Vyhlásené obstarávanie

Hĺbková obnova a modernizácia bytového domu na ulici P. Horova 17-19 v Bratislave


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Stavebné bytové družstvo BA IV
Typ obstarávania:
Stavebné práce
EU fondy:
Áno
Odhadovaná suma(Bez DPH):
800 933,94
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
45200000-9
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Neuvedené
Postup:
Dátum vyhlásenia:
15. September 2014
Lehota na predkladanie ponúk:
3. Október 2014
Dátum otvárania ponúk:
3. Október 2014
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Ponuky sa budú otvárať v sídle verejného obstarávateľa. Podrobnosti o otváraní ponúk sú uvedené v súťažných podkladoch.
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Neuvedené
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Neuvedené
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa


Ekonomicky najvýhodnejšia ponuka z hľadiska

  • 70 % Cena predmetu zákazky
  • 30 % Výhodnosť zmluvných podmienok

Opis obstarávania

Hĺbková obnova a modernizácia bytového domu.

Doplňujúce informácie

Táto zákazka sa delí na 2 časti. Ponuku je potrebné predložiť na všetky časti. Podrobnosti k jednotlivým častiam a k predkladaniu ponúk sú uvedené v súťažných podkladoch. Variantné riešania sa v tomto verejnom obstarávaní nebudú prijímať. Na vykonanie prác (na splnenie zmluvných záväzkov) si verejný obstarávateľ ponechá 5 % zádržné z každej fakturovanej čiastkovej ceny do skolaudovania konkrétnej časti diela a odstránenia prípadných vád skolaudovanej tejto časti diela. Verejný obstarávateľ požaduje bezodkladne po uzatvorení zmluvy na časť 1 zložiť kauciu vo výške 50 000,00 Eur a na časť 2 zložiť kauciu vo výške 15 000,00 EUR, ktoré budú na účte verejného obstarávateľa zložená počas zhotovovania konkrétnej časti diela a uvoľňované priebežne počas záručnej doby. Podmienky ich priebežného uvoľňovania sú uvedené v návrhu zmluvy o dielo pre danú časť, ktoré sú súčasťou súťažných podkladov.Všetky ďalšie informácie sú bližšie špecifikované v súťažných podkladoch. Predpokladaná hodnota zákazky vrátane rozdelenia do častí v tomto verejnom obstarávaní bola stanovená v súlade s § 5 zákona o verejnom obstarávaní na základe jednotlivých potrebných položiek rozpočtu, ktoré boli ako podklad pre rozsah a obsah predmetu zákazky. Podrobnosti a požiadavky verejného obstarávateľa na predmet zákazky sú uvedené v súťažných podkladoch pre toto verejné obstarávanie. Žiadost o súťažné podklady v tomto verejnom obstarávaní je možné predložit písomne listom poštou alebo osobne v uzavretom zalepenom samostatnom obale na adresu verejného obstarávatela najneskôr do uplynutia lehoty uvedenej v bode IV.2.2) tohto oznámenia. Na tomto obale musí byt zretelne, viditelne uvedené obchodné meno a sídlo uchádzača a zvýraznené heslo: ,,Hĺbková obnova a modernizácia bytového domu na ulici P. Horova 17-19 v Bratislave" - verejné obstarávanie. Všetky doklady vtomto verejnom obstarávaní musia byt predložené iba ako platné a aktuálne originály alebo úradne overené kópie originálnych dokladov, ak nie je uvedené inak, apri určení nie starší ako 3 mesiace sa požaduje, aby predložený doklad nebol od svojho vystavenia starší ako 3 mesiace ku dňu predkladania dokladov, a nie 3 mesiace od jeho overenia. Všetky doklady, ktoré vystavuje uchádzač musia byť platne podpísané štatutárnym orgánom uchádzača spôsobom stanoveným v príslušných dokladoch, kde je uvedený právne platný spôsob podpisovania záväzkov v mene uchádzača (napr. výpis z obchodného registra alebo živnostenský list