Vyhlásené obstarávanie

Mäso a mäsové výrobky


Toto vyhlásené obstarávanie už má uverejnený výsledok. Nájdete ho nižšie v časti výsledky.

Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Univerzitná nemocnica Bratislava
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
1 180 000,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
15100000-9
Elektronická aukcia:
Áno
Rámcová dohoda:
Áno
Postup:
Verejná súťaž
Dátum vyhlásenia:
17. Júl 2019
Lehota na predkladanie ponúk:
15. August 2019
Dátum otvárania ponúk:
15. August 2019
Ponuka musí platiť do:
31. Október 2019
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Z dôvodu použitia elektronickej aukcie je otváranie ponúk v zmysle § 54 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní, neverejné.
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Nie
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Nie
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Nie
Elektronická fakturácia:
Nie
Elektronické platby:
Nie

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Doba trvania

Od zadania zákazky:
v mesiacoch (od zadania zákazky) : 24

Výsledky

Mäso a mäsové výrobky

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je dodávka čerstvého chladeného bravčového a hovädzieho mäsa, výrobkov z mäsa a mrazenej a chladenej hydiny, s určením pre prípravu jedál a pokrmov, na priame použitie a na tepelné spracovanie, s určením pre stravovacie zariadenia verejného obstarávateľa za účelom prípravy pokrmov pre pacientov a zamestnancov, v predpokladaných objemoch, v sortimente a v čase, v zmysle požiadaviek verejného obstarávateľa. Neoddeliteľnou súčasťou dodávky je doprava a vykládka v mieste plnenia, vrátane ostatných služieb spojených s dodávkou. Podrobné vymedzenie predmetu zákazky tvorí časť B. Opis predmetu zákazky súťažných podkladov.. Predmetom zákazky je dodávka čerstvého chladeného bravčového a hovädzieho mäsa, výrobkov z mäsa a mrazenej a chladenej hydiny, s určením pre prípravu jedál a pokrmov, na priame použitie a na tepelné spracovanie, s určením pre stravovacie zariadenia verejného obstarávateľa za účelom prípravy pokrmov pre pacientov a zamestnancov, v predpokladaných objemoch, v sortimente a v čase, v zmysle požiadaviek verejného obstarávateľa. Neoddeliteľnou súčasťou dodávky je doprava a vykládka v mieste plnenia, vrátane ostatných služieb spojených s dodávkou. Podrobné vymedzenie predmetu zákazky tvorí časť B. Opis predmetu zákazky súťažných podkladov.

Doplňujúce informácie

Predmetné verejné obstarávanie je zamerané na sociálne aspekty. Splnenie podmienok účasti možno preukázať predložením vyplneného jednotného európskeho dokumentu (ďalej len JED) podľa § 39 ods. 1 zákona, ktorým hospodársky subjekt môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti určené verejným obstarávateľom. Doklady a dokumenty na preukázanie splnenia podmienok účasti predkladá uchádzač ako scan originálov alebo úradne overených kópií. Originály dokladov a dokumentov alebo ich úradne overených kópií predložia úspešní uchádzači, ktorí sa umiestnili na prvých troch miestach v poradí úspešnosti ponúk, v papierovej forme v termíne stanovenom komisiu do podateľne verejného obstarávateľa. Verejný obstarávateľ bude pri komunikácii s uchádzačmi resp. záujemcami postupovať v zmysle § 20 zákona o verejnom obstarávaní prostredníctvom komunikačného rozhrania systému JOSEPHINE, tento spôsob komunikácie sa týka akejkoľvek komunikácie a podaní medzi verejným obstarávateľom a záujemcami, uchádzačmi. K súťažným podkladom je umožnený neobmedzený a plný priamy prístup elektronickými prostriedkami prostredníctvom komunikačného rozhrania systému JOSEPHINE na adrese https://josephine.proebiz.com, v lehote podľa bodu IV.2.2 tohto oznámenia.