Vyhlásené obstarávanie

Magnetické rezonancie vrátane poskytnutia záručného servisu


Toto vyhlásené obstarávanie už má uverejnený výsledok. Nájdete ho nižšie v časti výsledky.

Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Ministerstvo zdravotníctva Slovenskej republiky
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
23 116 396,58
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
33113000-5
Elektronická aukcia:
Áno
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Užšia súťaž
Dátum vyhlásenia:
19. Marec 2018
Lehota na predkladanie ponúk:
16. Apríl 2018
Dátum otvárania ponúk:
16. Apríl 2018
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Nie
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Áno
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Áno
Elektronická fakturácia:
Áno
Elektronické platby:
Áno

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Doba trvania

Od zadania zákazky:
v mesiacoch (od zadania zákazky) : 33

Výsledky

Magnetické rezonancie vrátane poskytnutia záručného servisu

Magnetické rezonancie vrátane poskytnutia záručného servisu

Magnetické rezonancie vrátane poskytnutia záručného servisu

Opis obstarávania

Zobrazovacie zariadenie pre magnetickú rezonanciu Konkrétny predmet zákazky bude súčasťou jednotlivých výziev. Zobrazovacie zariadenie pre magnetickú rezonanciu Konkrétny predmet zákazky bude súčasťou jednotlivých výziev

Doplňujúce informácie

Verejný obstarávateľ použije na zadanie konkrétnych zákaziek výzvy v rámci vytvoreného DNS (dynamického nákupného systému) § 58-61 zákona o verejnom obstarávaní č. 343/2015 Z.z. Výzvu bude zasielať všetkých kvalifikovaným záujemcom. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo meniť zmluvné podmienky a stanovovať kritériá v rámci konkrétnej výzvy na predkladanie ponúk. Ministerstvo zdravotníctva Slovenskej republiky ako verejný obstarávateľ vzhľadom na zložitosť a rozmanitosť predmetu tejto zákazky a na náročnosť prípravy celého procesu takéhoto verejného obstarávania v súlade s ustanovením § 25 ods. 1 zákona č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov, zrealizovalo v období od 24.01.2017 do 18.08.2017 viacero kôl prípravných trhových konzultácií so všetkými, verejnému obstarávateľovi známymi potenciálnymi dodávateľmi, ktorí priamo na základe uzatvorených zmlúv s výrobcami dodávajú na území SR požadovaný predmet zákazky. Cieľom uskutočnených trhových konzultácií bolo najmä poskytnutie súčinnosti pri definovaní nediskriminačných technických špecifikácií predmetu zákazky tak, aby sa verejného obstarávania mohli zúčastniť všetci potenciálni dodávatelia pôsobiaci na trhu. Zápisnice z prípravných trhových konzultácií so všetkými, verejnému obstarávateľovi známymi potenciálnymi dodávateľmi sú dostupné v systéme JOSEPHINE (webová adresa systému je https:/josephine.proebiz.com).