Vyhlásené obstarávanie

Dodanie technologickej linky pre výrobu zubných náhrad


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
IB smart s.r.o.
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Áno
Odhadovaná suma(Bez DPH):
162 960,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
33126000-9
Elektronická aukcia:
Áno
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Verejná súťaž
Dátum vyhlásenia:
9. Marec 2017
Lehota na predkladanie ponúk:
10. Apríl 2017
Dátum otvárania ponúk:
10. Apríl 2017
Ponuka musí platiť do:
28. Február 2018
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Uvedená lehota IV.2.7 sa týka otvárania častí ponúk s označením "Ostatné". Otváranie ponúk, časť "Ostatné" i časť "Kritériá" sa uskutoční v súlade so zákonom o verejnom obstarávaní, bez prítomnosti uchádzačov v nadväznosti na dvojkolovosť postupu a použitú elektronickú aukciu. Otváranie ponúk v zmysle § 52 a § 54 zákona o verejnom obstarávaní je neverejné.
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Nie
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Nie
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Nie
Elektronická fakturácia:
Nie
Elektronické platby:
Áno

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Doba trvania

Od zadania zákazky:
v dňoch (od zadania zákazky) : 30

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je dodanie technologickej linky pre výrobu zubných náhrad. Bližšia špecifikácia je presne uvedená a definovaná v súťažných podkladoch.. Bližšia špecifikácia a rozsah predmetu zákazky je presne uvedená a definovaná v súťažných podkladoch.

Doplňujúce informácie

1. Záujemcovia si môžu súťažné podklady vyžiadať písomne na e-mailovej adrese obstaravam@gmail.com. Súťažné podklady sa poskytujú výlučne v elektronickej forme na e-mailovú adresu záujemcu, uvedenú v doručenej žiadosti o poskytnutie súťažných podkladov. 2. Každého záujemcu informujeme, že súťažné podklady sú k dispozícii v profile verejného obstarávateľa a sú prístupné bez obmedzenia. Všetky prípadné opravy a/alebo odpovede na žiadosti o vysvetlenie budú zverejnené tamtiež. 3. Komunikácia a výmena informácií medzi verejným obstarávateľom, t.j. osobou v zmysle § 8 zákona o verejnom obstarávaní a záujemcami/uchádzačmi sa na základe § 187 ods. 8 zákona uskutoční písomne prostredníctvom pošty, iného doručovateľa, elektronicky alebo kombináciou uvedených spôsobov, pričom pod pojmom elektronicky resp. v elektronickej podobe sa rozumie komunikácia uskutočňovaná prostredníctvom e-mailu. 4. Kúpna cena bude splatná do 60 dní odo dňa vystavenia faktúry. 5.Výsledkom verejnej súťaže bude Kúpna zmluva s jedným hospodárskym subjektom. 6. Kúpna zmluva nadobudne účinnosť po splnení odkladacej podmienky, ktorá spočíva v tom že: a) dôjde k uzavretiu platnej a účinnej zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku medzi príslušným poskytovateľom pomoci, v ktorého zastúpení koná sprostredkovateľský orgán a príjemcom pomoci, ktorým sa má stať verejný obstarávateľ, a to na základe jeho žiadosti o poskytnutie nenávratného finančného príspevku predloženej v rámci výzvy na predkladanie žiadostí o nenávratný finančný príspevok a b) dôjde k schváleniu procesu verejného obstarávania. Obe tieto podmienky musia byť splnené kumulatívne. V prípade neuzavretia zmluvy o NFP, alebo neschválenia procesu verejného obstarávania poskytovateľom NFP, si verejný obstarávateľ vyhradzuje právo využiť inštitút odkladacej podmienky a následne zmluvu anulovať. 7. Odôvodnenie nerozdelenia zákazky na časti: Predmet zákazky nie je rozdelený na časti, nakoľko predmet zákazky tohto verejného obstarávania so všetkým požadovaným príslušenstvom a mechanizmami je považovaný za ucelenú jednotnú konštrukciu s nezameniteľnými vzájomnými väzbami, súslednosťou a vyžadovaným postupom, pričom jej dodávka je požadovaná na kľúč. V prípade rozdelenia na časti, separátne dodávanie jednotlivých komponentov od rôznych dodávateľov by prinieslo celkom zjavne neprimerané ťažkosti, ak nie nemožnosť získať celý inovatívny celok v plne funkčnej zostave, a zároveň by prakticky znemožnilo požadovať od mnohých dodávateľov súčinnosť a výkon popredajných, najmä záručných práv. Predmet zákazky je jeden kompaktný celok, na ktorý sa požaduje jedna záruka. 8.Verejný obstarávateľ vyhlasuje, že obmedzuje informácie požadované ako podmienky účasti (týkajúce sa časti IV: Podmienky účasti oddiel A až D Jednotného európskeho dokumentu) na jednu otázku, s odpoveďou áno alebo nie (ALFA: Globálny údaj pre všetky podmienky účasti), t. j. či hospodárske subjekty spĺňajú všetky požadované podmienky účasti, týkajúce sa ekonomického a finančného postavenia, technickej a odbornej spôsobilosti. 9. V prípade, ak verejnému obstarávateľovi nebude schválená príslušná žiadosť o poskytnutie nenávratného finančného príspevku na predmet zákazky, tento môže byť financovaný z iných dodatočných mechanizmov (Environmentálny fond, iné operačné programy v rámci štrukturálnych fondov EÚ, štátne dotácie, vlastné zdroje). 10. Zábezpeka ponuky sa požaduje vo výške 5.000,- EUR (slovom: Päťtisíc 00/100 eur). Podrobnosti o zložení a vrátení zábezpeky sú uvedené v súťažných podkladoch. 11. Pre účely zadávania tejto zákazky sa pod pojmom verejný obstarávateľ myslí osoba podľa § 8 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní.