Vyhlásené obstarávanie

Zníženie energetickej náročnosti pavilónu P2 MŠ Drahovce


Toto vyhlásené obstarávanie už má uverejnený výsledok. Nájdete ho nižšie v časti výsledky.

Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Obec Drahovce
Typ obstarávania:
Práce
EU fondy:
Neuvedené
Odhadovaná suma(Bez DPH):
199 905,60
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
45214100-1
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Dátum vyhlásenia:
23. September 2019
Lehota na predkladanie ponúk:
17. Október 2019
Dátum otvárania ponúk:
17. Október 2019
Ponuka musí platiť do:
31. Marec 2020
Miesto otvárania ponúk:
NYX, s.r.o., Skladová 6, 917 01 Trnava (vchod č. 6 zasadačka na 1. posch.) sídlo zástupcu verejného obstarávateľa.
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Na otváraní ponúk sa môžu zúčastniť oprávnení uchádzači, ktorí predložili ponuku, a to štatutárny orgán alebo člen štatutárneho orgánu uchádzača sa preukáže preukazom totožnosti a kópiou výpisu z obchodného registra, resp. živnostenského listu. Splnomocnená osoba sa preukáže preukazom totožnosti a splnomocnením na zastupovanie.
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Nie
Elektronická fakturácia:
Nie
Elektronické platby:
Áno

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Výsledky

Zníženie energetickej náročnosti pavilónu P2 MŠ Drahovce

Opis obstarávania

Predmetom zákazky sú stavebné práce týkajúce sa zlepšenia stavebno-technického charakteru existujúcej materskej školy.. Predmetom zákazky sú stavebné práce týkajúce sa zlepšenia stavebno-technického charakteru existujúcej materskej školy. Projektová dokumentácia rieši: o) Zateplenie obvodových stien o) Úpravy osadenia existujúcich výplní otvorov na fasáde o) Zateplenia plochej strechy vrátane montáže novej krytiny, klampiarskych výrobkov, strechy a bleskozvodu o) Kompletnej výmeny vykurovacích telies a rozvodov UK o) Nahradenie pôvodného zdroja vykurovania a prípravy TÚV plynového kotla tepelným čerpadlom o) Kompletnej výmeny elektroinštalácie objektu s novými LED svietidlami Uchádzač predloží ponuku na celý rozsah predmetu zákazky, ktorý je detailnejšie špecifikovaný vo Výzve na predkladanie ponúk, v súťažných podkladoch a v projektovej dokumentácii.

Doplňujúce informácie

Upozornenie: a) Úspešný uchádzač je povinný preukázať sa najneskôr pred podpisom zmluvy o dielo poistnou zmluvou vo výške min. na sumu poistenia 150 000 € o poistení zodpovednosti za škodu, ktorá vznikne nerešpektovaním platných predpisov, nariadení a taktiež za škody na realizovanej stavbe alebo susediacich objektoch so stavbou a na vonkajšom vybavení (stromy a pod.), káblových vedeniach, inžinierskych sieťach a pod. Tieto škody budú v plnej výške uhradené uchádzačom. . b) Verejný obstarávateľ požaduje od uchádzačov zložiť zábezpeku vo výške 5 900 €. . 1. Verejné obstarávanie sa uskutočňuje elektronickou formou prostredníctvom informačného systému elektronického verejného obstarávania IS EVO (https://www.uvo.gov.sk/portal-systemu-evo-5f5.html). . 2. V súlade s ust. § 112 ods. 6 ZVO, verejný obstarávateľ vyhodnotí splnenie podmienok účasti podľa § 40 ZVO a vyhodnotí ponuky z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky podľa § 53 ZVO po vyhodnotení ponúk na základe kritérií na vyhodnotenie ponúk, a to u uchádzača, ktorý sa po vyhodnotení ponúk na základe kritérií na vyhodnotenie ponúk umiestnil na prvom mieste v poradí. . 3. V súlade s ust. § 20 ZVO sa bude komunikácia a výmena informácií vo verejnej súťaži uskutočňovať výhradne prostredníctvom elektronických prostriedkov, spôsobom určeným funkcionalitou IS EVO ver. 18.0 https://www.uvo.gov.sk/portal-systemu-evo-5f5.html), ktorý spĺňa všetky požiadavky stanovené v ust. § 20 ZVO. Moment doručenia informácií odosielaných prostredníctvom funkcionality IS EVO je totožný s momentom odoslania týchto informácií do elektronického konta adresáta vytvoreného v IS EVO, t.j. momentom, kedy sa adresát objektívne mohol oboznámiť s obsahom doručovanej informácie. Podrobnejšie informácie o komunikácii a výmene informácií výhradne prostredníctvom elektronických prostriedkov sú uvedené v súťažných podkladoch. . 4. Súťažné podklady sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov v profile verejného obstarávateľa na webovej stránke Úradu pre verejné obstarávanie (https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/4726). Verejný obstarávateľ neposkytne záujemcom súťažné podklady v listinnej podobe. . 5. Všetky náklady a výdavky, ktoré vznikajú záujemcovi alebo uchádzačovi v súvislosti s jeho účasťou v tejto verejnej súťaži, znáša záujemca alebo uchádzač v celom rozsahu, bez akýchkoľvek nárokov peňažnej a/alebo nepeňažnej povahy voči verejnému obstarávateľovi, bez ohľadu na výsledok verejnej súťaže. . 6. Verejný obstarávateľ je oprávnený vo výnimočných prípadoch doplniť informácie potrebné na vypracovanie ponuky a na preukázanie splnenia podmienok účasti, pričom takéto doplnenie preukázateľne oznámi (prostredníctvom príslušnej funkcionality IS EVO a zverejnením v profile verejného obstarávateľa na webovej stránke Úradu pre verejné obstarávanie) súčasne všetkým zaregistrovaným záujemcom najneskôr šesť (6) dní pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk. . 7. Ďalšie pokyny a podmienky k predmetnému verejnému obstarávaniu sú uvedené v súťažných podkladoch.