Vyhlásené obstarávanie

Nákup obrazovej a zvukovej techniky, svetiel, dronu, HW a SW


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
GNOMON s. r. o.
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Áno
Odhadovaná suma(Bez DPH):
179 990,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
32240000-7
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Verejná súťaž
Dátum vyhlásenia:
13. Apríl 2017
Lehota na predkladanie ponúk:
19. Máj 2017
Dátum otvárania ponúk:
19. Máj 2017
Ponuka musí platiť do:
31. December 2017
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Tento termín sa týka otvárania časti ponúk "Ostatné", ktoré je neverejné. Čas otvárania častí ponúk, "Kritériá" bude oznámený vopred. Otvárania sa môže zúčastniť každý uchádzač, ktorý predložil ponuku (v danej časti zákazky) a ktorého ponuka nebola vylúčená. Viac informácií je uvedených v Súťažných podkladoch.
Rozdelenie na časti:
Áno
Zrýchlený postup:
Nie
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Nie
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Nie
Elektronická fakturácia:
Nie
Elektronické platby:
Nie

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Doba trvania

Od zadania zákazky:
v mesiacoch (od zadania zákazky) : 8

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je dodávka nasledovnej techniky a zariadenia: 1. skupina: Obrazová technika kamery, objektívy a príslušenstvo (kamery, pamäťové médiá, objektívy, statívy + príslušenstvo) 2. skupina: Dron + príslušenstvo 3. skupina: Svetlá, svetelné statívy + príslušenstvo (reflektory, rozptylky svetiel, statívy + príslušenstvo) 4. skupina: Kamerový grip (ostrenie, kompedium, slider, stabilizátor, vysielačky) 5. skupina: Zvuková technika (mikrofóny, rekordér, slúchadlá, reproduktory, mixpult + príslušenstvo) 6. skupina: Hardvér: počítače a príslušenstvo (počítače, harddisky, monitory, notebooky, telefóny, projektor, projekčné plátno + príslušenstvo) 7. skupina: Špecializovaný softvér. Predmetom dodávky sú nasledovné zariadenia: 1.1 Kamera 1.2 Pamäťové médium ku kamere, 2 ks 1.3 Čítačka pamäťových médií 1.4 Kamera 1.5 Pamäťová karta, 2 ks 1.6 Objektívová redukcia 1.7 Nabíjačka 1.8 Nabíjacia batéria, 4 ks 1.9 Objektív 1.10 Objektív 1.11 Sada objektívov 1.12 Objektív 1.13 Objektív 1.14 Kufor na objektívy 1.15 Kufor na objektívy 1.16 Režisérsky monitor 1.17 Externý AV rekordér 1.18 Statív 1.19 StatívPredmetom zákazky sú nasledovné zariadenia: 2.1 Dron 2.2 Pamäťová karta 2.3 Objektív pre dron 2.4 Náhradná batéria pre dron, 2 ks 2.5 Čítačka na karty pre dronPredmetom zákazky sú nasledovné zariadenia: 3.1 Reflektor, 3 ks 3.2 Reflektor, 3 ks 3.3 Výbojka pre reflektor, 4 ks 3.4 Výbojka pre reflektor, 4 ks 3.5 Sada reflektorov 3.6 Reflektor, 3 ks 3.7 Svetelná trubica, 24 ks 3.8 Sada refektorov 3.9 Sada reflektorov 3.10 Rozptylka svetla, 2 ks 3.11 Rozptylka svetla, 4 ks 3.12 Statív na slider, 2 ks 3.13 Svetelný statív, 6 ks 3.14 Hlava statívu, 6 ks 3.15 Svetelný statív, 5 ks 3.16 Svorka, 4 ks 3.17 Svorka, 4 ks 3.18 VzperaPredmetom zákazky sú nasledovné zariadenia: 4.1 Bezdrôtové bočné ostrenie 4.2 Kompedium 4.3 Ramenná opierka s baranmi 4.4 Kamerový slider 4.5 Kamerová klietka a príslušenstvo 4.6 Kamerový stabilizátor 4.7 Podporná vesta pre kamerový stabilizátor 4.8 Stabilizátor 4.9 Vysielačky, 5 ksPredmetom zákazky sú nasledovné zariadenia: 5.1 Mikrofón, 2 ks 5.2 Bezdrôtová mikrofónna sada, 4 ks 5.3 Mikrofón port, 4 ks 5.4 Zvukový rekordér 5.5 Držiak mikrofónu, 2 ks 5.6 Mikrofónna tyč, 2 ks 5.7 Slúchadlá, 3 ks 5.8 Zvuková karta 5.9 Zvukový mixpult 5.10 Reproduktory, 2 ks 5.11 Aktívne reproduktory, 2 ksPredmetom zákazky sú nasledovné zariadenia: 6.1 Počítač - strihové pracovisko 6.2 Počítač - animačné pracovisko 6.3 Počítač zvukové pracovisko 6.4 Harddisk, 7 ks 6.5 NAS dátové úložisko 6.6 Monitor 5 ks 6.7 Monitor 6.8 Ultratenký notebook, 6 ks 6.9 Tablet s operačným systémom Android 6.10 Tablet s operačným systémom iOS 6.11 Telefón s operačným systémom Android 6.12 Telefón s operačným systémom iOS 6.13 360 stupň. panoramatická kamera 6.14 Okuliare pre virtuálnu realitu 6.15 Projektor 6.16 Projekčné plátno 6.17 Balík kancelárskeho softvéru, 6 ksPredmetom zákazky sú nasledovné zariadenia: 7.1 Balík softvéru na prácu s videom a fotografiami, 2 ks 7.2 Softvér pre farebné korekcie 7.3 Softvér na 3D animácie 7.4 Softvér na zvukový mix

Doplňujúce informácie

Zákonom sa v rámci tohto verejného obstarávania myslí zákon č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní v platnom znení. Všetky postupy tejto súťaže sa riadia ustanoveniami tohto zákona. . Podrobnejšie podmienky súťaže sú uvedené v Súťažných podkladoch. Súťažné podklady sú dostupné odo dňa zverejnenia Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania v Profile verejného obstarávateľa: http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/19092. Na tejto internetovej adrese budú zverejnené aj všetky vysvetlenia oznámenia alebo Súťažných podkladov. Verejný obstarávateľ preto odporúča uchádzačom sledovať Profil verejného obstarávateľa. Súťažné podklady je možné si vyžiadať e-mailom na adrese hodosiova@enteris.sk alebo poštou na adrese: Enteris, s.r.o., Vilová 2, 85101 Bratislava. Verejný obstarávateľ bude uchádzačom zasielať Súťažné podklady emailom. V prípade, že chce záujemca zaslať Súťažné podklady aj v písomnej verzii, je potrebné toto explicitne uviesť v žiadosti o Súťažné podklady. Žiadosti o súťažné podklady, žiadosti o vysvetlenie a ponuky sa môžu predkladať iba v slovenskom alebo českom jazyku. . Záujemca môže požiadať o vysvetlenie Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania e-mailom na adrese: hodosiova@enteris.sk. . Uchádzač môže predložiť ponuku na jeden alebo viacero častí zákazky. . Navrhovaná zmluvná cena za dodávku tovaru, uvedená v ponuke uchádzača, musí byť vyjadrená v EUR. Ak v ponuke uchádzač uvedie sumu v inej mene ako EUR (napr. pri preukazovaní podmienok účasti), pre prepočet ceny na EUR je potrebné použiť kurz, platný ku dňu odoslania Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania do Vestníka verejného obstarávania. Relevantný je kurz inej meny zverejnený v príslušný deň Európskou centrálnou bankou. . Verejné obstarávanie sa bude realizovať písomnou formou. . V prípade, ak hodnota tovaru, ktorú dodá úspešný uchádzač verejnému obstarávateľovi, bude vyššia ako 100 000 EUR bez DPH, musí byť tento úspešný uchádzač zapísaný v Registri partnerov verejného sektora, táto povinnosť sa vzťahuje aj na subdodávateľov. . Všetky náklady a výdavky spojené s účasťou v súťaži znáša uchádzač v plnej výške bez akéhokoľvek nároku voči verejnému obstarávateľovi, a to bez ohľadu na výsledok súťaže. . Podrobnejšie podmienky súťaže sú uvedené v Súťažných podkladoch.