Vyhlásené obstarávanie

Zateplenie školskej jedálne ZŠ Spišský Štiavnik


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Obec Spišský Štiavnik
Typ obstarávania:
Práce
EU fondy:
Áno
Odhadovaná suma(Bez DPH):
99 686,99
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
45212422-0
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Dátum vyhlásenia:
1. August 2016
Lehota na predkladanie ponúk:
23. August 2016
Dátum otvárania ponúk:
23. August 2016
Ponuka musí platiť do:
31. Marec 2017
Miesto otvárania ponúk:
LEDAS s.r.o., Ferka Urbánka 10/A, 917 01 Trnava
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Uvedená lehota sa týka otvárania častí ponúk označených ako "Ostatné", ktoré je neverejné a ktoré sa uskutoční v súlade so zákonom. Na otváraní častí ponúk označených ako "Kritériá" sa môžu zúčastniť uchádzači, ktorí predložili ponuku a ich ponuka nebola vylúčená a to na mieste a v čase a to na mieste a v čase oznámenom všetkým uchádzačom, ktorých ponuka nebola vylúčená.
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Nie
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Nie
Elektronická fakturácia:
Nie
Elektronické platby:
Nie

Doba trvania

Od zadania zákazky:
v dňoch (od zadania zákazky) : 90

Opis obstarávania

Výber zhotoviteľa pre realizáciu projektu: Zateplenie školskej jedálne ZŠ Spišský Štiavnik. Detailný popis predmetu zákazky sa nachádza v súťažných podkladoch.. Školská jedáleň ZŠ Spišský Štiavnik

Doplňujúce informácie

1. Stránkové hodiny na kontaktnom mieste pre verejné obstarávanie sú v pracovných dňoch v čase od 8:00 do 13:00. Verejný obstarávateľ poskytuje neobmedzený, úplný a priamy prístup k súťažným podkladom prostredníctvom profilu verejného obstarávateľa na stránke www.uvo.gov.sk. Záujemca si môže súťažné podklady vyžiadať písomne emailom na adrese info@ledas.sk. Na žiadosti žiadame uviesť telefonický, kontakt, email a vybraný spôsob prevzatia súťažných podkladov. V prípade osobného prevzatia si uchádzač súťažné podklady vyzdvihne počas stránkových hodín po vopred telefonicky dohodnutom termíne so zástupcom obstarávateľa ( +421 949761500), odporúčame záujemcom ktorí, si stiahnu súťažné podklady z profilu , aby poslali na emailovú adresu: info@ledas.sk žiadosť o registráciu záujemcu vo VO. 2.Podmienky a pravidlá neupravené v tejto výzve, v súťažných podkladoch a v procese verejného obstarávania sa riadia zákonom č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní v platnom znení. 3. Vyžaduje sa predloženie originálov alebo úradne overených kópií všetkých dokladov preukazujúcich splnenie podmienok účasti. Lehota splatnosti faktúr je 60 dní. Verejný obstarávateľ neposkytuje preddavky a Zhotoviteľ je oprávnený fakturovať práce po ukončení a odovzdaní diela. 4. Uchádzač alebo osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie splnenia podmienok účasti postavenia môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti (Odd III.1 tejto výzvy) Jednotným európskym dokumentom (JED) podľa §39. Z uchádzačom predloženého predmetného dokumentu musí byť jednoznačne zrejmé, že rozsahom, obsahom aj spôsobom spĺňa podmienky účasti preukazované JED-om. Verejný obstarávateľ môže na zabezpečenie riadneho priebehu verejného obstarávania kedykoľvek v jeho priebehu uchádzača písomne požiadať podľa § 39 ods. 6 zákona o predloženie dokladov nahradených JED-om. JED v editovateľnej forme je možné stiahnuť z webového sídla UVO (www.uvo.gov.sk). Manuál k vyplneniu dokumentu je zverejnený na: http://www.uvo.gov.sk/extdoc/1096/jed_-_manual.pdf. Verejný obstarávateľ požaduje aby bol Jednotný európsky dokument ručne podpísaný osobou oprávnenou konať za hospodársky subjekt/záujemcu/uchádzača alebo riadne splnomocnenou osobou. 5. Zmluva nadobúda účinnosť nadobúda po splnení odkladacej podmienky spočívajúcej v nadobudnutí účinnosti zmluvy o pridelení nenávratného finančného príspevku na realizáciu diela uzatvorenú medzi objednávateľom a príslušným riadiacim orgánom a zároveň po schválení tejto Zmluvy príslušným riadiacim orgánom v rámci administratívnej kontroly dokumentácie verejného obstarávania. V prípade neuzavretia zmluvy o NFP, alebo neschválenia procesu VO poskytovateľom NFP, si verejný obstarávateľ vyhradzuje právo využiť inštitút odkladacej podmienky a následne zmluvu anulovať. 6. Komunikácia medzi verejným obstarávateľom a záujemcami sa uskutoční výhradne v slovenskom jazyku, prípadne v českom jazyku. 7. V súlade s §187 ods. 8 sa komunikácia a výmena informácii vo verejnom obstarávaní sa môže uskutočňovať písomne prostredníctvom pošty, iného doručovateľa, faxom, elektronicky podľa § 20 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní alebo ich kombináciou. 8. Súčasťou ponuky uchádzača je zmluva s prílohami, tak ako je uvedené v súťažných podkladoch. 9. Verejný obstarávateľ v súlade s § 56 ods. 2 ZoVO neuzavrie zmluvu s úspešným uchádzačom, ktorý nemá v registri konečných užívateľov výhod (ďalej aj "RKUV") zapísaných konečných užívateľov výhod, alebo ktorých subdodávatelia napĺňajúci podmienky podľa §56 ods. 16 ZVO, ktorí sú verejnému obstarávateľovi známi v čase uzatvárania zmluvy a nemajú v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod.