Vyhlásené obstarávanie

Zvýšenie energetickej efektívnosti výroby spoločnosti B.M.Kávoviny, spol. s r.o. zateplením výrobnej haly a výmenou okien


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
B.M. Kávoviny, spol. s r.o.
Typ obstarávania:
Stavebné práce
EU fondy:
Áno
Odhadovaná suma(Bez DPH):
102 083,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
45200000-9
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Neuvedené
Postup:
Dátum vyhlásenia:
15. September 2014
Lehota na predkladanie ponúk:
19. December 2014
Dátum otvárania ponúk:
19. December 2014
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
B.M. Kávoviny, spol. s r.o., Bratislavská cesta 807/10, 926 01 Sereď
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Neuvedené
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Neuvedené
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa


Ekonomicky najvýhodnejšia ponuka z hľadiska

  • 80% % Cena
  • 20% % Lehota výstavby

Opis obstarávania

Projekt je zameraný na modernizáciu hlavnej výrobnej haly spoločnosti B.M. Kávoviny opatreniami na základe energetického auditu a to zateplením obvodového plášťa budovy kontaktným zatepľovacím systémom a modernizáciou pôvodných okien. Realizáciou opatrení sa dosiahnu úspory energie na základe zlepšenia tepelnoizolačných vlastnosti objektu a zlepší sa energetická hospodárnosť budovy znížením energetických strát, zvýši sa energetická efektívnosť objektu znížením spotreby energií vo výrobe,zabráni sa ďalšiemu znehodnocovaniu konštrukcie a predĺži sa životnosť stavby .

Doplňujúce informácie

1. Z dôvodu, že predmet plnenia bude financovaný z prostriedkov poskytnutých verejnému obstarávateľovi na základe Zmluvy o NFP, bude uchádzač povinný strpieť výkon kontroly/auditu/overovania súvisiacich s realizáciou predmetu plnenia kedykoľvek počas platnosti a účinnosti Zmluvy o NFP a to oprávnenými osobami v zmysle článku 12 všeobecných zmluvných podmienok Zmluvy o NFP a poskytnúť týmto osobám všetku potrebnú súčinnosť. Za osoby oprávnené sa považujú: a) poskytovateľ nenávratného finančného príspevku a ním poverené osoby; b) najvyšší kontrolný úrad SR, príslušná Správa finančnej kontroly, Certifikačný orgán a nimi poverené osoby; c) orgán auditu, jeho spolupracujúce orgány a nimi poverené osoby; d) splnomocnení zástupcovia Európskej Komisie a Európskeho dvora audítorov; e) osoby prizvané orgánmi podľa písm. a)-d) v súlade s príslušnými právnymi predpismi SR a Európskeho spoločenstva. 2. Rámcová dohoda môže byť uzavretá najskôr šestnásty deň odo dňa odoslania oznámenia o výsledku vyhodnotenia ponúk, ak nebola doručená žiadosť o nápravu, ak žiadosť o nápravu bola doručená po uplynutí lehoty podľa § 136 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní alebo ak neboli podané námietky podľa § 138 zákona o verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ upovedomuje uchádzačov, že zákazka podlieha schvaľovaciemu procesu poskytovateľom NFP, z uvedeného dôvodu rámcová dohoda s úspešným uchádzačom bude uzavretá až po ukončení procesu schvaľovania zákazky. 3. Úspešný uchádzač je povinný poskytnúť verejnému obstarávateľovi riadnu súčinnosť potrebnú na uzavretie rámcovej dohody tak, aby mohla byť uzatvorená do 30 dní odo dňa uplynutia lehoty podľa prvej a druhej vety, po písomnom vyzvaní verejného obstarávateľa na jej uzatvorenie. Ak úspešný uchádzač odmietne uzavrieť rámcovú dohodu alebo nesplní povinnosť podľa prvej vety, verejný obstarávateľ ju môže uzatvoriť s uchádzačom, ktorý sa umiestnil ako druhý v poradí. Ak uchádzač, ktorý sa umiestnil druhý v poradí odmietne uzavrieť rámcovú dohodu alebo neposkytne verejnému obstarávateľovi riadnu súčinnosť, potrebnú na jej uzavretie tak, aby mohla byť uzatvorená do 30 dní odo dňa, keď bol na jej uzavretie písomne vyzvaný, verejný obstarávateľ môže uzatvoriť rámcovú dohodu s úspešným uchádzačom alebo uchádzačmi , ktorý sa umiestnil ako tretí v poradí. Uchádzač, ktorý sa umiestnil tretí v poradí, je povinný poskytnúť verejnému obstarávateľovi riadnu súčinnosť, potrebnú na uzavretie rámcovej dohody tak, aby mohla byť uzatvorená do 30 dní odo dňa, keď bol na jej uzavretie písomne vyzvaný. 4. Po obdržaní ev.č, zákazky do IS ZU UVO bude zverejnený fornulár na web stránke verejného obstarávateľa pre uľahčenie evidencie a komunikácie so záujemcami. Na základe úplného vyplnenia tohto formulára zadaním svojich platných a úplných údajov získate prístup k podkladom verejnej súťaže. 5. Žiadosti o vysvetlenie súťažných podkladov - záujemca musí doručiť verejnému obstarávateľovi najneskôr šesť pracovných dní pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk.Komunikáciu na tieto účely verejný obstarávateľ určuje výlučne v štátnom (slovenskom) jazyku. 6. Od uchádzačov sa očakáva, že si dôkladne preskúmajú a budú akceptovať všetky pokyny, formuláre, zmluvné ustanovenia a špecifikácie obsiahnuté v súťažných podkladoch všetky doplnky k súťažným podkladom vydané v priebehu súťaže. 7. Uchádzač je povinný, aby si obstaral spoľahlivé informácie súvisiace so všetkými podmienkami a záväzkami, ktoré môžu akýmkoľvek spôsobom ovplyvniť cenu a charakter ponuky, alebo realizáciu diela a dodať všetky dokumenty požadované ustanoveniami súťažných podkladov. 8. Predložením svojej ponuky uchádzač v plnom rozsahu a bez výhrad akceptuje podmienky verejného obstarávateľa, ako výlučné podmienky tohto obstarávania.