Vyhlásené obstarávanie

Zvýšenie bezpečnosti a prevencie proti vandalizmu na verejných priestoroch v obci Brestovec


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Obec Brestovec
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Áno
Odhadovaná suma(Bez DPH):
39 990,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
35113300-2
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Neuvedené
Postup:
Dátum vyhlásenia:
23. Jún 2015
Lehota na predkladanie ponúk:
10. Júl 2015
Dátum otvárania ponúk:
10. Júl 2015
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Písecká 745/9, Veľký Krtíš
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Neuvedené
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Najnižšia cena
    Detailné kritéria vo vestníku chýbajú

Opis obstarávania

Dodanie a montáž infraštruktúry digitálneho kamerového systému pozostávajúceho zo snímacej, distribučnej a centrálnej riadiacej časti vrátane úložiska pre archiváciu záznamov

Doplňujúce informácie

1. Súťažné podklady budú poskytnuté záujemcovi najmä na základe žiadosti zaslanej elektronickou poštou na adresu verejneobstaravanie@tomoconsult.sk 2. Žiadosť o zaslanie súťažných podkladov musí obsahovať kompletné identifikačné údaje žiadateľa - názov, adresa sídla, adresa doručovania , uvedený predmet žiadosti, meno referenta zodpovedného za žiadosť, jeho tel. číslo a emailová adresa, na ktorú sa súťažné podklady budú zasielať. 3.Po prijatí kompletnej žiadosti o poskytnutie súťažných podkladov budú tieto záujemcovi odoslané elektronicky vo formáte pdf 4. Predmet zmluvy je spolufinancovaný formou nenávratného finančného príspevku, preto je úspešný uchádzač, povinný umožniť oprávneným kontrolným zamestnancom vykonať vecnú kontrolu a kontrolu dokumentov v súvislosti s realizáciou projektu vo vzťahu k predmetu obstarávania počas trvania realizácie projektu a po dobu určenú riadiacim orgánom aj po skončení realizácie projektu. 5.Zmluva s úspešným uchádzačom nadobúda účinnosť po splnení odkladacej podmienky, ktorá spočíva v tom, že dôjde k uzavretiu platnej a účinnej zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku medzi príslušným vykonávateľom pomoci a príjemcom pomoci, ktorým je verejný obstarávateľ, a to na základe jeho žiadosti o poskytnutie nenávratného finančného príspevku z Programu rozvoja vidieka . 6. Úspešný uchádzač predloží pred podpisom zmluvy, potvrdenie o poistení zodpovednosti za škodu spôsobenú pri výkone povolania minimálne vo výške 100.000 EUR. 7. Úspešný uchádzač predloží pred podpisom zmluvy : - licenciu na poskytovanie technickej služby podľa §7 ods.1 zákona č. 473/2005 Z. z. o súkromnej bezpečnosti v znení neskorších predpisov, v rozsahu projektovanie, montáž, údržba, revízia a oprava; a - Certifikát systému manažérstva informačnej bezpečnosti ISO 27001.