Predmetom zákazky je nákup audivizuálnej technológie pre projekt Malá scéna / Mladá scéna. Podrobné vymedzenie predmetu zadávania zákazky je uvedené v Súťažných podkladoch.. Predmetom zákazky je nákup audivizuálnej technológie pre projekt Malá scéna / Mladá scéna. Podrobné vymedzenie predmetu zadávania zákazky je uvedené v Súťažných podkladoch. Celková predpokladaná hodnota zákazky je 168 901,27 bez DPH.
1. Lehota splatnosti faktúr je 60 dní. Verejný obstarávateľ neposkytuje preddavky. 2. Dodávateľ je povinný poskytnúť spolupôsobenie oprávneným osobám povereným výkonom kontroly/auditu súvisiaceho s predmetom zmluvy kedykoľvek počas platnosti a účinnosti zmluvy o NFP v zmysle čl. 1 ods. 2 zákona č. 502/2001 Z. z. v znení neskorších predpisov, strpieť kontrolu a poskytnúť oprávneným osobám povereným výkonom kontroly/auditu všetku potrebnú súčinnosť. Oprávnené osoby na výkon kontroly/auditu sú najmä: a) poskytovateľ NFP a ním poverené osoby, b) útvar následnej finančnej kontroly a nimi poverené osoby, c) Najvyšší kontrolný úrad SR, príslušná Správa finančnej kontroly, Certifikačný orgán a nimi poverené osoby, d) orgán auditu, jeho spolupracujúce orgány a nimi poverené osoby, e) splnomocnení zástupcovia Európskej Komisie a Európskeho dvora audítorov, f) osoby prizvané orgánmi uvedenými v písm. a) až d) v súlade s príslušnými právnymi predpismi SR a EÚ. Všeobecné doplňujúce informácie: 1. Verejný obstarávateľ poskytuje neobmedzený, úplný a priamy prístup k súťažným podkladom prostredníctvom profilu verejného obstarávateľa na stránke www.uvo.gov.sk Záujemca si môže súťažné podklady vyžiadať písomne emailom na adrese: info@obstaram.sk alebo poštou. V prípade zaslania žiadosti emailom sa nevyžaduje dodatočné potvrdenie poštovou zásielkou. Na žiadosti žiadame uviesť telefonický, kontakt, email a vybraný spôsob prevzatia súťažných podkladov. V prípade osobného prevzatia si uchádzač súťažné podklady vyzdvihne v pracovných dňoch v čase 8:00 hod. 15:00 hod po vopred telefonicky dohodnutom termíne so zástupcom obstarávateľa (+421 911716093). Odporúčame záujemcom ktorí, si stiahnu súťažné podklady z profilu, aby poslali na emailovú adresu: info@obstaram.sk žiadosť o registráciu záujemcu vo verejnom obstarávaní. 2. Komunikácia a výmena informácií medzi obstarávateľom a záujemcami/uchádzačmi sa na základe §187 ods. 8 uskutoční písomne prostredníctvom pošty, iného doručovateľa, faxom, elektronicky a kombináciou uvedených spôsobov. 3. Úspešný uchádzač, jeho subdodávatelia podľa § 41 zákona o verejnom obstarávaní a jeho osoby podľa § 33 ods. 2 a § 34 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní sú povinní na účely poskytnutia riadnej súčinnosti potrebnej na uzavretie zmluvy, mať ku dňu podpisu zmluvy v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod. 4. Verejný obstarávateľ odporúča záujemcom priebežne sledovať profil verejného obstarávateľa, na ktorom bude verejný obstarávateľ uverejňovať všetky dôležité informácie a dokumenty v súlade so zákonom o verejnom obstarávaní v rámci tohto verejného obstarávania.