Vyhlásené obstarávanie

Rozšírenie výroby v BW Hydraulics a.s. o výrobu hydraulických komponentov


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
BW Hydraulics a.s.
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Áno
Odhadovaná suma(Bez DPH):
1 803 850,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
42630000-1
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Verejná súťaž
Dátum vyhlásenia:
3. Október 2018
Lehota na predkladanie ponúk:
5. November 2018
Dátum otvárania ponúk:
5. November 2018
Ponuka musí platiť do:
31. Júl 2019
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Účasť na otváraní ponúk je umožnená všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk a ktorých ponuka nebola vylúčená.
Rozdelenie na časti:
Áno
Zrýchlený postup:
Nie
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Nie
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Nie
Elektronická fakturácia:
Nie
Elektronické platby:
Nie

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Doba trvania

Od zadania zákazky:
v mesiacoch (od zadania zákazky) : 10

Opis obstarávania

Predmetom obstarávania je dodávka špeciálnych technologických zariadení ako súčasť rozširovania výrobného procesu v prevádzke spoločnosti BW Hydraulics a.s. o výrobu hydraulických komponentov. Podrobný popis a technická špecifikácia je uvedená v Súťažných podkladoch.. Predmetom obstarávania je dodávka špeciálnych technologických zariadení - vertikálneho 3-osého frézovacieho centra ako súčasť rozširovania výrobného procesu v prevádzke spoločnosti BW Hydraulics a.s. o výrobu hydraulických komponentov. Podrobný popis a technická špecifikácia je uvedená v Súťažných podkladoch.Predmetom obstarávania je dodávka špeciálnych technologických zariadení - vertikálneho CNC frézovacieho 5-osého centra ako súčasť rozširovania výrobného procesu v prevádzke spoločnosti BW Hydraulics a.s. o výrobu hydraulických komponentov. Podrobný popis a technická špecifikácia je uvedená v Súťažných podkladoch.Predmetom obstarávania je dodávka špeciálnych technologických zariadení - horizontálneho CNC sústružníckeho centra s možnosťou frézovania v 3ch osiach ako súčasť rozširovania výrobného procesu v prevádzke spoločnosti BW Hydraulics a.s. o výrobu hydraulických komponentov. Podrobný popis a technická špecifikácia je uvedená v Súťažných podkladoch.Predmetom obstarávania je dodávka špeciálnych technologických zariadení - meracieho náradia a prístrojov ako súčasť rozširovania výrobného procesu v prevádzke spoločnosti BW Hydraulics a.s. o výrobu hydraulických komponentov. Podrobný popis a technická špecifikácia je uvedená v Súťažných podkladoch.Predmetom obstarávania je dodávka špeciálnych technologických zariadení - portálového horizontálneho meracieho stroja ako súčasť rozširovania výrobného procesu v prevádzke spoločnosti BW Hydraulics a.s. o výrobu hydraulických komponentov. Podrobný popis a technická špecifikácia je uvedená v Súťažných podkladoch.

Doplňujúce informácie

1. Verejný obstarávateľ plní všetky povinnosti týkajúce sa zverejňovania dokumentov a informácií o tomto verejnom obstarávaní v profile VO zriadenom na webovom sídle Úradu v elektronickom úložisku ako osobitnej časti vestníka verejného obstarávania. I napriek povinností, ktoré si bude verejný obstarávateľ plniť pri zverejňovaní informácii a dokumentov v profile VO, verejný obstarávateľ odporúča všetkým uchádzačom/ záujemcom, aby z dôvodu poskytnutia dokumentov ako je návrh zmluvy o dielo vo formáte .docx a výkazu výmer vo formáte .xlsx požiadali o zaslanie súťažných podkladov na e-mailovej adrese: rizek@externeobstaravanie.sk. 2.Zmluva s úspešným uchádzačom bude uzatvorená až po splnení odkladacej podmienky, ktorá spočíva v tom že: a) dôjde k uzavretiu platnej a účinnej zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku medzi príslušným poskytovateľom pomoci, v ktorého zastúpení koná sprostredkovateľský orgán a príjemcom pomoci, ktorým sa má stať verejný obstarávateľ, a to na základe jeho žiadosti o poskytnutie nenávratného finančného príspevku predloženej v rámci výzvy na predkladanie žiadostí o nenávratný finančný príspevok a b) dôjde k schváleniu procesu verejného obstarávania. V prípade neuzavretia zmluvy o nenávratný finančný príspevok, alebo neschválenia procesu verejného obstarávania poskytovateľom nenávratného finančného príspevku, si verejný obstarávateľ vyhradzuje právo využiť inštitút odkladacej podmienky a následne zmluvu s úspešným uchádzačom nepodpísať. 3) Úspešný uchádzač ako zhotoviteľ predmetu zákazky je povinný strpieť výkon kontroly /auditu/ overovania súvisiaceho s dodaním predmetu zákazky a to kedykoľvek počas platnosti a účinnosti predmetnej Zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku vykonávaný v súlade s príslušnými právnymi predpismi SR a EU oprávnenými osobami, ktorými sú: i. Príslušné ministerstvo zastúpené svojou agentúrou, ii. Najvyšší kontrolný úrad SR, príslušná Správa finančnej kontroly, Certifikačný orgán a nimi poverené osoby, iii. Orgán auditu, jeho spolupracujúce orgány a nimi poverené osoby, iv. Splnomocnení zástupcovia Európskej Komisie a Európskeho dvora audítorov, v. Osoby prizvané orgánmi uvedenými v písm. i) až iv) v súlade s príslušnými právnymi predpismi SR a ES, a poskytnúť im všetku potrebnú súčinnosť. 4. Súťažné podklady sa budú záujemcom poskytovať výhradne v elektronickej forme. 5. V prípade, ak v projektovej dokumentácii alebo výkaze výmer bude uvedený odkaz na konkrétne výrobky alebo výrobcov, môže uchádzač použiť ekvivalentné výrobky, ktoré majú rovnaké alebo lepšie technické parametre ako je požadované. 6.Komunikácia medzi Verejným obstarávateľom a záujemcami (uchádzačmi) bude v prevažnej miere písomnou formou. Vysvetľovanie bude prebiehať aj elektronicky a vysvetlenie bude zverejnené aj na profile verejného obstarávateľa ÚVO. Telefonická komunikácia je možná iba v prípadoch overenia doručenia písomností a v prípade dohodnutia osobného doručenia písomností alebo ponuky s kontaktnou osobou uvedenou v oddieli I. tohto Oznámenia. Telefonická komunikácia je možná v pracovných dňoch v čase od 08:00 do 15:00 hod. Žiadne iné informácie nebudú poskytované telefonicky! 8.2V súlade s výkladovým stanoviskom UVO č.4/2018 o elektronickej komunikácii a výmene informácií vzniká od 19. 10. 2018 povinnosť plne elektronickej komunikácie v nadlimitných a podlimitných postupoch zadávania zákazky. Po tomto dátume sa komunikácia a výmena informácií medzi verejným obstarávateľom a uchádzačmi/záujemcami bude uskutočňovať výhradne elektronicky prostredníctvom portálu https://evo.gov.sk/evo/ethics.nsf/public_tenders2! OpenView.