. Lehota uvedená v bode IV.2.7 tejto výzvy sa vzťahuje na otváranie časti ponuky označenej ako "Ostatné". Všetky doklady a dokumenty preukazujúce splnenie podmienok účasti musia byť predložené ako originály alebo úradne overené fotokópie. Komunikácia a výmena informácii vo verejnom obstarávaní sa bude uskutočňovať v zmysle § 187 ods.8 ZVO písomne prostredníctvom pošty, iného doručovateľa, elektronicky podľa § 20 ods. 1 ZVO alebo ich kombináciou. Komunikácia medzi verejným obstarávateľom a záujemcami/uchádzačmi bude v slovenskom jazyku. Zo strany záujemcu/uchádzača bude akceptovaný aj český jazyk. Verejný obstarávateľ určuje v zmysle § 56 ods. 15 zákona o verejnom obstarávaní lehotu podľa odsekov 10,13 a 14 do 30 pracovných dní od vyzvania na súčinnosť pri podpise zmluvy. Pre účely zadávania tejto podlimitnej zákazky sa pod pojmom verejný obstarávateľ myslí osoba podľa § 8 ods. 1 zákona.