uchádzača). Predkladané doklady v ponuke uchádzača majú byť zoradené v poradí, ako sú uvedené v tomto oznámení, majú byť zviazané do jedného uceleného sumárneho materiálu, majú obsahovať všetky požadované údaje a ako prvý list aj podpísaný kompletný zoznam všetkých predkladaných dokladov. Doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti ako aj ponuku je potrebné predložiť v slovenskom jazyku v zmysle § 19 zákona o verejnom obstarávaní. Odôvodnenie primeranosti podmienok účasti: Verejný obstarávateľ požaduje predloženie dokladov preukazujúcich splnenie podmienok účasti ako aj predloženie ponuky v originálnom vyhotovení alebo ako úradne overené kópie týchto dokladov. Podmienky účasti určil verejný obstarávateľ v tomto verejnom obstarávaní plne primerané a v súlade s ustanovením § 26, § 27, § 28, § 29 a § 30 zákona o verejnom obstarávaní v zmysle potrieb predmetu zákazky, vzhľadom na minimálne požadovanú úroveň štandardov potrebných na tento požadovaný predmet zákazky tohto verejného obstarávania. V zmysle uvedeného sa verejného obstarávania môže zúčastniť len ten uchádzač, ktorý spĺňa stanovené podmienky účasti týkajúce sa zákonom stanoveného osobného postavenia záujemcu podľa § 26 zákona, ktoré sú určené zákonom, podľa § 27 zákona o verejnom obstarávaní vie preukázat požadovanú finančnú serióznost uchádzača, ktorá je potrebná pre plnenie predmetu zákazky a vie dostatočne zabezpečiť realizáciu prác na predmete zákazky a podľa § 28 (§29 a § 30) zákona o verejnom obstarávaní je schopný relevantne preukázať predošlé skúsenosti uchádzača v predchádzajúcom období vykonaním obdobných plnení ako je predmet zákazky, ako predpoklad budúceho dodávania predmetu zákazky, vie preukázať pre budúce plnenie predmetu zákazky odpovedajúci potenciál pri zabezpečovaní kvality budúcich prác, vie preukázať pre budúce plnenie predmetu zákazky odpovedajúce vzdelanie, odbornú praxi alebo odbornú kvalifikáciu riadiacich zamestnancov aosobitne osôb zodpovedných za riadenie stavebných prác predmetu zákazky vrátane úrovne kvality riadenia podľa certifikátu ISO 9001, vie sa preukázať certifikátom ISO 14 001 preukazujúcim dodržiavanie stanovených postupov a noriem v súvislosti s ochranov životného prostredia, ďalej, že vie preukázať pracovný potenciál za predchádzajúce roky a vie preukázať dostupný technický potenciál. Podmienky účasti sú verejným obstarávateľom stanovené v každom bode v zmysle zákona a primerane k stanovenému predmetu tejto zákazky. Pre vyhotovenie ponuky verejný obstarávateľ odporúča aby každý list ponuky bol predkladaný v nerozoberatelnej väzbe očíslovaný podľa počtu číslami 1 až x, a to bez rozdielu, o aký list ponuky ide. Spôsob použitej väzby má jednoznačne zabezpečiť trvalú nerozoberatelnosť (napr. tepelná väzba, špirálová väzba zapečatená špagátom a pečaťou alebo iné podobné trvaléväzby). Záujemci môžu požiadat verejného obstarávateľa o vysvetlenie písomne listom, a to najneskôr do 25.09.2014 vrátane osobne alebo poštou, na adrese verejného obstarávateľa. Komunikácia a dorozumievanie v tomto verejnom obstarávaní sa uskutočňuje výlučne iba písomne v listovej forme prostredníctvom doručenia poštou alebo osobne na adrese verejného obstarávateľa. Komunikáciu a dorozumievanie telefónom, e-mailom alebo faxom treba potvrdiť najneskúr do 3 pracovných dní písomne v listovej forme, a to ale najneskôr v stanovenom termíne na požiadanie o vysvetlenie alebo na daný úkon. Verejný obstarávateľ až na takto doručený doklad, ak bol riadne doručený do podateľne verejného obstarávateľa v stanovenom termíne, poskytne v písomnej listovej