Vyhlásené obstarávanie

Zimný štadión-vzduchotechnika II


Toto vyhlásené obstarávanie už má uverejnený výsledok. Nájdete ho nižšie v časti výsledky.

Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
TECHNICKÉ SLUŽBY Žiar nad Hronom, spol. s r.o.
Typ obstarávania:
Práce
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
56 000,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
45331200-8
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Dátum vyhlásenia:
15. Január 2019
Lehota na predkladanie ponúk:
1. Február 2019
Dátum otvárania ponúk:
1. Február 2019
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
V sídle verejného obstarávateľa.
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Verejný obstarávateľ umožní účasť na otváraní ponúk všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk. Na otváraní môže byť uchádzač zastúpený štatutárnym orgánom alebo členom štatutárneho orgánu uchádzača alebo osobou splnomocnenou uchádzačom na jeho zastupovanie. Viac informácii v súťažných podkladoch.
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Nie
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Áno
Elektronická fakturácia:
Áno
Elektronické platby:
Áno

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Doba trvania

Od zadania zákazky:
v mesiacoch (od zadania zákazky) : 2

Výsledky

Zimný štadión-vzduchotechnika II

Opis obstarávania

V časti projektu Vzduchotechnika je riešené vetranie jednotlivých rekonštruovaných priestorov objektu SO 01 Zimný štadión v Žiari nad Hronom tak, aby boli zaistené predpísané hodnoty hygienickej výmeny vzduchu, čistoty a pohody prostredia v riešených miestnostiach, ktoré to vyžadujú. Tiež za účelom vytvorenia vyhovujúcich mikroklimatických podmienok zamestnancom a návštevníkom zimného štadióna. Jedná sa o časť zimného štadióna, kde sa nachádzajú šatne, sociálne zariadenia a ostatné doplnkové miestnosti, ktoré sú vnútorné priestory bez možnosti prirodzeného vetrania. Uvažuje sa s núteným vetraním s rekuperáciou pre šatne na 1 n.p. a miestností na 3 n.p, ktoré nemožno vyvetrať prirodzene - oknami. Menšie miestnosti na 1 n.p sú vetrané len s odťahom malými radiálnymi ventilátormi. Tiež sociálne zariadenia na 2. n.p sú vetrané len jednoduchým vetraním s odťahom vzduchu a prívod z priľahlých priestorov. Tieto priestory sa časovo využívajú len minimálne len počas zápasov pre divákov a preto je zvolené toto riešenie. Návrh riešenia vetrania vychádza zo súčasných stavebných dispozícii a požiadavkou kladených na interné mikroklíma jednotlivých miestností. Pre rozvod vzduchu sa počíta s nízkotlakým systémom. Rýchlosť vzduchu v zóne pobytu osôb nepresiahne 0,25 m/s. Hladina hluku v jednotlivých miestnostiach a do vonkajšieho priestoru bude zodpovedať hygienickým požiadavkám. Dávky vzduchu spĺňajú vo všetkých prípadoch hygienické požiadavky, alebo ich prekračujú. Vetranie bude zabezpečovať nútenú výmenu vzduchu v prevádzkových, prevádzkovo technických miestnostiach a priestoroch hygienického vybavenia.. V časti projektu Vzduchotechnika je riešené vetranie jednotlivých rekonštruovaných priestorov objektu SO 01 Zimný štadión v Žiari nad Hronom tak, aby boli zaistené predpísané hodnoty hygienickej výmeny vzduchu, čistoty a pohody prostredia v riešených miestnostiach, ktoré to vyžadujú. Tiež za účelom vytvorenia vyhovujúcich mikroklimatických podmienok zamestnancom a návštevníkom zimného štadióna. Jedná sa o časť zimného štadióna, kde sa nachádzajú šatne, sociálne zariadenia a ostatné doplnkové miestnosti, ktoré sú vnútorné priestory bez možnosti prirodzeného vetrania. Uvažuje sa s núteným vetraním s rekuperáciou pre šatne na 1 n.p. a miestností na 3 n.p, ktoré nemožno vyvetrať prirodzene - oknami. Menšie miestnosti na 1 n.p sú vetrané len s odťahom malými radiálnymi ventilátormi. Tiež sociálne zariadenia na 2. n.p sú vetrané len jednoduchým vetraním s odťahom vzduchu a prívod z priľahlých priestorov. Tieto priestory sa časovo využívajú len minimálne len počas zápasov pre divákov a preto je zvolené toto riešenie. Návrh riešenia vetrania vychádza zo súčasných stavebných dispozícii a požiadavkou kladených na interné mikroklíma jednotlivých miestností. Pre rozvod vzduchu sa počíta s nízkotlakým systémom. Rýchlosť vzduchu v zóne pobytu osôb nepresiahne 0,25 m/s. Hladina hluku v jednotlivých miestnostiach a do vonkajšieho priestoru bude zodpovedať hygienickým požiadavkám. Dávky vzduchu spĺňajú vo všetkých prípadoch hygienické požiadavky, alebo ich prekračujú. Vetranie bude zabezpečovať nútenú výmenu vzduchu v prevádzkových, prevádzkovo technických miestnostiach a priestoroch hygienického vybavenia.

Doplňujúce informácie

1. Všetky náklady a výdavky spojené s prípravou a predložením ponuky znáša uchádzač bez finančného nároku voči verejnému obstarávateľovi, bez ohľadu na výsledok verejného obstarávania. 2.Zábezpeka ponuky sa nevyžaduje. 3.Verejný obstarávateľ bude pri komunikácii v celom procese obstarávania, tj. pred aj po lehote na predkladanie ponúk postupovať v zmysle § 20 zákona o verejnom obstarávaní prostredníctvom komunikačného rozhrania systému JOSEPHINE. Pravidlá pre doručovanie zásielok: zásielka sa považuje za doručenú záujemcovi/uchádzačovi okamihom jej prevzatia. Za okamih prevzatia sa považuje okamih, od kedy má adresát objektívnu možnosť oboznámiť sa s jej obsahom, tj. ako náhle sa dostane zásielka do sféry jeho dispozície. 4.Ponuka je vyhotovená elektronicky v zmysle § 49 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní a vložená do systému JOSEPHINE umiestnenom na webovej adrese https://josephine.proebiz.com/ Predkladanie ponúk je umožnené iba autentifikovaným uchádzačom. Autentifikáciu je možné previesť nasledovnými spôsobmi a)v systéme JOSEPHINE registráciou a prihlásením pomocou občianskeho preukazu s elektronickým čipom a bezpečnostným osobnostným kódom (eID). V systéme je autentifikovaná spoločnosť, ktorú pomocou eID registruje štatutár danej spoločnosti. Autentifikáciu vykonáva poskytovateľ systému JOSEPHINE a to v pracovných dňoch v čase 8.00 16.00 hod. b)nahraním kvalifikovaného elektronického podpisu (napríklad podpisu eID) štatutára danej spoločnosti na kartu užívateľa po registrácii a prihlásení do systému JOSEPHINE. Autentifikáciu vykoná poskytovateľ systému JOSEPHINE a to v pracovných dňoch v čase 8.00 16.00 hod c)vložením plnej moci na kartu užívateľa po registrácii, ktorá je podpísaná elektronickým podpisom štatutára aj splnomocnenou osobou, alebo prešla zaručenou konverziou. Autentifikáciu vykoná poskytovateľ systému JOSEPHINE a to v pracovné dni v čase 8.00 16.00 hod. d)počkaním na autentifikačný kód, ktorý bude poslaný na adresu sídla firmy do rúk štatutára uchádzača v listovej podobe formou doporučenej pošty. Lehota na tento úkon sú obvykle 3 pracovné dni a je potrebné s touto lehotou počítať pri vkladaní ponuky. Autentifikovaný uchádzač si po prihlásení do systému JOSEPHINE v Prehľade zákaziek vyberie predmetnú zákazku a vloží svoju ponuku do určeného formulára na príjem ponúk, ktorý nájde v záložke Ponuky. 5. Obhliadka miesta dodania je možná a v prípade záujmu ju VO zabezpečí na základe dopytu cez systém JOSEPHINE. 6. Verejný obstarávateľ stanovil rozhodovacie kritérium pre prípad zhody cenových ponúk pri uchádzačoch na prvom, druhom alebo treťom mieste: počet osôb zdravotne ťažko postihnutých zamestnaných aspoň na polovičný úväzok. Pravidlá uplatnenia kritériá zhody sú uvedené v súťažných podkladoch.