forme požadovaný úkon. Sútažné podklady poskytne verejný obstarávateľ v termíne v zmysle bodu IV.2.2. tohto oznámenia. Ponuky uchádzačov musia byť vypracované v rozsahu a forme podľa všetkých požiadaviek verejného obstarávateľa podrobne stanovených v tomto oznámení a v sútažných podkladoch pre toto verejné obstarávanie. Ponuky uchádzačov musia jednoznačne obsahovať všetky požadované náležitosti uvedené v sútažných podkladoch bez výluk alebo výhrad. Verejný obstarávateľ požaduje, že súčasťou zmlúv budú aj konkrétny profesíjní odborníci, ktorý musia spĺňať požiadavky uvedené v súťažných podkladoch. Podrobnosti k jednotlivým profesijnym odborníkom sú uvedené v súťažných podkladoch. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neprijať ani jednu z predložených ponúk, ak budú nad rámec finančných možností verejného obstarávateľa uvedených v predpokladanej hodnote zákazky, budú neregulárne alebo inak neprijatelné, alebo ani jedna z predložených ponúk nebude vyhovovať požiadavkám určeným verejným obstarávateľom na predmet zákazky. Verejný obstarávateľ si zároveň vyhradzuje právo podmieniť realizáciu predmetu zákazky získaním finančných prostriedkov zo ŠFRB, právoplatnými stavebnými povoleniami pre zákazku Hĺbková obnova a modernizácia bytového domu na ulici P. Horova 17-19 v Bratislave (právoplatným stavebným povolením pre časť 1: Obnova a zateplenie bytového domu P.Horova 17 19 v Bratislave, časť 2: Výstavba kotolne bytového domu P.Horova 17-19 v Bratislave) a právoplatným povolením na realizáciu malého fotovoltického zariadenia. Podrobnosti sú uvedené v súťažných podkladoch. Minimálne požiadavky verejného obstarávateľa na predmet zákazky ako aj požiadavky na vypracovanie ponuky sú podrobne uvedené v sútažných podkladoch. V prípade účasti skupiny dodávateľov je potrebné predložit pri plnení podmienok účasti s dokladmi aj čestné vyhlásenie všetkých jej členov, s určením jednej kontaktnej spoločnosti skupiny a následne s predkladanou ponukou potom aj čestné vyhlásenie všetkých jej členov, že v prípade prijatia ich ponuky verejným obstarávateľom budú postupovať podla § 31 zákona o verejnom obstarávaní, t.j., že všetci členovia skupiny dodávateľov vytvoria požadovanú právnu formu a zároveň v tomto čestnom vyhlásení delegujú plnú moc jednému z členov tejto skupiny dodávateľov, ktorý ju bude oprávnený zastupovať a konať v jej mene. Uvedené čestné vyhlásenia musia byt podpísané štatutárnymi orgánmi jednotlivých subjektov. Úradné hodiny v podatelni verejného obstarávateľa sú Po až Pia od 08.30 hod. do 14.00 hod. Splnenie podmienok účasti možno podľa § 32 ods. 11 zákona o verejnom obstarávaní preukázať čestným vyhlásením uchádzača, pričom doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač podľa § 44 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní v čase a spôsobom, určeným verejným obstarávateľom. V prípade ak preukáže uchádzač splnenie podmienok účasti čestným vyhlásením, doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti, ktoré predkladá úspešný uchádzač podľa § 32 ods. 11 zákona o verejnom obstarávaní nesmú byť staršie ako 3 mesiace ku dňu predkladania ponúk. Vzhľadom na rozsah a požadované parametre predmetu zákazky v rámci prípravy ponuky pre záujemcov verejný obstarávateľ umožňuje/organizuje kompletnú obhliadku miesta realizácie prác za účasti projektantov jednotlivých častí predmetu zákazky. Podrobnosti k jednotlivým častiam a k predkladaniu ponúk sú uvedené v súťažných podkladoch. Podrobnosti k uvedenej obhliadke miesta realizácie predmetu zákazky sú uvedené v súťažných podkladoch.